2021-05-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Undra vad Emelies onda uppdrag blir nu då? Att göra alla andras magiska krafter utan att de ska fatta att hon fått det som uppdrag kanske?
Hon kan ju göra mkt i smyg, typ diska en gaffel, sätta in kontakter i smyg, öppna ngt i smyg, dansa gåendes i smyg osv osv detta borde hon ta
2021-05-04, 12:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men om han inte diskar så fungerar inte hans krafter och kan inte vinna i tävling... För kraften behövde han för att kunna tävla och vinna. Tror jag.

Nu kommer verkligen AD:s rätta sidor komma fram och produktionen har snappat upp detta om hans ego tendenser så därför har de skapat en riktigt bra idé som ger honom valmöjligheter. Tänka på sig själv och bara glassa på eller tänka på gruppen och göra det som krävs för att alla ska må bra? Klockren och självrannsakande uppgift för AD.
2021-05-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det finns ingenting gott i honom utan han är en självisk fitta som bara bryr sig om sig själv. Ta uppgiften horMössa och gör det bara. Det är ju inte precis så att du ska äta bajs utan du behöver vara delaktig i hushållsarbetet för en gång skull. Nu är de dessutom bara 8 personer och det mesta bör rymmas i diskmaskinen om man kör dem efter varje måltid.
Ja jag håller med så!! Han stör mig så enormt mkt och att han är kvar
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han får ju ingen nackdel så han kan fortfarande vinna om han är överlägset bra i tävlingen och vinner över dom andra ändå ju. Men det står ju också att han sällan får som han vill i brevet så inte säkert att han får vinst i tävlingen väl?

Det var luddigt i hans brev. Men eftersom det stod att han måste säga sin BESVÄRJELSE innan varje gång han tävlar för att kunna nå framgång och vinst, och så stod det att för att hans kraft ska fungera så måste han diska och se till att det är skinande rent, så tolkade jag det som att om han inte diskar så kommer han inte kunna använda sin BESVÄRJELSE inför tävling som ger honom framgång. Så om han skulle tävla och vinna utan att ha skött disken så tas vinsten ifrån honom?

Ah, vet inte, men det vore kul iaf 😂
Bannlyst
Judiths dans påminner om en dement gubbe som är pissnödig 🧙💦
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja man ser ju hur irriterad han är över det valet när han frågade om alternativen

Han har verkligen tagit det personligt o verkar förvånad över att han ska få jobba lite! Ingen har så taskig inställning som honom! Tydligt att han är vidrigt bortskämd mammas pojke o alltid fått glida på en räkmacka...trött på fanskapet! Borde verkligen åkt igår!

En 30 åring som surar över att diska o hotar med att exkludera folk från fest! Jag kokar o mår illa! -.-
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ja det är redigerat material du ser om du ser det du ser i dagliga programmet. Det verkliga samtalet var långt och uppdelat i olika delar. minst 3. På 3 olika platser. Eftersom dom förflyttade sig under tiden. ja detta sade adrian under samtalet att han inte hade problem med att bland annat kramas, skeda, lägga sig bredvid henne o hon la sig bredvid honom, han upplevde inte det som jobbigt utan var för det.
Filip har inte följt allt. flera ggr har han haft fel och det finns inspelat material som bevisar detta.

Vadå på tre platser?
Jag såg alltihop live och det var typ två timmar i gymmet hela tiden.
Avslutades i sovrummet när de lade sig och Madde bad Adrian lägga sig hos henne.
2021-05-04, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var luddigt i hans brev. Men eftersom det stod att han måste säga sin BESVÄRJELSE innan varje gång han tävlar för att kunna nå framgång och vinst, och så stod det att för att hans kraft ska fungera så måste han diska och se till att det är skinande rent, så tolkade jag det som att om han inte diskar så kommer han inte kunna använda sin BESVÄRJELSE inför tävling som ger honom framgång. Så om han skulle tävla och vinna utan att ha skött disken så tas vinsten ifrån honom?

Ah, vet inte, men det vore kul iaf 😂
Hoppas fan på det haha men annars tror jag han kan vinna tävlingar ändå fast han inte gör sin besvärjelse och det kvittar för han om han diskar. Tror inte han kommer ta ngn disk
2021-05-04, 12:41
Avstängd
Måndag gissar jag på Madde Adrian och nardos och blir det en fjärde så Tanja
2021-05-04, 12:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Undra vad Emelies onda uppdrag blir nu då? Att göra alla andras magiska krafter utan att de ska fatta att hon fått det som uppdrag kanske?

Ja det tror jag. Det stod ju att den onda magikern ska sabotera för de andra magikerna. Om det nu blev emelie?
2021-05-04, 12:42
Medlem
Citat:

Ja hon ska väl på något sätt försöka sabotera för alla..så kanske att de alla får uppdrag som hon kan i smyg se till att de misslyckas med!
Hoppas iaf att hon lyckas med uppdraget o vinner immuniteten. Då blir det riktigt intressant att se hur alla nominerar o troligt att Adrian o Pedram sitter, då ser vi till att ett av de åker!!
2021-05-04, 12:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, fast tusen gånger mer komplicerat att hänga med på. Inte ens deltagarna fattar ju vad reglerna innebar. Det dummast någon gjort i BBs historia är ju att ge Skriket från Halmstad en megafon. Fy fan, den veckan var jag tvungen att sluta titta.
Ja, blir nåt liknande den här veckan.
Står inte ut med såna här här bolibompa-fjanterier!

Vad fan gick snett liksom?
Är målgruppen 7 år numera?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in