Att Adrian har mage och fråga Madde om hon kan hjälpa han med disken, jävla idiot. Nu kommer han nominera Emelie och Tanja som satt han på detta. För det är så han funkar.
Jag kokar. Adrian sa just att han behöver inte den magiska kraften för att vinna tävlingar, så därför gör det inget om han inte diskar. ”Ni får diska om ni vill”
KOKAR.
Senast redigerad av Sanglampa 2021-05-04 kl. 12:30.
Kan dom inte förklara för Judith att hon ska använda sin MARACAS när hon säger sin BESVÄRJELSE och INTE när hon är besvärad? Nu skakade hon på sin MARACAS när hon blev "besvärad" av att AD sa att han inte skulle diska
Jag kokar. Adrian sa just att han behöver inte den magiska kraften att vinna tävlingar, så därför gör det inget om han inte diskar. ”Ni får diska om ni vill”
KOKAR.
Han är en riktigt horunge. Hatar honom över allt annat och hans fittiga beteende blir bara värre och värre.
Jag kokar. Adrian sa just att han behöver inte den magiska kraften att vinna tävlingar, så därför gör det inget om han inte diskar. ”Ni får diska om ni vill”
KOKAR.
Men om han inte diskar så fungerar inte hans krafter och kan inte vinna i tävling... För kraften behövde han för att kunna tävla och vinna. Tror jag.