2021-05-05, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Fy fan, hatar den där jävla Janne. Sen den där jävla André hatar jag också, skriver alltid sent på nätterna och förstör ens flow med sina dumma jävla krav.

Det gör man ju redan Fast det kanske inte är så flashigt om man visste vart jag bor. Lakke får man inte så ofta längre, lever han fortfarande? Kan vi inte alla i denna sal komma överens om att trycka på Torben i Gävle att han ska skicka bild på sig? Han är genuint vidrig med allt sitt bajssnackande. Han har bytt ID nu så han går inte efter TorbenG längre. Han heter nåt med Torb iaf. Jag vill se hur denna perversa jäveln ser ut.

André som skriver sådan sjuk lång text som är jobbig att läsa ibland?
Enda positiva med Janne är ändå att man får ut mycket mer tecken på han
2021-05-05, 12:28
Bannlyst
Fan nu flyter det på riktigt jävla nice, salmo är glad
2021-05-05, 12:28
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Han och Amir är sannerligen intressanta individer. De har chattat under ett års tid nu, de hatar alla brudar som bara vill skriva och ingen vill ses, ändå fortsätter dom DAG UT OCH DAG IN, de blir argare för varje dag som går.

Förra året försökte Amir i alla fall, han ville ta brudarna till sin bil och knulla dom, med tiden började han kalla dom idiot och hora.

Nu är 90% av hans meddelanden: "knulla din papa".
Märks att du är färsking gubben. Amir har härjat på de här sidorna i minst 2 år.

Vilken pizzeria har öppet till 02 i Stockholmstrakten?
2021-05-05, 12:30
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
André som skriver sådan sjuk lång text som är jobbig att läsa ibland?
Enda positiva med Janne är ändå att man får ut mycket mer tecken på han
Ja, han skriver i stort sett samma varenda natt. Skickar alltid prints på alla tusentals mess som han får. Vet inte om det är så att han subtilt försöker pusha en att träffa honom så att han inte ska ta någon av de andra som han har att välja mellan
Citat:
Det är bra, älskling. Loggade ut för din skull, baby.

Love&Kisses / André
2021-05-05, 12:41
Medlem
Citat:

Laxjävel, stäng ner!
2021-05-05, 12:42
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Fy fan, hatar den där jävla Janne. Sen den där jävla André hatar jag också, skriver alltid sent på nätterna och förstör ens flow med sina dumma jävla krav.

Det gör man ju redan Fast det kanske inte är så flashigt om man visste vart jag bor. Lakke får man inte så ofta längre, lever han fortfarande? Kan vi inte alla i denna sal komma överens om att trycka på Torben i Gävle att han ska skicka bild på sig? Han är genuint vidrig med allt sitt bajssnackande. Han har bytt ID nu så han går inte efter TorbenG längre. Han heter nåt med Torb iaf. Jag vill se hur denna perversa jäveln ser ut.

haha men shit vad mys ju, drömmen på hög nivå hahah, vi får väl flytta in hos dig snart då tagteama lite? Yep jag är på + den där lirarn alltså lol
2021-05-05, 12:42
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Laxjävel, stäng ner!
Sluta hata, börja tjata (med våra kåta gubbar som suktar efter ditt blöta rövhål).
2021-05-05, 12:44
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
haha men shit vad mys ju, drömmen på hög nivå hahah, vi får väl flytta in hos dig snart då tagteama lite? Yep jag är på + den där lirarn alltså lol
Ei helvetti att jag tänker ta in någon i min sfär Här är jag trygg, här är jag hemma, en massa Flashbackare i mitt hem skulle bara förgifta hela miljön
2021-05-05, 12:49
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ei helvetti att jag tänker ta in någon i min sfär Här är jag trygg, här är jag hemma, en massa Flashbackare i mitt hem skulle bara förgifta hela miljön

hahah fair enough vilka skulle du helst vilja se knacka på din dörr en vacker, stilla morgon? Amir janne lakke boy kjelle smulle och gänget eller gurkan salm bbobi och resten av "kåta kvinnor squadet"?
2021-05-05, 12:50
Medlem
Citat:
hahah fair enough vilka skulle du helst vilja se knacka på din dörr en vacker, stilla morgon? Amir janne lakke boy kjelle smulle och gänget eller gurkan salm bbobi och resten av "kåta kvinnor squadet"?

Om jag får hoppa in och störa här i denna så är det ju självklart Janne för man vill se om han är så speciell som man tror, pratar han likadant som han skriver?
2021-05-05, 12:51
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Salm verkar ju rätt trevlig ändå, lite feminin kanske, men nog skulle han få sig en påsättning om han så önskade

Nej, men jag vill ha hit Jocke från Ockelbo, Amir har för många kusiner misstänker jag, och jag har bara det utrymmet som jag har liksom.

Men favoriten hade ju ändå varit Mopsan. Hon verkar chilli con carne med dressing på.
2021-05-05, 12:52
Bannlyst
FUCKING SKOJAR NI MED MIg, HADE FETASTE FLYTET

INTERNET KUKAR SÅ MÅSTE ANSLUTA IGEN

KOMMER IN, NOLL KÖ

SUG EN FET BALLE DETTA FITTSYSTEM

NI VILL BARA CHATTA MINA PENGAR ERA SLYNOR JOCKE OUT

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem