2021-04-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
För att hålla liv i tråden så drar jag av en ren gissning - amfetamin och runt 500g.

Enligt hon jag pratat med så gäller det inte amfetamin.. och att det handlar om större mängder. Större mängder i den kretsen är kilon..
Citera
2021-04-29, 22:04
Medlem
getbusys avatar
Skulle lägga mina pengar på att detta rör sig om amfetamin, kanske med lite inslag av alprazolam.
Citera
2021-04-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Enligt hon jag pratat med så gäller det inte amfetamin.. och att det handlar om större mängder. Större mängder i den kretsen är kilon..

Jag tänkte mest på uttalandet från åklagaren
” ganska stor mängd och jag påstår att det är ett grovt brott utifrån mängden, sedan får vi se vad tingsrätten säger”

Hade det handlat om kilon borde det vara glasklart att det handlar om grovt brott.

Så vilken substans?
Några kilo tabletter av alla former och färger ?
Senast redigerad av bullmamman84 2021-04-29 kl. 22:07.
Citera
2021-04-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Skulle lägga mina pengar på att detta rör sig om amfetamin, kanske med lite inslag av alprazolam.
Tänker som dig
Citera
2021-04-30, 03:14
Medlem
Haha jo, katta skiter i samma låda tyvärr!
Väljer man narkomaner till fäder för flera av sina barn så har man skitigt i jävligt fel låda, Kastrering? Knarkare föder upp knarkare
Citera
2021-04-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Jag tänkte mest på uttalandet från åklagaren
” ganska stor mängd och jag påstår att det är ett grovt brott utifrån mängden, sedan får vi se vad tingsrätten säger”

Hade det handlat om kilon borde det vara glasklart att det handlar om grovt brott.

Så vilken substans?
Några kilo tabletter av alla former och färger ?

Vart hittar du artikeln där de står de i?

För Enligt häktningsprotokoll så är det bara r*bin och r*bert som är häktade för grovt narkotika brott. S*fia blev häktad för narkotika brott.

Enligt rykten är det gräs.. Och då behöver dom ha inneha 5 kg för att det ska bli grovt
Citera
2021-04-30, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Vart hittar du artikeln där de står de i?

För Enligt häktningsprotokoll så är det bara r*bin och r*bert som är häktade för grovt narkotika brott. S*fia blev häktad för narkotika brott.

Enligt rykten är det gräs.. Och då behöver dom ha inneha 5 kg för att det ska bli grovt

https://www.st.nu/artikel/tre-greps-i-sundsvall-i-helgen-misstanks-for-grovt-narkotikabrott-fornekar-brott
Citera
2021-04-30, 14:46
Medlem
Fjantors avatar
Den där jäkla R*bin..
Hoppas han åker in så det ryker.
Blåser allt och alla...
Citera
2021-04-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Tror gör man i kyrkan. Så vad du tror och katten skiter lägger jag i samma låda. Jag känner J*nny och det ni sitter och hittar på här är inte okej. Lägg inte över ansvar på något en kille valt göra med sitt eget liv på henne. Hon är en hårt arbetande ensamstående mamma och gör allt för sina barn.

Har aldrig sagt att J*nny är inblandad i nåt "bara" att hon vet vad hennes pojkvänner håller på med!
Citera
2021-04-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elzpelz
Exakt! Jag visste inte att man som kvinna bar ansvaret för andra vuxna mäns val i livet, som man dessutom skilt sig ifrån och tagit avstånd till. Jäkla träsktroll som sitter och yttra sig på den här tråden och påstår att j*nny har nått med saken att göra, eller vet mer än vad hon säger. Vad r*bin väljer att göra är inte j*nys ansvar och hon har ingen skyldighet till att hålla koll på honom heller!!! Dom är skild och han är inte omyndigförklarad. Ge sig på en oskyldig mamma på dehär viset, att folk har inte mer vett eller mer att göra alltså...

Har aldrig sagt att J*nny är inblandad i nåt "bara" att hon vet vad hennes pojkvänner håller på med
Citera
2021-04-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Har aldrig sagt att J*nny är inblandad i nåt "bara" att hon vet vad hennes pojkvänner håller på med!

Dock så är inte R*bin hennes pojkvän, han är ett ex och det enda som har gemensamt är 1 barn. Och du har fel i den antydan du uppger, så dra inte in oskyldiga människor i det här.
Citera
2021-05-01, 16:00
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Dock så är inte R*bin hennes pojkvän, han är ett ex och det enda som har gemensamt är 1 barn. Och du har fel i den antydan du uppger, så dra inte in oskyldiga människor i det här.

Så du menar på fullaste allvar att J gifter sej med R och har inte en aning om vad R sysslar med. Jo tjena, Då dyker nästa fråga upp, Är J svagbegåvad??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in