2021-05-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men det dom fick förra veckan var också deras önskelista. Dom skriver ju en ny varje vecka.

Ja isåfall...men efter x antal veckor i huset och de skriver dessa listor, så verkar det ju som att det är big Brother som skämt bort dom tidigare. Man blir bortskämd av en anledning 😀 storebror har inte gjort sitt jobb på den fronten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahahahaha.
Adrian prankar Nardos. Ett kvällsplagg av varje Hahahahaha

Smart sätt att testa hennes lojalitet på. Kränkt efter nomineringen från henne var det nödvändigt.
Medlem
Citat:
Ja. Verkligen. Hon tog det helt rätt. Men det var ruggigt kul.
Ja det var riktigt kul
Medlem
Citat:
Hahahahaha.
Jag pissar ner mig. Nardos tog på sig ett plagg av allas kläder på sig
Förstår inte det roliga och Adrians fejkskratt på det och uttryck att man är så söt och gullig när han egentligen uttrycker ngt negativt om dom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Ja, och sitter Adrian kvar och visar sin värdighet…
de går inte att jämföra. Tragiskt! Men vi gjorde vad vi kunde för att frälsa 25 000 lajvtittare en vecka till, lr hur många vi nu är.

Asså nu när han lurade Nardos det han inte fattar är att han där satte sin sista potatis hos henne där. Lööv it.

Citat:
Vad fint du skriver. All lycka till de båda.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, hoppet är väl det sista som överger människan

Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Håller med. En positiv glädjespridare utan spelarambitioner! 👍🏼

Kram på er alla! Och såklart till Dompa också

Efter att ha haft extrem nikotinabstinens hela dagen har jag nu lugnat ner mig. Halvåret utan snus kan fortsätta.

Vi håller i och håller ut med BB!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja men skulle inte förvåna mig ett dugg då AD har öron som drar till sig varenda liten clue till hur han ska fuskspela sig till en immunitet men då ska han ju ha en auto isf.

Jag hoppas fan produktionen har koll på sånt här. Adrian ska fan inte komma undan med all skit han håller på med.
2021-05-04, 21:59
Medlem
Citat:
Låter han Madde plocka undan det han drog fram?!?!
vi får väl se om han plockar in det... men just nu är han ju upptagen med sina pranks
2021-05-04, 21:59
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Förstår inte det roliga och Adrians fejkskratt på det och uttryck att man är så söt och gullig när han egentligen uttrycker ngt negativt om dom

Det är lugnt inte alla kan förstå.
Det var dock jävulskt kul.
2021-05-04, 22:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppas fan produktionen har koll på sånt här. Adrian ska fan inte komma undan med all skit han håller på med.

Nu såg jag inte händelseförloppet men finns det bevis för att AD hade kontakt med utsidan, ja då ska produktionen ta sitt ansvar och autonominera honom rakt av. Man har ju hört när de får tillsägelse att de inte ens får reagera på folket utanför och det här är ju betydligt mer allvarligt då utomstående hjälper honom att sabba för Emelie. Under all kritik!
2021-05-04, 22:04
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu såg jag inte händelseförloppet men finns det bevis för att AD hade kontakt med utsidan, ja då ska produktionen ta sitt ansvar och autonominera honom rakt av. Man har ju hört när de får tillsägelse att de inte ens får reagera på folket utanför och det här är ju betydligt mer allvarligt då utomstående hjälper honom att sabba för Emelie. Under all kritik!

Sura inte för mycket nu.
Carpe Diem min vän.
2021-05-04, 22:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Låter han Madde plocka undan det han drog fram?!?!

Såklart, precis som Nardos får städa tillbaka kuddarna.

Så Nardos har avslutat sitt uppdrag? Skiter i att öppna? Så klart för det stod väl att uppdraget upphörde nattetid?
2021-05-04, 22:05
Medlem
Adrian får be BB om engångsartiklar till maten imorgon, papptallrikar, engångsglas och plastbestick, dessutom bara mat som inte lagas i grytor och stekpannor. Blir lugnt och skönt för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in