Kan de inte redan nu visa vad som kommer att hända på torsdag.
Mvh otålig.
Finns på TV4 play sedan i natt någon gång. Jag kan berätta vad som händer?
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Är Per narcissist? Undra hur pojkvännen tycker det är att sätta på en konstgjord vagina, men Per har kanske prostatan kvar och hellre vill ha den i prutten?!? Vilken genomvidrig människa, både i tv och utanför.
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Nu blir man ju nyfiken såklart. . Någon får gärna tala om hur Per vill ha sex.
Hoppas Anders kommer till gränslandet inorgon och talar om att han och Ludde får bege sig hem.
förstår inte varför Alex blir diskad, det va ju Tova och Elias som va ute på upptäcksfärd och shoppade. Alex kanske var the masterplan men fan spelar det för roll, han va ju ändå kvar?? Vilka regler bröt han emot?
DET ÄR JU LUDDE Den lilla råttan som avslöjar allt för produktionen enligt tovas instagram. Han ställer ett ultimatum ”antingen ska alex ut eller så lämnar jag”. Asså LOL vilken patetisk människa.
Så Alex fru ringde produktionen rädd att hon blivit blåst (Sophia ringde henne), nattvakten blir orolig, dom hittar deras mat, men ser genom fingrarna om dom inte rör det igen.
Alex går sen ändå och äter köttbullar när Ludde är där, Ludde skvalrar och säger till produktionen att antingen åker han eller Alex hem.
DET ÄR JU LUDDE Den lilla råttan som avslöjar allt för produktionen enligt tovas instagram. Han ställer ett ultimatum ”antingen ska alex ut eller så lämnar jag”. Asså LOL vilken patetisk människa.
Instämmer helt, en sorglig litet råtta är vad han är.
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Gränslandet och Tova Sophias IG
Så Alex fru ringde produktionen rädd att hon blivit blåst (Sophia ringde henne), nattvakten blir orolig, dom hittar deras mat, men ser genom fingrarna om dom inte rör det igen.
Alex går sen ändå och äter köttbullar när Ludde är där, Ludde skvalrar och säger till produktionen att antingen åker han eller Alex hem.
Håller inte med. Jag har aldrig gillat Ludde, men han har helt rätt i att en fuskare skall ut. Det finns inget som stör en tävling så mycket som fuskare. Otroligt besviken på Alex! Trevligt att hans fru klagade
Instämmer helt, en sorglig liten råtta är exakt vad han är.
Håller inte med. Jag har aldrig gillat Ludde, men han har helt rätt i att en fuskare skall ut. Det finns inget som stör en tävling så mycket som fuskare. Otroligt besviken på Alex! Trevligt att hans fru klagade
Jo helt rätt faktiskt men han tänkte nog inte på att även Tova-Sophia skulle bli kickad utan gjorde det endast för att fucka upp för Alex, hade det bara varit TS och Wilma som va med på det hade han nog inte sagt något
Från TS instagram:
”Vill förtydliga att självklart tycker jag att fusk i en tävling/lek inte är ok men kom ihåg att detta bara är Robinson, alltså en lek!”
TS säger ju emot sig själv. Jobbigt att rättfärdiga fusk för att hon kom in till gränslandet på ett ”orättvist” sätt