Citat:
Ursprungligen postat av
Rodheyes
Enligt hon jag pratat med så gäller det inte amfetamin.. och att det handlar om större mängder. Större mängder i den kretsen är kilon..
Jag tänkte mest på uttalandet från åklagaren
” ganska stor mängd och jag påstår att det är ett grovt brott utifrån mängden, sedan får vi se vad tingsrätten säger”
Hade det handlat om kilon borde det vara glasklart att det handlar om grovt brott.
Så vilken substans?
Några kilo tabletter av alla former och färger ?