2021-05-04, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Jag vet att det finns en tråd med liknande ämne men jag kunde inte hitta den. En moderator får gärna flytta ihop trådarna.

Jag är nyfiken på era äckligaste erfarenheter i arbetslivet.

Jag kan börja med min:
Jag jobbade på tullen under en lång tid, dock inte längre. Runt 2001 så stoppade jag en man för att söka igenom hans bagage. Jag hittade en ica-påse med massa små gummipåsar som luktade satan. Jag står där och tittar och petar när han säger att "Det där är min kondomsamling med alla kondomer jag använt de senaste 10 åren". Då har jag stått och rullat hans 10 år gamla kondomer med brungrön sperma som luktar fördjävligt. Han har alltså knutit ihop varenda kondom genom sitt sexliv och är så fäst vid påsen att han till och med reser runt med den.

Kom med era egna berättelser

jag tror att mannen du stoppade använde de stinkande kådisarna i vilseledande syfte. troligen smugglade han knark eller annat otillåtet.

kollade du igenom väskan noggrannare för att ev hitta otillåtna saker?
Citera
2021-05-04, 19:48
Medlem
Borasare1980s avatar
Jag kommer ihåg ett kortare jobbuppdrag jag hade på lastbrygga/lager. Behövde gå på toa. Upptäckte att det var avföring insmetat på både golv, väggar och tak. Ingen städtant som jobbade där och ingen av lagerjobbarna ville ta tag i det så de lät det bara vara och gick till restaurangens toalett istället. Det gjorde jag också.
Citera
2021-05-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag tror att mannen du stoppade använde de stinkande kådisarna i vilseledande syfte. troligen smugglade han knark eller annat otillåtet.

kollade du igenom väskan noggrannare för att ev hitta otillåtna saker?
Jag hade lång erfarenhet så självklart gjordes kontrollen ordentligt. Att man äcklas gör ju inte att man släpper igenom allt. Jag har varit med och tagit mängder av sväljare och vet precis hur det fungerar. Den här mannen hade inte en resrutt som stämmer alls för sväljare, inte heller andra kriterier uppfylldes. Ingen åklagare skulle fatta beslut om kroppsbesiktning utifrån den info som fanns. I övrigt så gjordes en ytlig kroppsbesiktning, dvs klä av sig allt. Så...jag kan säga till 99.9% att han inte hade något.
Citera
2021-05-04, 19:51
Medlem
När jag jobbade i hemtjänsten och gick till en alkis som hade bajsat ner hela golvet. Som tur var så var min insats bara att ge medicin så överlämnade skiten till andra.
Citera
2021-05-04, 20:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
När jag jobbade i hemtjänsten och gick till en alkis som hade bajsat ner hela golvet. Som tur var så var min insats bara att ge medicin så överlämnade skiten till andra.
Vilken tur du hade! Du kom, gav medicin och gick. Bussig kollega må jag säga.

Även om det inte var din insats hade du för de andras (kollegor?) skull, gott kunnat tagit bort det värsta för att förhindra personen att trampa i skiten och sprida runt det i övriga lägenheten.
Citera
2021-05-04, 20:13
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J-son
Hade en annan patient på ett boende där jag jobbade som blev gravt deprimerad (typen som bara elchocker hjälpte mot).

Det tog ca fyra månader att övertyga honom att åka in till psykakuten, under den tiden tappade han nästan all hygien samt vilja att äta.
När vi skulle åka in så frågade jag lite lätt om vi skulle fixa upp han lite (så han inte behövde skämas så mycket på sjukhuset).

Han hade heller inte borstat eller ens rensas munnen på fyra månader så jag fick ta en handduk och dra bort rester i munnen.
Var rätt äckligt men jag tyckte mest synd om honom så det var inte så jobbigt att göra.
Det var väldigt snällt och omtänksamt av dig <3.
Citera
2021-05-04, 20:39
Moderator
Tystnads avatar
Var i början av sorterings/miljötänket kom och hade man fått för sig att på en hyresbolag att man skulle köpa och installer en kvarn i sophuset som malde ner matrester dom boende skulle slänga.
Såg ut som en stor tank med en vanlig sopnedkast lucka på.
Tanken var det skulle malas normala matrester, äppelskal, bananskal, gammal ost, bröd etc etc och sedan genom nån process bli mull som kom ut under apparaten.

funkade sådär....

