2021-05-04, 15:35
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Starkt ändå att Liz vågar göra något som är oerhört sällsynt bland republikaner idag, att göra det som är rätt istället för att göra det som är kortsiktigt populärt.
Att det ska anses starkt är ju självklart oerhört illa.

Verkligen en frisk fläkt denna Liz Cheney. En stark politiker sprungen ur den folkliga myllan
helt utan backupp och band till politiska sfären för övrigt har hon tagit sig fram här i livet.
Det är verkligen uppfriskande med politiker som av allt och döma är ärliga och genuina
i sina politiska gärningar och ståndpunkter.
När Liz talar så lyssnar folket!
2021-05-04, 16:45
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag förstår att du blir sur för sanningen svider. För du svarade inte på frågan utan slängde själv iväg med en fråga. Inget av det du säger förändrar något i sakfrågan ty ett faktum är ett faktum. Att du själv inte vill erkänna detta utan stampar och grinar om annat.

Å andra sidan är ju en av definitionerna på en foliemössa att aldrig svara på frågor. Jag kan slänga ur mej att fusk är valdeltagandet på 700% i ett county. Men sen gäller det att stanna i sandlådan när någon frågar var. Däremot kan jag påstå en vecka senare att valfusk är bevisat i countyt där valdeltagandet var 700%. Foliemössa är skönt men det hindrar hissen från att gå hela vägen upp. Men det motsäger inte att vi har några trevliga år i denna tråd. Stop the valfusket.

Mike Pensé
2021-05-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Å andra sidan är ju en av definitionerna på en foliemössa att aldrig svara på frågor. Jag kan slänga ur mej att fusk är valdeltagandet på 700% i ett county. Men sen gäller det att stanna i sandlådan när någon frågar var. Däremot kan jag påstå en vecka senare att valfusk är bevisat i countyt där valdeltagandet var 700%. Foliemössa är skönt men det hindrar hissen från att gå hela vägen upp. Men det motsäger inte att vi har några trevliga år i denna tråd. Stop the valfusket.

Mike Pensé
Vart vill du komma? Jag har alltid tunga referenser om jag hänvisar till fakta.
2021-05-04, 17:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om det är fakta, hur komemr det sig då att man inte tar det till domstolen.
Alltså inte alls försöker, för jag vet att du nu börjar rabbla fantasier om domare skulle vara korrupta varje gång.
Men eftersom man aldrig tar dina "fakta" om "bevis" till rätten, så är dessa "bevis" och "fakta" inte nått man ens kan torka sig i röven med och pga det saknar just fakta som du nämnde.

Att posta länkar ifrån tokar, berättar bara saker om dig.
2021-05-04, 17:39
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:

Nixter har kommit in i ett stim och undviker frågor men så har det nog varit hela tiden. Men det är bra om inte alla mössor skämmer ut sig utan svarar efter bästa förmåga. Man får föreställa sig att man lämnat mammas källare och försöker sälja in valfusket på kvällspromenaden. Inte faen slänger man länkar på folk som frågar, det gäller att fabulera med egna ord. Det är inte konstigt att hårfärgen rinner på Borat när han har så dåligt på fötterna. Stop the valfusket.

Mike Pensé
2021-05-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Starkt ändå att Liz vågar göra något som är oerhört sällsynt bland republikaner idag, att göra det som är rätt istället för att göra det som är kortsiktigt populärt.

Att det ska anses starkt är ju självklart oerhört illa.
Instämmer. Som det är nu har dårarna tagit över hospitalet i GOP. Så kan det ju knappast förbli i längden, eftersom idolen Trump är så pass instabil, men den nödvändiga uppgörelsen med arvet från Trump knuffas bara på framtiden.
2021-05-04, 17:59
Medlem
Citat:
Nixter har kommit in i ett stim och undviker frågor men så har det nog varit hela tiden. Men det är bra om inte alla mössor skämmer ut sig utan svarar efter bästa förmåga. Man får föreställa sig att man lämnat mammas källare och försöker sälja in valfusket på kvällspromenaden. Inte faen slänger man länkar på folk som frågar, det gäller att fabulera med egna ord. Det är inte konstigt att hårfärgen rinner på Borat när han har så dåligt på fötterna. Stop the valfusket.

