2021-04-29, 14:32
Medlem
Slump att Rob*n är vän med mannen med samma förnamn från Söderhamn som nyligen greps och misstänks för samma brott?
Citera
2021-04-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Nej dom är inte skild.. dom lever fortfarande tillsammans.. Sedan är r*bin med andra även j*nny.. rykten säger att j*nny även förvarat detta hos sig men att ena barnet hittat det och r*bin fick hämta allt samma kväll som dom blev tagen..

Fel! Dom är skilda sen en tid tillbaka och har inget annat med varann att göra annat än att de har en gemensam son. Så där stoppar vi det ryktet på en gång.
Citera
2021-04-29, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Slump att Rob*n är vän med mannen med samma förnamn från Söderhamn som nyligen greps och misstänks för samma brott?

Vart finner du information om det? Inte läst om andra gripanden i närheten för samma brott. Vem vart gripen först? Är dom inblandad i samma "krets"?

Citat:
Ursprungligen postat av Elzpelz
Fel! Dom är skilda sen en tid tillbaka och har inget annat med varann att göra annat än att de har en gemensam son. Så där stoppar vi det ryktet på en gång.

Jag träffade en nära vän till r*bin som berätta de för mig hon hade träffat Robin påväg till je**y han hade sagt de till hon då.. så spekulationer måste ju få vara? Rykten säger att j*nny vet mer än hon erkänner... men okej
Citera
2021-04-29, 15:44
Medlem
Citat:
Vart finner du information om det? Inte läst om andra gripanden i närheten för samma brott. Vem vart gripen först? Är dom inblandad i samma "krets"?

Samma brottsrubricering, inte samma mål.
Finns gemensamma nämnare ja.

Greps tidigare på annan ort

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/fyra-man-fran-soderhamn-haktade-greps-med-tva-kilo-amfetamin
Senast redigerad av bullmamman84 2021-04-29 kl. 15:50.
Citera
2021-04-29, 15:55
Medlem
Citat:

Jag träffade en nära vän till r*bin som berätta de för mig hon hade träffat Robin påväg till je**y han hade sagt de till hon då.. så spekulationer måste ju få vara? Rykten säger att j*nny vet mer än hon erkänner... men okej

Okej men då kan du hälsa din nära vän att sluta sprida falska rykten! j*nny är en arbetande ensamstående och mamma åt tre barn, som valde att skilja sig från r*bin för att han inte är den far som en familjefar bör vara! Sen att han säger att han ska hälsa på ibland, är väll inte konstigt för han är pappa till deras gemensamma son? Men att j*nny skulle riskera allt för sin ex man? De får mig att skratta så tårarna rinner. Snyggt försök du!!
Citera
2021-04-29, 16:38
Medlem
Herregud....som vanligt en jävla soppa. Alla vet saker som inte kanske stämmer. Men en sak är säker...J*nny har väl aldrig varit känd för att välja pojkvänner som är Guds bästa barn och tror också hon är/var rätt insatt i sina pojkvänners förehavande!
Citera
2021-04-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Herregud....som vanligt en jävla soppa. Alla vet saker som inte kanske stämmer. Men en sak är säker...J*nny har väl aldrig varit känd för att välja pojkvänner som är Guds bästa barn och tror också hon är/var rätt insatt i sina pojkvänners förehavande!

Tror gör man i kyrkan. Så vad du tror och katten skiter lägger jag i samma låda. Jag känner J*nny och det ni sitter och hittar på här är inte okej. Lägg inte över ansvar på något en kille valt göra med sitt eget liv på henne. Hon är en hårt arbetande ensamstående mamma och gör allt för sina barn.
Citera
2021-04-29, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Samma brottsrubricering, inte samma mål.
Finns gemensamma nämnare ja.

Greps tidigare på annan ort

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/fyra-man-fran-soderhamn-haktade-greps-med-tva-kilo-amfetamin

Tack letat tråd här om den händelsen men finns ingen. Finns det möjligen någon som jag missa?
Vad vet du om deras gemensamma nämnare?
Sundsvall och söderhamn är en bit i från varandra?
Antar att dom är samma sort?
Citera
2021-04-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Tror gör man i kyrkan. Så vad du tror och katten skiter lägger jag i samma låda. Jag känner J*nny och det ni sitter och hittar på här är inte okej. Lägg inte över ansvar på något en kille valt göra med sitt eget liv på henne. Hon är en hårt arbetande ensamstående mamma och gör allt för sina barn.

Exakt! Jag visste inte att man som kvinna bar ansvaret för andra vuxna mäns val i livet, som man dessutom skilt sig ifrån och tagit avstånd till. Jäkla träsktroll som sitter och yttra sig på den här tråden och påstår att j*nny har nått med saken att göra, eller vet mer än vad hon säger. Vad r*bin väljer att göra är inte j*nys ansvar och hon har ingen skyldighet till att hålla koll på honom heller!!! Dom är skild och han är inte omyndigförklarad. Ge sig på en oskyldig mamma på dehär viset, att folk har inte mer vett eller mer att göra alltså...
Citera
2021-04-29, 21:26
Medlem
Citat:
Tack letat tråd här om den händelsen men finns ingen. Finns det möjligen någon som jag missa?
Vad vet du om deras gemensamma nämnare?
Sundsvall och söderhamn är en bit i från varandra?
Antar att dom är samma sort?
Samma sort ja.
Finns ingen tråd vad jag vet.
De gemensamma är bland annat att de är vänner/deras familjer/anhöriga är vänner.
Senast redigerad av bullmamman84 2021-04-29 kl. 21:46.
Citera
2021-04-29, 21:35
Medlem
reffis avatar
Vad är det för substans dom torskade med? Pratar vi kilovis?
Citera
2021-04-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Vad är det för substans dom torskade med? Pratar vi kilovis?

För att hålla liv i tråden så drar jag av en ren gissning - amfetamin och runt 500g.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in