2021-05-04, 16:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Han vill hålla sig borta från pisset som Tanjas tryckt fram i kylskåpet

Men kan du bara sluta? Du gillar uppenberligen att sprida lögner om folk? Det stör extra mycket när du ger dig på den goaste i huset. Trodde fan du var bättre än så men vet nu att du bara är ett flashbackvider bland andra. Så vidrig är du!

Ja, Tanja dricker för mycket och gör idiotiska saker! Varför provocerar hon dig så mycket att du som skulle kunna vara hennes pappa måste kräkas vidrigheter över henne? Hon är 22 år och har gått igen värre saker än du någonsin kommer uppleva, SLUTA bara nu, det är inte roligt, någonstans! I helgen var det såååå skönt när du inte var här!
2021-05-04, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Haha för er som har Instagram. BB har lagt upp:
https://www.instagram.com/p/COc_hpqoLip/?igshid=1233lgbkz9ozm

"Adrian, 30 år, möt Fredo, 9 år"

Och Adrians familj har skrivit ang det bland annat ”Låt honom vara, vi älskar han för den han är” och ”Gör som vi istället! tänk positivt! Detta är ju skitkul! Skratta istället för att skriva onödiga kommentarer.”

Han är så curlad.
2021-05-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och Adrians familj har skrivit ang det bland annat ”Låt honom vara, vi älskar han för den han är” och ”Gör som vi istället! tänk positivt! Detta är ju skitkul! Skratta istället för att skriva onödiga kommentarer.”

Han är så curlad.

Bild på detta https://imgur.com/LbSm6Vb

Helt sjukt
2021-05-04, 16:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
2 flugor i en smäll kanske.

Nardos är hans lilla slav så henne vill han nog hålla sig väl med.
2021-05-04, 16:24
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag trodde vi var kompisar! Du vet att jag har rätt om Adrian.

Ja, jag vet och håller med.
Men jag är så trött på allt med Adrian nu. Jag håller med om att jag är en del av problemet med officeren i början. Men han är i centrum helt och hållet. Det känns som Adrian hit och Adrian dit. Antingen är han en ängel eller det värsta svinet. Allt snack är nästan endast om honom. Tråden blir ju ett skämt till slut, man kan inte ta den på allvar längre. Man måste skrolla igenom flera sidor till en normal diskussion. Vem orkar läsa hur mycket han äter eller skiter varje dag. Önskar man kunde diskutera på en högre nivå. Typ som förra året.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Jag förstår att det är svårt för dig att se det som dyrkar Adrian, men vi är många andra som ser exakt vad Adrian gör mot Simon. Du vaknar säkert också en dag och har öppnat ögonen

Ja vi ser och det värsta är att Simon verkligen gillar AD och vad får han tillbaka, hånfulla kommentarer, fulspel och knapptryckande på hans ömma punkt. Hatar sånt här och jag är glad att Simon klarade efterverkningarna av tävlingen idag. Att AD sitter och provocerar fram något genom att använda sig av Nardos som han "VET" kan få Simon att tappa humöret är så vidrigt beteende men vi har sett detta förut.

Situationen under Militärveckan när han lockade in Nardos i logementet,trots att det var AD:s diskussion med henne så flydde han in där Simon befann sig. Han visste att Simon skulle lacka på Nardos då bråket från tidigare inte ens hade läkt ut än. Han fick ju som han ville också och det är detta som är så störande med AD, han tänker bara på sitt och skiter i om hans nära vän Nardos blir kallad det ena och det andra. Han skiter också i att Simon snart har max antal varningar så AD väntar och längtar nu tills han är ute ur leken!

Detta är AD och vi har haft rätt hela tiden och jag hoppas verkligen att folk ser detta och att vi inte röstar fram en falsk fulspelare som vinnare av BB!
Medlem
ahahha största nollan i bb historia gnäller som en liten jävla unge för att han ska plocka lite disk.Tönt som ska åka hem ingen gillar honom förutom 10-åringar och riksordförande för gubbkärringarnas riksförbund
Medlem
julita55s avatar
varför fungerar inta aparna, varken tv4 eller cmore??!
Medlem
"Katching-kaskjut mig i huvudet!"
2021-05-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nardos är hans lilla slav så henne vill han nog hålla sig väl med.
Hon förstår inte vad han gör ändå så.
2021-05-04, 16:26
Medlem
lillaflippens avatar
Maddes krafter var ju enklast

"Symbol eld. Madelene är den i huset som kan skapa eld med sin trollformel. Inga tändare eller cigaretter funkar utan henne. Den här trollkarlen har heta känslor. Och ger alla andra magiker massa komplimanger för att alla magiker ska bli lika heta och lustfyllda som henne."

Säga en formel så att dom kan tända sin cigg och ge komplimanger. 😅
2021-05-04, 16:26
Medlem
Citat:

Han är så curlad.
Ja det är just deras fel att han är såååå dum i huvudet och beter sig som en gammal gubbe född typ 1925. 🤢🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in