Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Ja det är väl så de resonerar ja. Men med tanke på att han historiskt dykt upp lite här och där vid den här tiden på dygnet så känns argumentet att de inte kan ha setts där av GC skäl rätt tunt.
Lägger man till faktum att de enligt SD själv stämt träff dagar innan för att kolla burk så ökar sannolikheten att de kan ha träffats av just GC sammanhang menar jag. Ingen vet om de diskuterat den nya cachen dock.
Jag fattar varför de argumenterar på det sättet men SD är för oberäknelig så att han kanske helt plötsligt visade intresse för nya cachen där. Vem vet.
SD har fått försvaret att trycka på att han inte var involverad i hennes GC, men till sin vän Medinsyn har han berättat att han hjälpte henne lösa myster inför Norge-resan.
Han har erkänt i polisförhör att han hade lockat ut Lena för möte i skogen på fredagen för att hennes gömma låg för synlig. När hon kontrollerade cachen själv på lördagskvällen, tyckte hon inte alls den behövde flyttas på.
Hoppas att SD inte kan kontrollera sina impulser och att många grodor flyger ur munnen när han får sista ordet.
Kommer SD gå fri får han börja planera för en flytt långt bort från Örebro. Det kanske redan har påbörjats för man ser ju att SD har fria framtidsplaner i sina GC-loggningar. Kanske T5-touren nyligen till Malmö handlade om att kolla flyttmöjligheter när de umgicks med räddningsdykaren Urb*n "Ubbes*n" Åstr*m med tjejen Zyrs*n och deras barn?
--
"Min första instinkt var att ringa den personen som var konstigast i hennes närvaro och det var ju Stefan" Citat, offrets äldsta son
SD om varför han fnissat och skrattat i rättegången
https://vocaroo.com/18Ww0MjnjyC
SD´s sjuka meddelande till ÅH:
www.bildtagg.se/bild/aupydkvc23o5twbln56df1dt
Länk till tidigare inlägg som innehåller lite gott och blandat med fakta och indicier
www.flashback.org/sp75349192