Mike Pensé
Jag tycker jag varit extremt tydlig med allt det jag hävdar. Däremot erkänner jag inte "fulfrågor" som t.ex. "har du slutat slå din fru än". De vägrar jag svara på, och inte heller frågor som egentligen är avsedda för en annan användare men som ställs till mig när denne användare inte svarat och det i desperat hopp om att ge någon form av "bekäftelse" till vissa bekräftelsekåta skribenter här på forumet. Men ställer du en ordentlig och seriös fråga som är legitim så kommer du få ett likaledes ordentligt och seriöst svar tillbaka. Men nu vet du vilka förbehåll som gäller och vi behöver inte älta mer om den saken framöver.

Vad gäller Nixter så får du, per mitt svar ovan, ta upp det med honom, men jag tycker han skriver väldigt utförligt om vad som pågår.
Senast redigerad av scrollock 2021-05-04 kl. 18:03.
2021-05-04, 18:04
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Jag tycker jag varit extremt tydlig med allt det jag hävdar.

Vad gäller Nixter får du ta upp det med honom, men jag tycker han skriver väldigt utförligt om vad som pågår.

Nej tvärtom, du är väldigt otydlig men det kan vara medvetet från din sida. Och du svarar aldrig på följdfrågor. Lite skämmigt när man fabulerar friskt och sen möter följdfrågor med tystnad. Det tar ju udden av lögnen man presenterat. Stop the valfusket.

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-04 kl. 18:13.
2021-05-04, 18:09
Medlem
Citat:
Nej tvärtom, du är väldigt otydlig men det kan vara medvetet från din sida. Och du svara aldrig på följdfrågor. Lite skämmigt när man fabulerar friskt och sen möter följdfrågor med tystnad. Det tar ju udden av lögnen man presenterat. Stop the valfusket.

Mike Pensé
I så fall är det för att de "följdfrågorna" faller in under några av de punkter jag nämnde i förra svaret till dig. Och vadå "tyst"? JAg svarar uteslutande på de flesta inläggen ställda till mig. Inte mitt fel ifall moderator behagar att ta bort dem, men då kan du inte komma och säga att jag inte svarar. Fy skäms på dig själv för att du kommer med sådana nedriga falskanklagelser. Det räcker visst inte att du sitter och fulciterar mina inlägg genom att klippa hejvilt i dem, du måste även falskanklaga? Nej gå och lägg dig, det är långt efter läggdags för dig nu!
2021-05-04, 18:27
Medlem
DonaldTrummps avatar
Fråga till Scrollock:

Vilka tex 3 av Nixters bevis på valfusk tycker du väger tyngst?

Jag tycker den läckande WC-stolen.

Damen som inte fick rösta.

Och lastbilen som körde runt med 222000 BidenBallots är mest beklämmande.

Stop the valfusket

Mike Pensé
.
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-04 kl. 18:30.
2021-05-04, 19:03
Medlem
BREAKING: Michigan lawsuit claims to have ‘cracked’ Dominion election code

https://electionwiz.com/2021/05/04/breaking-michigan-lawsuit-claims-to-have-cracked-dominion-election-code/
2021-05-04, 19:19
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
BREAKING: Michigan lawsuit claims to have ‘cracked’ Dominion election code

https://electionwiz.com/2021/05/04/breaking-michigan-lawsuit-claims-to-have-cracked-dominion-election-code/

Aj aj då ser det illa ut för DJT då Dominion används mest av republikaner. Hoppas för DJTs skull att det är fuskbevis som vanligt.

Stop The valfusk

Mike Pensé

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in