2021-05-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Det jag skrivit är för det första en fråga om det var en slump sen ett uttalande om att det fanns gemensamma nämnare inom vänner och familj. Vilket man kunde se på sociala medier tidigare.

Okej. Hur kunde du ha sätt det tidigare på sociala medier? Du skämmer ut dig själv när du kommer med massa lögner! Vänner kan absolut stämma att det finns gemensamma men ingen familje medlem till någon av dom är vänner på sociala medier, och har aldrig varit vänner någonstans på sociala medier, så vet inte vart du fått det i från!
Citera
2021-05-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Spekulation.. Finns 2 st som känner varandra som åker in för grovt narkotikabrott ena är delaktig i företag (hälsingeridupplevelse) betalas det för "företagets pengar" och förs det in pengar till dom?? Smart grej och läst fler som gjort det och klara sej länge på det... vad tror ni?

Men herregud, lägg bara ner! Hälsingeridupplevelse har ingenting med detta skit att göra. På riktigt ta reda på fakta och låt bli att droppa massa skit om ett företag någon har lagt ner hela sin själ i att byggt upp!
Citera
2021-05-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatyst
Men herregud, lägg bara ner! Hälsingeridupplevelse har ingenting med detta skit att göra. På riktigt ta reda på fakta och låt bli att droppa massa skit om ett företag någon har lagt ner hela sin själ i att byggt upp!

Hur kan du själv veta så mycket om de båda grabbarna och båda dess familjer, vänner och företag om de inte har något gemensamt ? Du är ju ett exempel på motsatsen?
Citera
2021-05-04, 16:58
Medlem
Citat:
Hur kan du själv veta så mycket om de båda grabbarna och båda dess familjer, vänner och företag om de inte har något gemensamt ? Du är ju ett exempel på motsatsen?

Jadu undra hur jag kan veta så mycket om dessa saker, det kan du klura på
Men jag har tillräckligt med information om dessa grabbar att veta att dom inte är vänner, samt att några företag inte ha med skiten att göra. Enkelt. Ta reda på fakta innan du skriver

hajar ni inte själv vad ni kan ställa till med när ni dra in oskyldiga människor och företag?
Citera
2021-05-04, 17:05
Medlem
Citat:
Jadu undra hur jag kan veta så mycket om dessa saker, det kan du klura på
Men jag har tillräckligt med information om dessa grabbar att veta att dom inte är vänner, samt att några företag inte ha med skiten att göra. Enkelt. Ta reda på fakta innan du skriver

hajar ni inte själv vad ni kan ställa till med när ni dra in oskyldiga människor och företag?
Precis, alltså finns gemensamma nämnare.
Företag eller namn på anhöriga etc har jag aldrig droppat
Citera
2021-05-04, 17:30
Medlem
Citat:
Precis, alltså finns gemensamma nämnare.
Företag eller namn på anhöriga etc har jag aldrig droppat

Fast är det familj? Sak samma om det finns gemensamma vänner. Men du skrev att även familjerna var vänner? Oavsett vad tänkt till för fan vad ni skriver, att dra in folk som inte ha med denna tråd att göra är helt jävla för mycket!

Nu tycker jag alla kan fokusera på rätt saker i livet. Och kanske hålla er till tråden och inte spåra iväg så som ni gör
Senast redigerad av Vatyst 2021-05-04 kl. 17:40.
Citera
2021-05-04, 20:02
Medlem
Citat:
Fast är det familj? Sak samma om det finns gemensamma vänner. Men du skrev att även familjerna var vänner? Oavsett vad tänkt till för fan vad ni skriver, att dra in folk som inte ha med denna tråd att göra är helt jävla för mycket!

Nu tycker jag alla kan fokusera på rätt saker i livet. Och kanske hålla er till tråden och inte spåra iväg så som ni gör

Välkommen till Flashback Är fritt att läsa och tolka det man vill här!
Citera
2021-05-06, 03:56
Medlem
Är dom häktade?
Citera
2021-05-06, 09:50
Medlem
Är hon S.... från Ljustadalen?
Citera
2021-05-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speed305
Är hon S.... från Ljustadalen?

Ja.
Citera
2021-05-07, 06:46
Medlem
Citat:

Kan säga att jag känner till båda grabbarna. Och ja....dom känner varandra väldigt väl. Och vet även att hans syskon var med på a*ls bröllop. Så 100procent säker kan jag berätta att det säkerligen finns kopplingar emellan dem. Företaget med hästar har hans dåvarande fru och han öppnat tillsammans.
Citera
2021-05-07, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltorsklax
Kan säga att jag känner till båda grabbarna. Och ja....dom känner varandra väldigt väl. Och vet även att hans syskon var med på a*ls bröllop. Så 100procent säker kan jag berätta att det säkerligen finns kopplingar emellan dem. Företaget med hästar har hans dåvarande fru och han öppnat tillsammans.

1, dom kände varandra 1 gång i tiden! Är dom vänner? Svar nej!
Lämna företag och fruar och folk som inte ha med tråden åt sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in