2021-05-08, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ska Adrian sova med jeansen på 😏😏😏😏😏

Ha ha, han är så jävla weird.
Han sa för en stund sen " hoppas dom sänker värmen här inne " sen sover han med jeans
2021-05-08, 00:57
Medlem
igår var det för kallt och knökigt i sängen i sovrummet nu kan både adjian och nardos sova på en bäddmadrass på golvet.Skummelt
2021-05-08, 00:57
Medlem
Pojken utan snopp har gått och lagt sig i sina jeans
2021-05-08, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
igår var det för kallt och knökigt i sängen i sovrummet nu kan både adjian och nardos sova på en bäddmadrass på golvet.Skummelt

Och Nardos har beklagat sig i dagar om hur ont hon har i nacken, tror hon att sova på madrass kommer hjälpa
2021-05-08, 01:00
Medlem
1754s avatar
Och Adrian går och lägger sig med sin älskling Narnia.
2021-05-08, 01:02
Medlem
Adrian är så sjukt jävla märklig!? Ska han ligga där med jeansen hela natten och vilja bli kliad av Nardos? Så sjuk människa

Är det ens vanligt att folk ligger och KLIAR varandra? Fy fan ryser av obehag
2021-05-08, 01:02
Avstängd
Nardos vet inte när man ska vara tyst? folk försöker sova
HÅLL KÄFT
2021-05-08, 01:04
Medlem
1754s avatar
Adrian "råkade" lägga handen på Narnias tuttar, hon "låtsades" som ingenting.
2021-05-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha trodde hon allvarligt att Adrian skulle sova med henne? Shit alltså, pinsam tjej

Madde behöver kliva ut...och ska jag tillägga..jag behöver inte se mer av henne heller. Hon är astrolog och läskig i sin stalker persona... Jag kommer rösta för att Madde åker
2021-05-08, 01:05
Medlem
Nardos jävla garv:

He he he he hö hö hö ksch ksch ksch
2021-05-08, 01:06
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur många av Maddes frågor imorgon kommer handla om Adrian tror ni? Zzz

Gissar på typ…alla, utom den sista om hur hon är en värdig vinnare eller vad det brukar vara. Undrar hur stor del av alla frågor som kommer in till henne som handlar om nåt annat, är nog inte många procent. Men jag vet som vanligt inte vad man skulle fråga henne annars…

Har i övrigt inget emot Madde som person, tvärtom gillar jag henne utan AD-besatthet, men det är svårt att komma på övriga frågor om hennes medverkan i BB helt enkelt eftersom vi alla vet att det är vad den mestadels kretsat kring.
2021-05-08, 01:07
Medlem
Popcorn76s avatar
För det första, några av Er är så jävla grova i käften mot andra som skriver. Lägg av med det! Detta är väl ett diskussionsforum där alla kan ventilera sina åsikter utan att någon ska kalla dem "dum i huvudet" (det var det mildaste), eller annat tjafs.
Med det sagt, Nardos cockblockar Adrian, och har gjort det hela tiden. Frågan är varför. Så fort han lägger sig hos Madde, eller när det är uppenbart att de vill sova tillsammans, så blänger hon på honom. Eller så ska de klia varandra eller wtf. Hon är så jäkla slug att hon kan typ bara titta på honom med en viss min så förstår han att han måste sova där. Sedan är det säkert en ursäkt för honom att slippa facea Madde.
Varför höjer ni Simon till höjdarna? Jo för att han är bra tv. Men han gör bort sig gång efter gång, lackar ur som en 5-åring när han inte får som han vill. Spottar i folks mat och kallar folk för smuts..? Vägrar vara med på saker för han är sur? Bara en så löjlig grej som att Tanja körde spellen idag, istället för honom... Gud, han sa att det var "Benny Hill kopia" 4 ggr!! Och vi alla kunde ju se att han var arg på riktigt. Eller den här frågesporten när han var lillebror! Hallå, hur mer egoistisk, taskig och småaktig kan man bli? Även om du blir arg kan du inte hålla på så och klanka på folk! Hur gammal är du??! På riktigt, är han en värdig vinnare? Jag tycker att han är skitskön och bra tv, men en värdig vinnare? NEJ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in