Vi blev ditskickade då det var ett elektrisk fel... propparna gick.
Orsaken var att kvarnen hade kärvat fast totalt.
Öppnade luckan och där låg resterna av en styckad gris, stora blodiga jävla benknytor och tjocka sjok av hårig hud, blod, inälvor, reser av ett halvt nermalet grishuvud som grinade mot en halvt mald...fy fan
vad vridrigt!! vi försökte dra väck delarna trots det inte var vårt jobb, men gav upp rätt snart pga omöjligt och höll på spy.
Hörde senare att ägaren av fastigheterna inte heller lyckats utan drog ut hela tanken med traktor och körde den direkt till tippen...
Citera
2021-05-04, 20:46
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag hade lång erfarenhet så självklart gjordes kontrollen ordentligt. Att man äcklas gör ju inte att man släpper igenom allt. Jag har varit med och tagit mängder av sväljare och vet precis hur det fungerar. Den här mannen hade inte en resrutt som stämmer alls för sväljare, inte heller andra kriterier uppfylldes. Ingen åklagare skulle fatta beslut om kroppsbesiktning utifrån den info som fanns. I övrigt så gjordes en ytlig kroppsbesiktning, dvs klä av sig allt. Så...jag kan säga till 99.9% att han inte hade något.
Var inloggad på min roomies dator...det var jag som skrev det där. Två frånskilda män som delar dator leder till knas. Tack och lov så flyttar han snart
Citera
2021-05-04, 20:55
Medlem
Besökte en trappuppgång i samband med jobbet och då var det någon som bajsat i trappuppgången, det låg en hög med bajs på golvet och hela trappgången stank. Gissningsvis var det väl någon som var på fyllan men man kan ju fråga sig hur man trots fylla inte kan skilja en toalett från en trappuppgång eller inte ens ha förstånd nog att inte skita i en trappuppgång. Kanske var istället det någon som var dement/psykiskt sjuk och då är det förstås en annan sak. Jag skulle väl inte säga att detta fått mig att tappa tron på mänskligheten, men ser det som ännu ett exempel på människans ofullkomlighet.
Citera
2021-05-04, 21:17
Medlem
VergissMichs avatar
Kanske inte äckligt utan snarare obehagligt. Blodigt(?) avtryck av en man som dött på golvet i sitt hem som satt fast i parkettgolvet. Själva fläcken var så otroligt detaljerad att man kunde se exakta detaljer av kroppen och hur han legat helt ensam i flera månaders tid utan att någon saknade honom
Citera
2021-05-04, 21:27
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VergissMich
Kanske inte äckligt utan snarare obehagligt. Blodigt(?) avtryck av en man som dött på golvet i sitt hem som satt fast i parkettgolvet. Själva fläcken var så otroligt detaljerad att man kunde se exakta detaljer av kroppen och hur han legat helt ensam i flera månaders tid utan att någon saknade honom
Sånt är ju kanske inte äckligt i sig (iofs är det det)...men det tunga blir ju som du säger när tankarna på hans ensamhet kommer. Det är en annan dimension av olust/äckel men den platsar klart här.
Citera
2021-05-04, 23:22
Medlem
Xsylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
En snubbe som jobbade på lager runkade så det syntes i övervakningskamerorna men han fick inte sparken.

Riktigt starkt psyke på honom, Alfastyle, en äkta hjälte också som fick betalt för ett självhandknull.. All respekt åt honom!

Ont: Såg en kärring som sket på fina mattan när hon firade julfest på stället jag jobbade på..
Det var ganska och äckligt men även lite koolt eftersom hon söp vidare sen o röjde på, så det var ändå lite strongt av henne..hon skulle ju parats ihop med han CCTV-runkaren som du såg upp till som lagerarbetare..

Men jag måste ändå tilläga att jag fortfarande inte tappat tron på mänskligheten även efter att ha läst igenom vad som hittils skrivits i denna tråd..
Senast redigerad av Xsylen 2021-05-04 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in