2021-05-04, 20:10
Avstängd
censur på löpande band.
2021-05-04, 20:10
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En dementi är oftast den bästa bekräftelsen!

Det bespottande som du enligt ovanstående så utförligt beskriver och stolt visar upp genom alla kränkande och förolämpande inlägg du här sitter och spyr ut dig om kvinnan?

Du kan inte låta bli va eller vad är det som driver dig i detta hat?

Hårda ord från vår egen Dr. Phil
Vi kanske är goda kålsupare allihopa eller.
Men jag har aldrig spottat på någon det kan jag hjärteligen erkänna.
2021-05-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Man kan nästan tro att du beskriver ditt eget liv men du är så bitter så istället för att bli arg och frustrerad på dig själv så lägger du din skit på Simon!
Haha jag har ett jobb och har aldrig bett morsan om pengar har klarat mig själv sen 19 bast därför blir jag irriterad på ”offer” som Simon som tycker att alla andra ska hjälpa honom losern borde gå till typ AA när han kommer ut men kommer nog gå till morsan som vanligt för att kunna supa sorry men du känner väl igen dig PAJAS!
2021-05-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Produktionen favoriserar Nardos, så riggat... En gratis immunitet.. oj menar Emelie, ingen som säger det nu nä. Men så fort Nardos är med i veckofinalen i ett klipp någon sekund så är det favorisering, men Emelie får en vilseledande gest från produktionen som kommer att resultera i en immunitet så att hon blir sittande i final är inte favorisering. Det bara är liksom.
Jag tror inte någon hade klagat om Nardos hade fått en serie hemliga uppdrag där hon blev autonominerad om hon misslyckades i något av de tre stegen (kan vara fler). Om Emelie klarar det här är det bara för att de andra är idioter.
2021-05-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Ingen följer reglerna. Inga straff
Big Brother fuska för att Emile ska vinna så jävla kasst

Det var ju produktionens fel att de hade fått tillgång till en bok som i princip ledde de till att vilja välja jacuzzin. Emelie hade ju ingen chans! De var väl tvungna att rädda det..men det blir ju fler utmaningar så vi får se hur de går..😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Emelie knullar deras huvuden, precis som hon sa hon kunde göra om hon ville... nu får dom se det. Ska bli underbart att se när det avslöjas senare i veckan.
Ja vi har ju redan sett hur hon manipulerar sitt harem där inne 😂😂
Medlem
Ghandis avatar
Helt seriöst. samla ihop ett gäng och storma kontrollrummet likt ett swat team. och ta över sändningen.
Men det krävs gisslan. Annars kan dom bara bryta allt. Så det måste vara en hållhake OCH det måste statueras ett exempel på att det menas allvar och inte är så klent som BB produktionen. Så någon måste offras.
2021-05-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Klarade Emelie uppdraget? Var tvungen att lämna liven efter andra ledtråden.

Yes, hon klarade det! De la alla sina bilder på en proseccoflaska som produktionen lagt fram!😅
2021-05-04, 20:13
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha jag har ett jobb och har aldrig bett morsan om pengar har klarat mig själv sen 19 bast därför blir jag irriterad på ”offer” som Simon som tycker att alla andra ska hjälpa honom losern borde gå till typ AA när han kommer ut men kommer nog gå till morsan som vanligt för att kunna supa sorry men du känner väl igen dig PAJAS!

Simon är killen som kommer fram och tigger om din växel om ett par år.
2021-05-04, 20:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha vad var det för fejklägenhet de fixat hon bor väl på zoo med andra apor?

Däremot tycker jag jäkligt synd om hennes grannar! Fatta när hon börjar vråla i den ekande lådan, hon kommer blåsa grannarna ur sina lägenheter..😱
2021-05-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Däremot tycker jag jäkligt synd om hennes grannar! Fatta när hon börjar vråla i den ekande lådan, hon kommer blåsa grannarna ur sina lägenheter..😱
Vems lägenhet?
2021-05-04, 20:18
Medlem
Mössan fått uppdrag?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in