Ja, jag vet och håller med.
Men jag är så trött på allt med Adrian nu. Jag håller med om att jag är en del av problemet med officeren i början. Men han är i centrum helt och hållet. Det känns som Adrian hit och Adrian dit. Antingen är han en ängel eller det värsta svinet. Allt snack är nästan endast om honom. Tråden blir ju ett skämt till slut, man kan inte ta den på allvar längre. Man måste skrolla igenom flera sidor till en normal diskussion. Vem orkar läsa hur mycket han äter eller skiter varje dag. Önskar man kunde diskutera på en högre nivå. Typ som förra året.
Säga vad man vill om Emelie. Men ibland är hon jävligt bra på att spela ett spel.
(Kom ihåg planeringen och dubbelspelet mellan gängen före skräck-kvällen).
Se nu hur hon spelar Nardos i sin "Onda Magikern" planerna :-)
Men kan du bara sluta? Du gillar uppenberligen att sprida lögner om folk? Det stör extra mycket när du ger dig på den goaste i huset. Trodde fan du var bättre än så men vet nu att du bara är ett flashbackvider bland andra. Så vidrig är du!
Ja, Tanja dricker för mycket och gör idiotiska saker! Varför provocerar hon dig så mycket att du som skulle kunna vara hennes pappa måste kräkas vidrigheter över henne? Hon är 22 år och har gått igen värre saker än du någonsin kommer uppleva, SLUTA bara nu, det är inte roligt, någonstans! I helgen var det såååå skönt när du inte var här!
Brukar inte ge mig in i sådana här diskussioner men håller med dig till 100%. Det är verkligen inte roligt nånstans längre. Slår över till patetiskt och tragiskt bara.
Säga vad man vill om Emelie. Men ibland är hon jävligt bra på att spela ett spel.
(Kom ihåg planeringen och dubbelspelet mellan gängen före skräck-kvällen).
Se nu hur hon spelar Nardos i sin "Onda Magikern" planerna :-)
Åh vad sa hon?! Tror hon kan göra detta bra. Men har Emelie fått sitt första uppdrag än? Vet bara att hon var i bikten och fick veta att hon blev vald och att dom sa att uppdragen kommer hon få i bikten och