2021-05-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så du menar på fullaste allvar att J gifter sej med R och har inte en aning om vad R sysslar med. Jo tjena, Då dyker nästa fråga upp, Är J svagbegåvad??

+1 på den.....plus att hennes pojkvänner före R*bin sysslade med samma sak!
Citera
2021-05-01, 16:16
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
+1 på den.....plus att hennes pojkvänner före R*bin sysslade med samma sak!

Se där ja, Så J har varit i förhållande med fler pundare än R. Och hon visste säkert inte vad dom sysslade med heller. Jisses.
Citera
2021-05-01, 18:14
Medlem
Fjantors avatar
Är väl ingen överraskning att J dras till "bad boys"
Citera
2021-05-01, 21:59
Medlem
men snälla, vad har J med det här att göra! låt det henne bara vara! förstår inte varför ni måste blanda in henne i R’s problem. Låt han sköta sitt och hon sitt! Folk som känner henne vet att hon inte har mer att göra med r en barnet.
Citera
2021-05-02, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elzpelz
Fel! Dom är skilda sen en tid tillbaka och har inget annat med varann att göra annat än att de har en gemensam son. Så där stoppar vi det ryktet på en gång.

Exakt, dom har varit separerade sen många år tillbaka.
Citera
2021-05-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Tror gör man i kyrkan. Så vad du tror och katten skiter lägger jag i samma låda. Jag känner J*nny och det ni sitter och hittar på här är inte okej. Lägg inte över ansvar på något en kille valt göra med sitt eget liv på henne. Hon är en hårt arbetande ensamstående mamma och gör allt för sina barn.

De är ju tråkigt att hon ynglat av sig tillsammans med idioter, den stämpeln följer med henne resten av hennes liv i denna stad. Tror säkert hon är en bra mamma som gör allt för sina barn, men träffa en normal kille som sköter sig kommer hon aldrig göra. Ingen vill ha dom problemen som hennes tidigare liv för med sig. Förövrigt håller jag med, sluta snacka en massa om henne i denna tråd, hon är inte involverad så som en del säger..
Citera
2021-05-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Slump att Rob*n är vän med mannen med samma förnamn från Söderhamn som nyligen greps och misstänks för samma brott?

Forskat runt nu.. är det han som driver företaget hälsingeridupplevelse med en tjej? Pratat med en och den säger att den är med i den styrelse.. du värkar känna dessa grabbar
Citera
2021-05-04, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Forskat runt nu.. är det han som driver företaget hälsingeridupplevelse med en tjej? Pratat med en och den säger att den är med i den styrelse.. du värkar känna dessa grabbar
Ingen aning, känner ”tyvärr” ingen av dem.
Men jag kollade in det du nämner och det verkar stämma.
Citera
2021-05-04, 13:50
Medlem
Tycker ni som sitter i denna tråd och spekulera och droppar saker hit och dit ska ta reda på fakta innan ni skriver.

1. J*nny har ingenting med r*bin att göra för 5 öre, dom har barn mer än så är det inte! Varför ska hon rasera allt för hans skull? Kom igen hela Sundsvall vet exakt vad r*bin är för någon. Lägg ner det ryktet bara låt hon vara!

2. Det bullmamman84 skriver om att r*bin och han i Söderhamn är vänner är skitsnack. Dom är absolut inte vänner, kolla upp saker riktigt innan ni kastar ur er en massa skit! Samt att deras familjer ska vara vänner? Nej så är inte fallet.

Varför ska ni sitta och skriva något ni tydligen inte vet ett skit om? Lägg ner att droppa namn som inte har med denna saken att göra! Ni fattar att det finns flertal personer som blir drabbad av det helt i onödan? Vart fan är respekten hos människor nu för tiden?
Citera
2021-05-04, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes

Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Ingen aning, känner ”tyvärr” ingen av dem.
Men jag kollade in det du nämner och det verkar stämma.

Ni 2 borde läsa på lite mer, kolla upp vilka som sitter det är 2 kvinnor inte en enda man! Lägg ner att kasta ur er företag, ni fattar att dom kan ta stor skada av att ni droppar det i ett sånt här sammanhang? Mänskligheten skrämmer mig, som jag skrev innan, sluta kasta ur er något ni inte vet något om. Sedan bullmamman84, om du inte känner någon av dessa grabbar hur kan du då veta att deras familjer är vänner samt att dom 2 är vänner? 🤔
Citera
2021-05-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatyst
Ni 2 borde läsa på lite mer, kolla upp vilka som sitter det är 2 kvinnor inte en enda man! Lägg ner att kasta ur er företag, ni fattar att dom kan ta stor skada av att ni droppar det i ett sånt här sammanhang? Mänskligheten skrämmer mig, som jag skrev innan, sluta kasta ur er något ni inte vet något om. Sedan bullmamman84, om du inte känner någon av dessa grabbar hur kan du då veta att deras familjer är vänner samt att dom 2 är vänner? 🤔
Det jag skrivit är för det första en fråga om det var en slump sen ett uttalande om att det fanns gemensamma nämnare inom vänner och familj. Vilket man kunde se på sociala medier tidigare.
Citera
2021-05-04, 14:52
Medlem
Spekulation.. Finns 2 st som känner varandra som åker in för grovt narkotikabrott ena är delaktig i företag (hälsingeridupplevelse) betalas det för "företagets pengar" och förs det in pengar till dom?? Smart grej och läst fler som gjort det och klara sej länge på det... vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in