2021-05-05, 10:12
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ja men då var man här igen, fullproppad med stims redo att bränna av meddelanden, loggar in och ... NADA

I VANLIG FUCKING ORDNING DÅ

De senaste 2 veckorna har verkligen varit totalt jävla värdelösa med tydlig försämring var dag.

SUG MIN KUK HORA PAPA KNULAR DEJ IDIOT HEJ DÅ

Rullar på bra, skriver med samma hela tiden.

Du får se till att dom svarar dig.
2021-05-05, 10:13
Bannlyst
Tja bloggen
Jobbet i sig är verkligen perfekt när det finns kö, ärligt talat, vilket annat jobb utan utbildning kan du smattra in 35-38 rent i månaden på för 6 timmars arbete, jobba när du vill, var du vill, ta paus när du vill, blabla?

Riktigt grymt.
2021-05-05, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Uppenbarligen tar op dig i örat med jämna mellanrum. Det säger mig att du är en lat loggare och skiter i sammanhangen! Du förstör mer än du tillför.

Schas!

När hade du ditt bästa knull?
2021-05-05, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Rullar på bra, skriver med samma hela tiden.

Du får se till att dom svarar dig.

Nu är det flyt igen faktiskt, det går från NAADAA till flera flera flera BOOM, sen NAADAA igen, fett random min brush, fett random!
2021-05-05, 10:21
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Nu är det flyt igen faktiskt, det går från NAADAA till flera flera flera BOOM, sen NAADAA igen, fett random min brush, fett random!

Haft nästan nonstop i flera timmar men okej.

Se till att dom svarar så får du mess istället för att klaga här. Du vet att dom skriver med flera samtidigt så du måste få dom att fokusera på din konversation så att du får messen.

Inga " ja de blir väl bra eller vad tror du kanske eller?".

Tjäna en snabb krona för att sen bara sitta och vänta.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-05 kl. 10:25.
2021-05-05, 10:27
Bannlyst
Citat:
Haft nästan nonstop i flera timmar men okej.

Se till att dom svarar så får du mess istället för att tillaga här.

Du tror på fullaste allvar att det har med det att göra?

Du förstår inte hur detta system fungerar min kära lågintelligenta kompis, jag tycker du ska ta och berätta var du BOR NÅGONSTANS istället för att tänka så mycket
2021-05-05, 10:30
Medlem
dANiis avatar
Hur fan pallar ni? Har ni inga kukar att bedöma?
2021-05-05, 10:30
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Du förstår inte hur detta system fungerar min kära lågintelligenta kompis, jag tycker du ska ta och berätta var du BOR NÅGONSTANS istället för att tänka så mycket

Ehm, ja?

För du sitter och klagar på inga mess medan jag nonstop får tillbaks mina tidigare konversationer. Klart det spelar roll när det inte finns nog att gå runt.
2021-05-05, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Hur fan pallar ni? Har ni inga kukar att bedöma?

Vad fan säger du, jag heter Jocke kommer från Ockelbo, singelpappa här är mitt nummer JAG ORKAR INTE CHATTA MED ERA JÄVULSKAP TILL KVINNOR NI BVVARA SLÖSAR MINA PENGAR
2021-05-05, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ehm, ja?

För du sitter och klagar på inga mess medan jag nonstop får tillbaks mina tidigare konversationer. Klart det spelar roll när det inte finns nog att gå runt.

Nej! Det är irrelevant, det har inget med det att göra. Det slumpas, ibland kan du skriva asgrymt, dom svarar, men svaret i sig går till en annan player. Ibland går svaren direkt till dig.

Vem som prioriteras handlar om andra faktorer, faktorer jag inte riktigt listat ut än.

Jag har förut skrivit som en jävla kratta, när jag spammade förra sommaren, många svarade inte, vad hände? Fick upp andra snubbar bara, på momangen, nya hela tiden. Samtidigt kollade jag i denna tråd och folk klagade på att "det inte fanns några meddelanden!!", jag bara skakade på huvudet och tänkte "vad fan snackar dom om? meddelanden konstant ju!".
2021-05-05, 10:39
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Nej! Det är irrelevant, det har inget med det att göra. Det slumpas, ibland kan du skriva asgrymt, dom svarar, men svaret i sig går till en annan player. Ibland går svaren direkt till dig.

Vem som prioriteras handlar om andra faktorer, faktorer jag inte riktigt listat ut än.

Jag har förut skrivit som en jävla kratta, när jag spammade förra sommaren, många svarade inte, vad hände? Fick upp andra snubbar bara, på momangen, nya hela tiden. Samtidigt kollade jag i denna tråd och folk klagade på att "det inte fanns några meddelanden!!", jag bara skakade på huvudet och tänkte "vad fan snackar dom om? meddelanden konstant ju!".

Lista ut det först då.
2021-05-05, 10:40
Medlem
Citat:

Övertygad om att du är oduglig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in