2021-05-04, 21:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså är det bekräftat att Adrian hört folk från utsidan skrika att Emelie har ett hemligt uppdrag? Hörde någon här det? Har BB inga vakter på plats?!

Det är ju helt sjukt isåfall. Vad är det för JÄVLA idioter som försöker förstöra för Emelie mer ofta än sällan? Eller det vet jag ju redan, Nardos fjortis fans.

Ja men skulle inte förvåna mig ett dugg då AD har öron som drar till sig varenda liten clue till hur han ska fuskspela sig till en immunitet men då ska han ju ha en auto isf.
2021-05-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja men skulle inte förvåna mig ett dugg då AD har öron som drar till sig varenda liten clue till hur han ska fuskspela sig till en immunitet men då ska han ju ha en auto isf.
Ja han måste få en auto asså!! Det är ju helt uppenbart men han kommer undan som vanligt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nää för då kan Adrian avslöja henne att det är hon som gömt det så det hjälper inte emelle

Fast nardos har ju alla kläder på sig som dom snott 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kanske redan någon som skrivit det men i dagens avsnitt sa Kirsty att BB köpte mat för 12.000 kr till dom förra veckan och nu hade dom ju lagt den megabeställningen igår på ett A4 papper

12.000 för en vecka och dom i huset gnäller? Shit.

Det är också för att de handlar skitmat åt dom. Panpizza, pyttipanna, Gorbys piroger, pommes, nudlar. Allt färdigt i färgen beige brukar big Brother köpa in. Skulle också önska annat.
2021-05-04, 21:53
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hahahahaha.
Adrian prankar Nardos. Ett kvällsplagg av varje Hahahahaha
2021-05-04, 21:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja vem annars klapp-mongo ska väl äta nattfika UST nu och har inte tid med att städa upp allt han drog fram

Låter han Madde plocka undan det han drog fram?!?!
2021-05-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fast nardos har ju alla kläder på sig som dom snott 😂
Ja för att det ska vara uppenbart att dom bara har tagit kläderna som nardos har på sig och kuddarna. Så är andras saker borta så kommer Adrian direkt säga att det är Emelie
2021-05-04, 21:54
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Det är också för att de handlar skitmat åt dom. Panpizza, pyttipanna, Gorbys piroger, pommes, nudlar. Allt färdigt i färgen beige brukar big Brother köpa in. Skulle också önska annat.

Men det dom fick förra veckan var också deras önskelista. Dom skriver ju en ny varje vecka.
2021-05-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahahahaha.
Adrian prankar Nardos. Ett kvällsplagg av varje Hahahahaha
Jag älskar när hon bjuder på sig själv...men va fan ska dom sova kl 22
2021-05-04, 21:56
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hahahahaha.
Jag pissar ner mig. Nardos tog på sig ett plagg av allas kläder på sig
2021-05-04, 21:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag älskar när hon bjuder på sig själv...men va fan ska dom sova kl 22
Ja. Verkligen. Hon tog det helt rätt. Men det var ruggigt kul.
2021-05-04, 21:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja han måste få en auto asså!! Det är ju helt uppenbart men han kommer undan som vanligt

Ja de verkar bara låta honom hållas och stämmer det att AD fått info utifrån så är det ju skrattretande minst sagt för det handlade om att inte Emelie skulle avslöja sig! Stränga regler om att man inte ens får ropa hej tillbaka till folk på utsidan så en auto är självklart en konsekvens för sånt här fusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in