2021-05-05, 12:29
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vidrigt om de skickar in ett brev där det står Emelie är immun och att Adrian klarar sig på det.
Produktionen misslyckas med allt 😂 dax att tittarna får bestämma .
2021-05-05, 12:30
Medlem
Nardos i S1 "Jag bröstar den" Redan igår började gnället när hon inte hade fullkomlig makt och då ville hon inte använda den mer.
2021-05-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Är det Camilla Läckberg Simon menar eller?
Ingen aning faktiskt. Tycker ofta han har dålig koll och bara babblar om saker och ting han tror sig veta.

Dvärgäcklet tar alltså en pirog utan att lägga den på en tallrik utan direkt på bordet. Det där bordet ser ju alltid för jävligt ut. Varför kan de inte använda tallrikar, bestick och glas som normala människor? Istället läggs saker på bordet, de dricka ur kastruller som delas av alla vid bordet samt all slags mat äta med sked eller händerna.
2021-05-05, 12:35
Medlem
haha klippet på emelie imorse spelar dem som en orkester
2021-05-05, 12:36
Avslutad
Det bästa vore nog om Adrian satt mot Nardos och Tanja på måndag, då hade han rykt.
2021-05-05, 12:36
Medlem
Om de väljer att avslöja Emelie nu för att skona Adrian blir jag tokig
2021-05-05, 12:37
Medlem
Jag reagerade på att Pedram och Adrian satt och var "knepiga" vid köksön tidigare, innan blockningen.
Satt och småviftade, petade med sina trollspön mm. Trodd det handlade om att Adrian hittat på ett hemligt uppdrag igen och involverat Pedram och att dom satt och smygplanerade det.

Nu är jag mer övertygad om att dom diskuterade i smyg vem dom skulle blocka.

Jag kan givetvis ha missuppfattat. Var det någon annan som såg något liknande?
2021-05-05, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag reagerade på att Pedram och Adrian satt och var "knepiga" vid köksön tidigare, innan blockningen.
Satt och småviftade, petade med sina trollspön mm. Trodd det handlade om att Adrian hittat på ett hemligt uppdrag igen och involverat Pedram och att dom satt och smygplanerade det.

Nu är jag mer övertygad om att dom diskuterade i smyg vem dom skulle blocka.

Jag kan givetvis ha missuppfattat. Var det någon annan som såg något liknande?
Intressant. Jag såg inte det men det låter väldigt vettigt.
2021-05-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie är väl nominerad om inte redaktionen fuskat som vanligt med henne. Då blir hon immun. Emelie är självklar att dom röstar på. Fyller ingen funktion i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ingen aning faktiskt. Tycker ofta han har dålig koll och bara babblar om saker och ting han tror sig veta.

Dvärgäcklet tar alltså en pirog utan att lägga den på en tallrik utan direkt på bordet. Det där bordet ser ju alltid för jävligt ut. Varför kan de inte använda tallrikar, bestick och glas som normala människor? Istället läggs saker på bordet, de dricka ur kastruller som delas av alla vid bordet samt all slags mat äta med sked eller händerna.

För att Nardos inte är där och kan öppna skåpen åt dom?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Då har ju detta varit helt i onödan.

Borde ju vara 2 skilda saker?
2021-05-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie är väl nominerad om inte redaktionen fuskat som vanligt med henne. Då blir hon immun. Emelie är självklar att dom röstar på. Fyller ingen funktion i huset.

Hon har ju varit 100-%ig i sina uppdrag hittills som ond magiker, så förstår inte riktigt vad du menar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in