2021-05-04, 11:27
Medlem
Gwildors avatar
En alkis tog sig in i trapphuset i vår kontorsbyggnad och sket under trappen.

Jag fick tänka efter en stund för att komma ihåg det, så uppenbarligen har det inte lämnat några ärr hos mig
Citera
2021-05-04, 11:28
Medlem
olinstys avatar
Andra dagen på praktiken på ett bygge i Stockholm 2015, så skulle jag och en kollega sätta upp kabelstegar samtidigt som några rörmokare monterade ner några gamla rör ovanför oss. Kort sagt så va inte ett av rören tomma och en fin duch av avföring tömdes i huvudet på en.
Citera
2021-05-04, 12:03
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Det är fan avancerad trollning, påminner om räkor i gardinstången.

Aldrig hänt nåt värre än att jag fått torka bajs och spya som personlig assistent, men jag plockade fästingar på en klients katt och hade visst missat att en absolut sprängfylld jävel stor som en femkrona hade lossnat från katten och det aset trampar jag på barfota. Fästingen sprängdes mellan tårna samtidigt som jag stack hål på min egen hud och allt var en blodig, slemmig röra...

Baby historia jämfört med alla här. Tack som fan för det

Därav att jag sa att jag fick höra det. Men med tanke på de interna kundtjämstärenden som jag såg är detta inte helt sinnessjukt.
Citera
2021-05-04, 12:58
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J-son
Har ett par men kan dra de värsta.

Rättpsyk;
Patient får under psykos för sig att smeta in sitt bajs överallt dvs väggen sig själv och allt annat i rummet.

Vad fan är grejen med psykgalningar och bajs? Nu vet jag iofs inte hur vanligt det är men det är ju inte första gången man hör talas om liknande händelser.
Citera
2021-05-04, 13:08
Medlem
Snöjs avatar
Städade på en krog/nattklubb i min ungdom, och det var relativt vanligt med intorkad sperma på väggarna inne på toaletterna som man fick skrapa av med rakblad.
Citera
2021-05-04, 13:20
Medlem
Kom på några till, det kanske inte är det äckligaste men dom är fan speciella.

Hade en patient på rättpsyk som hade levt ensam i sin lägenhet psykotisk i många år.
(Hans lägenhet är en historia för sig)

Men han hade alltså inte borstat tänderna på mer en ett decennium.
Så när han pratade med en så stank det något fruktansvärt.
Sagt o gjort så drog vi till tandläkaren.
Hon kunde inte säga vilken tand som var vilken då hans tandköttet var gegga, tänderna flyttade alltså på sig när hon rörde dom.

Hon berättade att dom inte lossnade pga all tandsten som höll fast dom.

Hade en annan patient på ett boende där jag jobbade som blev gravt deprimerad (typen som bara elchocker hjälpte mot).

Det tog ca fyra månader att övertyga honom att åka in till psykakuten, under den tiden tappade han nästan all hygien samt vilja att äta.
När vi skulle åka in så frågade jag lite lätt om vi skulle fixa upp han lite (så han inte behövde skämas så mycket på sjukhuset).

Han hade heller inte borstat eller ens rensas munnen på fyra månader så jag fick ta en handduk och dra bort rester i munnen.
Var rätt äckligt men jag tyckte mest synd om honom så det var inte så jobbigt att göra.
Citera
2021-05-04, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Vad fan är grejen med psykgalningar och bajs? Nu vet jag iofs inte hur vanligt det är men det är ju inte första gången man hör talas om liknande händelser.

Gissar att psykosen gör att alla hämningar släpper och bajs inte längre blir lika äckligt.

Dock var nog han den enda jag träffat som "bajsade runt" när han blev psykotisk så det är nog inte jättvanligt men dom sätter avtryck hos personalen 😉
Citera
2021-05-04, 13:53
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Hade en kollega som, när det var dags för frukost, inte kunde få in i skallen att hon måste tvätta händerna innan hon tag i frukostbuffén.

”Jag blir så torr om händerna om jag tvättat dem hela tiden. Jag har bara suttit vid datorn, dom är rena”

Det var äckligt beteende, och vi andra tävlade alltid om att hinna före henne till buffén.
Hehe inte speciellt äckligt, skulle kunna vara jag?

Har inget speciellt äckligt minne , köpte en gång köttfärs som när man vände på den var alldeles grå det var inget vidare.
Citera
2021-05-04, 14:12
Medlem
Jobbade som städerska, och fick veta att någon hade spytt i trappan. När jag gick dit, stod mannen kvar och varnade andra, så att de inte skulle halka. So far so good. Men sedan insisterade han på att hjälpa mig att torka upp. Problemet var, att han hade spyor som hängde ner från skägget. Det var nära att jag också kräktes, när jag såg på honom.

Jag känner en tjej som städar på hotell. En gång hade en gäst försökt ta livet av sig, genom att ta en massa tabletter.
Sedan hade han ångrat sig och tillkallat hjälp. När hon kom in för att städa, var heltäckningsmattan full av bajs och spyor. Hon hade varit tvungen att gå in på toaletten och spy flera gånger.
Senast redigerad av Yxskaft666 2021-05-04 kl. 14:21.
Citera
2021-05-04, 14:12
Medlem
Min har inget mer att förlora tron på männskligheten att göra men fortfarande äckligt.

Jag har 3D scannat en 1 km lång aktiv kloak som var byggd i början på 1900-talet, 40 m under marknivå på djupaste stället (ca 2 m bred, 3 m i tak). Det medför att påkopplad avloppsledning ofta gick in från taket av kloaken, lärde sig snabbt att känna igen ljudet av forsande "vatten" annars fick man en dusch i skallen, detta var på dagen så majoriteten av vätskan som rann ut kom från tvätt-/diskmaskiner. Det tog en vecka att scanna hela sträckan, 6h om dagen där nere, inget naturligt ljus och hundratals med råttor.

Stanken man möttes av när man gått den 40 m långa trappen ned i kloaken är den värsta lukten jag kännt i mitt liv men efter 5-10 min där nere var man acklimatiserad, precis som när man som barn gick in i en ladugård för första gången.
Citera
2021-05-04, 14:46
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Troll
Man inser att det man råkade ut för var äckligt när man blir kallad troll för att man beskriver det

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är inte normalt att ha en påse full av använda kondomer. Han kanske var en serievåldtäktsman som samlade på troféer iform av kondomer han använt när han våldtog sina offer? Du skulle ha kontaktat Polisen.
Han betedde sig väldigt udda och det var därför han togs ut för kontroll. Han visade sig vara smått autistisk alternativt led någon annan psykisk problematik, förutom det uppenbart knäppa att bära runt på kassen. Så, nej, tror inte på något brottsligt alls där, bara genomäcklig fetisch.

Tack till alla som delar med sig
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-04 kl. 14:58.
Citera
2021-05-04, 15:29
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Hehe inte speciellt äckligt, skulle kunna vara jag?

Har inget speciellt äckligt minne , köpte en gång köttfärs som när man vände på den var alldeles grå det var inget vidare.

Du ska veta hur snuskigt det där tangentbordet är, och hur många gånger du ovetandes säkert petar dig i näsa och min när du sitter där framför datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in