2021-05-04, 07:09
Medlem
När jag började på min arbetsplats hade jag vid tillfälle en lång, trevlig kille som instruktör på de arbetsmaskiner vi kör. En vanlig Svensson, kunnig på vad han lärde ut, möjligen en smula tystlåten.

Några år senare kommer en kollega upp i en av maskinhytterna när en vidrig lukt slår emot ansiktet. Det visar sig att någon bajsat runtom på golvet i maskinhytten och bara lämnat i det skicket. Han som gjorde det gick direkt på sjukskrivning, och försvann så småningom från arbetsplatsen.

En annan kollega stötte på den här killen ute i en butik för några år sedan, och det visade sig att tillvaron gått ganska käpprätt. Han var numera både tandlös och hemlös, iklädd lager av smutsiga plagg. Han har tydligen haft psykiska problem i många, många år.

Väldigt tragiskt människoöde det där.
Citera
2021-05-04, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-lies-matter
Fy fan. En av mina lågvattennoteringar var när jag praktiserade på ett sjukhus och min handledare skulle undervisa mig i den folkkära konsten att byta ileostomipåse på en ursinnig zigenarkärring i 85-årsåldern. Kärringen gjorde våldsamt motstånd och ville inte skiljas från sitt tunntarmsinnehåll med mindre än att andra skulle få lida. Stanken var så in i helvete fruktansvärd att jag stapplade ut ur rummet i avsikt att hitta ett lämpligt ställe att kaskadkräkas å det grövsta.

Hann precis ut ur rummet och lade en grandios familjepizza på korridorgolvet och mitt under pågående spya hörde jag ett hjärtskärande illvrål från handledaren. Hon kom flygande ut ur rummet, helt nedsölad på överkroppen av den satans jävla zigenarkärringens flytande tarmflora. För den som inte erfarit dylik stank kan jag bara säga: försök inte ens föreställa er något liknande! Detta hände för 35 år sedan och många ileostomipåsars innehåll har runnit under broarna sen dess, men än idag fick jag rusa ut på muggen och snacka danska med Ulrik vid blotta tanken.

Fy för Satans alla jävlars värsta tvångstankar vad jag spydde, stackars stackars handledare!

Fyyyyyfaaaan. Jag mår illa bara jag läser det.
Citera
2021-05-04, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Feberari
Jobbade som gatusopare pa drottninggatan ett tag. Flog likdelar overallt och man fick veja for arga feminister med palsryggsackar som tycker man tog for mycket plats och annu argare polska byggarbetare som tyckte man "kor som en jude". Sa upp mig tror hare krishna tog over jobbet sen

Dyrt var det att byta ut dom dar engangsborstarna ocksa efter varje pass sag det ut som om en turk hade vart pa bergsvandring kollegan hittade en blodig tonarsfitta mellan borstharen sa kan det ga....
Citera
2021-05-04, 07:52
Medlem
HarryLonsdales avatar
Inte ens i närheten av TS, men jag jobbade en gång på ett kontor där vi hade besök av ett gäng araber i två veckor. De kom från en avdelning i Marocko, eller dylikt.

Under dessa två veckor var det konstant snor på toalettväggarna, urin, bajs och smuts på toalettringen.

En gång fanns det skit i toaletten, men inget papper där i. Vi hade heller inte vatten eller en papperskorg i toalettbåsen, så jag vet inte hur personen hade löst det.

Det här var alltså ett kontor av "högre status", och inget "gå runt i jeans och prata om gårdagens match"-kontor.
Citera
2021-05-04, 07:58
Medlem
irishrages avatar
En snubbe som jobbade på lager runkade så det syntes i övervakningskamerorna men han fick inte sparken.
Citera
2021-05-04, 08:00
Medlem
irishrages avatar
Har en kollega med risig kista som ofta glömmer använda borsten efter sig så nästa som använder toan får se hans avföring.
Citera
2021-05-04, 08:06
Medlem
tokens avatar
Hade en kollega som, när det var dags för frukost, inte kunde få in i skallen att hon måste tvätta händerna innan hon tag i frukostbuffén.

”Jag blir så torr om händerna om jag tvättat dem hela tiden. Jag har bara suttit vid datorn, dom är rena”

Det var äckligt beteende, och vi andra tävlade alltid om att hinna före henne till buffén.
Citera
2021-05-04, 08:09
Medlem
neuron-drones avatar
Inte speciellt äckligt. Äckliga saker hittar man i mitt hem. En potatispåse som fått liv. Hunden tar ur kattlådan innan man hinner säga till. Smask smask i min säng.

På mitt förra obetalda jobb var det även en kille som bodde i skogen. Han hade en husvagn men inget att skita i eller tvätta sig med. Han pissade i skogen och sket på jobbet. Duschade på jobbet. Så han lyckades hålla sig renlig. Bara att hans bajs luktade ve och fasa. Det blev så att vi som jobbade fick låna kundtoan ibland innan det vädrades ut.

Sedan hade man använt ull och försökt göra ullkonst. Men de hade fått mal så det var mal inne och all ullkonst var helt sköra och föll sönder av uppätningen.
Citera
2021-05-04, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Sedan hade man använt ull och försökt göra ullkonst. Men de hade fått mal så det var mal inne och all ullkonst var helt sköra och föll sönder av uppätningen.

Fortaringen?
Trakigt med ullkonsten tank vad enkelt det hade vart om man bara stallt fram ett par kulor fran borjan
Citera
2021-05-04, 08:46
Medlem
TheKhurgans avatar
En båt jag jobbade på, där hade vi en rengöringsanläggning för svartvatten (kiss o bajs).
Någon hade glömt att sätta i ett grovfilter där, så allt samlades i finfiltret (enkelt förklarat) varpå jag fick gräva ur hela filtret för hand. 80-100 liter bajs, papper, hår osv blandat med piss.

Luktade riktigt jävla illa och jag fick hålla mig från att spy, vilket min kollega inte lyckades med.
Citera
2021-05-04, 09:30
Medlem
knug87s avatar
Jobbade på en matvarubutik i Norge som var för lite finare folk där priserna var högre och fanns lite mer fancy utbud

Dvs klientelet var oftast pälsprydda damer och dylikt! Vilket gör detta ännu mer oväntat

Iallafall, en kollega kommer och vet inte vad hon ska ta sig till så hon hämtar mig (tack för den)

Någon har använt kundtoaletten och högst troligtvis ställt sig på sitsen, dragit ner brallorna och kaskadbajsat över hela väggen, vattentanken, allting!

Tänk dig att du varit på tarmsköljning efter tacomyset, behållit allt vatten inom dig och verkligen tömt ut precis allt innehåll du hade inom dig

Blev egentligen mer imponerad än äcklad! Kollegorna dock var lite mer kräsmagade
Citera
2021-05-04, 10:00
Medlem
cybergrodans avatar
Jobbar som sjuksköterska på en onkologavdelning. Vi fick in en patient med en tumör i käken, det var ett sår där så det satt ett förband ovanpå. Jag och en kollega skulle lägga om såret och när vi öppnar förbandet väller det ur mask . Vi höll ju på att svimma båda två såklart men var tvungen att hålla masken (hehe). Vi fick ringa till infektionsläkare och fråga vad vi skulle göra och fick direktiv om att plocka bort alla maskar... Fick senare veta att maskarna hade ätit sig ner mot halspulsådern så man fick ofta vara där och plocka masken för att de inte skulle hinna dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in