2021-05-04, 21:16
Medlem
Varför filmade inte dc när Nardos utförde Adrians uppdrag nyss? Fattar fan ingenting
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Nästnästnästbäst.
Hon är bästa skådespelaren där inne 😁
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Adrian med sin tankeverksamhet ska ha kommit på att han har ett hemligt uppdrag från ingenstans? säg att ni inte är så korkade. Självklart har han hört något från idioterna på utsidan

Jag tror att du är för smart för oss, kanske även hela tråden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Adrian med sin tankeverksamhet ska ha kommit på att han har ett hemligt uppdrag från ingenstans? säg att ni inte är så korkade. Självklart har han hört något från idioterna på utsidan
Ja dom måste ju sagt till honom om emelie och nu gör han allt för att avslöja emelie
2021-05-04, 21:17
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon är bästa skådespelaren där inne 😁
Hmm. Du är kanske inne på rätt spår. A
2021-05-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Kollade på intervjun med Dennis nu! Saknar honom redan. Vilken man alltså

Håller med. En positiv glädjespridare utan spelarambitioner! 👍🏼
2021-05-04, 21:18
Medlem
Adrian borde för fan bli auto om han agerar på något han hört från utsidan
2021-05-04, 21:19
Medlem
lillaflippens avatar
Oavsett om det är AD, Tanja, Simon, Nardos eller vem fan som helst är det så sjukt att dom kan höra folk skrika info utifrån.

För det har ju skett flera ggr. Det deltagarna fått som regel är att dom inte får reagera på det dom hör, låtsas som inget. Men dom hör ju ändå?!

Endast en gång när det var mycket skrik väldigt länge satte bb på musik på gården.

Men vet ju inte hur produktionens system fungerar, men det kan väl inte vara svårt att ha nån musikslinga eller ljud på något slags standby så att produktionen bara behöver i princip trycka på en knapp för att det ska spelas upp på gården så fort dom hör det första ropet eller ser att folk närmar sig (dom har ju kameraövervakning) och tror att det ska bli rop om det är deltagare på gården.

Detta oavsett om det är "snälla hejjarskrik" eller skrik med info.

BB är ju att man ska klara sig där inne helt utan att veta något utifrån vare sig det handlar om att man är populär eller om det är info om andra deltagare.
2021-05-04, 21:20
Medlem
Känns mer än märkligt, alla är ute på gården utom Nardos och plötsligt försvinner saker för dem.

Kan ju knappt lura ett litet barn med det.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag upplever ju att Nardos försöker rädda Madde från att skämma ut sig mer än vad hon redan har gjort men då tror folk att Nardos är intresserad, det tror inte jag.
Hon vill bara att alla kvinnor ska vara starka och stå upp för sig själva.

Hade varit kul att se den riktiga Madde som vi endast har sett glimten av då och då.
Hade varit kul att se den jättebusiga Adrian också, han verkar hålla tillbaka lite för när han är så där glad så liksom rusar hon fram i full galopp.

Jaja det ska bli kul att se hur det slutar!

Tack för bilden som du delade, uppskattas!

Är det därför hon tofflar efter honom? Lagar mat, diskar, kliar rygg osv? Han har henne lindad runt sitt lillfinger. Men absolut, gör som jag säger, inte som jag gör går ju att applicera
Medlem
Säkert nån som skrivit om detta redan men hittar inget,
vad fan var grejen idag när madde gick in i bikten och sen var hon försvunnen!? Nardos bland andra reagerade på att hon aldrig kom ut ur bikten när pedram gick in i den.
Simon sa ngt i stil med (det där ni vet ^nalle puh^ är det på utsidan?) och alla svarade honom att dom inte får prata om det sen kom BB rösten ^prata inte om produktionen^ nån som vet nått?
2021-05-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ändå kul att Adrian sitter och fikar medan Nardos kutar runt, trött med ömmande nacke.
HHahahha skrattade verkligen högt när jag läste det där!! Så typsikt hans beteende och alla förutom Emelie går på det som hjärndöda hönor där inne. Han har aldrig sagt såhär mkt när dom suttit i grupp och pratat, nu är han verkligen igång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in