2021-05-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Säkert nån som skrivit om detta redan men hittar inget,
vad fan var grejen idag när madde gick in i bikten och sen var hon försvunnen!? Nardos bland andra reagerade på att hon aldrig kom ut ur bikten när pedram gick in i den.
Simon sa ngt i stil med (det där ni vet ^nalle puh^ är det på utsidan?) och alla svarade honom att dom inte får prata om det sen kom BB rösten ^prata inte om produktionen^ nån som vet nått?
Jag tror det var ett psykologbesök.
2021-05-04, 21:22
Medlem
Shit vilket tråkigt folk det är som är kvar nu. Är bara Simpa och Tanja som är något att hänga i granen.
2021-05-04, 21:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Säkert nån som skrivit om detta redan men hittar inget,
vad fan var grejen idag när madde gick in i bikten och sen var hon försvunnen!? Nardos bland andra reagerade på att hon aldrig kom ut ur bikten när pedram gick in i den.
Simon sa ngt i stil med (det där ni vet ^nalle puh^ är det på utsidan?) och alla svarade honom att dom inte får prata om det sen kom BB rösten ^prata inte om produktionen^ nån som vet nått?

Nalle puh är deras kodord för psykologen som pratar med deltagarna regelbundet.
2021-05-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Oavsett om det är AD, Tanja, Simon, Nardos eller vem fan som helst är det så sjukt att dom kan höra folk skrika info utifrån.

För det har ju skett flera ggr. Det deltagarna fått som regel är att dom inte får reagera på det dom hör, låtsas som inget. Men dom hör ju ändå?!

Endast en gång när det var mycket skrik väldigt länge satte bb på musik på gården.

Men vet ju inte hur produktionens system fungerar, men det kan väl inte vara svårt att ha nån musikslinga eller ljud på något slags standby så att produktionen bara behöver i princip trycka på en knapp för att det ska spelas upp på gården så fort dom hör det första ropet eller ser att folk närmar sig (dom har ju kameraövervakning) och tror att det ska bli rop om det är deltagare på gården.

Detta oavsett om det är "snälla hejjarskrik" eller skrik med info.

BB är ju att man ska klara sig där inne helt utan att veta något utifrån vare sig det handlar om att man är populär eller om det är info om andra deltagare.

Ja eller sätt på ett väldigt högt ljud bara, typ billarmsljud så ingen klarar av att stå kvar av dom där ute mer deltagarna så de får gå in vafan
2021-05-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag tror att du är för smart för oss, kanske även hela tråden

känns i och för sig inte jätteimponerande med tanke på vilka filurer som hittat hit
2021-05-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Känns mer än märkligt, alla är ute på gården utom Nardos och plötsligt försvinner saker för dem.

Kan ju knappt lura ett litet barn med det.

Adrian sa att det skulle vara klart inom 30 minuter åt Nardos nyss. Så det kanske bara går på tid? Men det känns ju helt sjukt att dc inte prioriterade att filma det isåfall
2021-05-04, 21:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja eller sätt på ett väldigt högt ljud bara, typ billarmsljud så ingen klarar av att stå kvar av dom där ute mer deltagarna så de får gå in vafan

Exakt! Nåt slags ljud som bara kräver en knapptryckning som åtminstonde dränker ropen utifrån och helst får in deltagarna från gården.
Dom borde också få info om att när det ljudet spelas måste man snabbt in. Dröjer man trots ljudet blir man autonominerad direkt.
2021-05-04, 21:26
Medlem
Dompa om Tanja: ”Jag tror att Tanja kommer ta det! Hon har allt som krävs för att vinna och jag älskar den där tjejen! Jag tror på henne hela vägen nu alltså.”
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-04 kl. 21:33.
2021-05-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Dompa om Tanja: ”Hon har allt som krävs för att vinna och jag älskar den där tjejen! Jag tror på henne hela vägen nu alltså.”
Det var väl Emelie han sa ?😂
2021-05-04, 21:29
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Mössan sa " hur mysigt det hade varit om det kom fåglar nu "

Ja, det var nog ingen slump. Han hintade om fågeln som "landade på Tess" så, ja, han hänvisade till ropare på utsidan!

Det är inte jättelångt från allmänning till utegården. 15 m max. Endast ett högre gunnebostängsel skiljer mot bostadshusen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Vafan!! Han vill alltså att dom ska skrika samma sak igen när alla sitter där ute. Vafan händer??! Eller börjar man bli galen

Alltså är det bekräftat att Adrian hört folk från utsidan skrika att Emelie har ett hemligt uppdrag? Hörde någon här det? Har BB inga vakter på plats?!

Det är ju helt sjukt isåfall. Vad är det för JÄVLA idioter som försöker förstöra för Emelie mer ofta än sällan? Eller det vet jag ju redan, Nardos fjortis fans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det var väl Emelie han sa ?😂
Nope!

Citatet börjar: Jag tror att Tanja kommer ta det!

Ligger uppe på appen (08:57).
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-04 kl. 21:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in