2021-05-04, 12:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Adrian kämpar så hårt nu för att slippa disken. Jag förstår att hans ex lämnade han. Förlåt men nu sa jag det.

Det märks att han är irriterad. För att diska liksom. Dom har ju svinmycket dötid där inne, hur jobbigt kan det vara, jag fattar inte?! Jag hade fan diskat frivilligt där inne för att få tiden att gå och ha något att göra. Dom ligger ju bara i soffan/sängen stora delar av dygnet...
2021-05-04, 12:34
Bannlyst
All disk går ju inte in i diskmaskinen, som t.e.x brända kastruller..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men om han inte diskar så fungerar inte hans krafter och kan inte vinna i tävling... För kraften behövde han för att kunna tävla och vinna. Tror jag.
Han får ju ingen nackdel så han kan fortfarande vinna om han är överlägset bra i tävlingen och vinner över dom andra ändå ju. Men det står ju också att han sällan får som han vill i brevet så inte säkert att han får vinst i tävlingen väl?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Klart papegojknullaren ska analysera sönder brevet för att försöka hitta kryphål för att slippa diska...fyfan så vidrig han är! 🤮

O nu frågar han Tanja vad det fanns för ”alternativ”...han förstår verkligen inte varför han fick den kraften...skulle inte bli förvånad om han nominerar Emelie o Tanja för att de gav honom disken! Äcklig människa...

Ja han sa ju direkt att han inte skulle låta emelie och Tanja vara med på fest eftersom han är den som styr festerna med sina krafter.
2021-05-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Adrian tappar iallafall alla vuxna tjejers röster, bara blåsta fjortisar röstar på den efterblivna fågelknullaren.
Hur tror han att han ska vinna miljonen genom att vara lat?

Hur många icke-blåsta vuxna tjejer tror du tittar på Big Brother?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Klart papegojknullaren ska analysera sönder brevet för att försöka hitta kryphål för att slippa diska...fyfan så vidrig han är! 🤮

O nu frågar han Tanja vad det fanns för ”alternativ”...han förstår verkligen inte varför han fick den kraften...skulle inte bli förvånad om han nominerar Emelie o Tanja för att de gav honom disken! Äcklig människa...
Ja man ser ju hur irriterad han är över det valet när han frågade om alternativen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja nu försöker han övertyga dom andra att dom ska diska!! Jävla idiot asså, hur svårt ska det vara att ta disken för en gång skull på typ 100 dagar när alla andra gjort det åt honom!! Bra att Judith sa åt honom att om dom som klarade äta surströmmingen så ska han förfan klara att ta disken

Haha ja de va bra sagt. Roligt att han blev helt stum också. Så van att få som han vill. Jävla bebis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä, total jävla katastrof!
Är ju som horribla superhjälteveckan 2.0.

Tv4 har ju helt förstört anrika gamla Big Brother, kört ner konceptet i absoluta botten och gjort om det till ett patetiskt jävla barnprogram!
Fuck this shit!
Ja, fast tusen gånger mer komplicerat att hänga med på. Inte ens deltagarna fattar ju vad reglerna innebar. Det dummast någon gjort i BBs historia är ju att ge Skriket från Halmstad en megafon. Fy fan, den veckan var jag tvungen att sluta titta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Han sa just att han fortfarande kan vinna och tävla, men med den magiska krafter vinner han automatiskt. Så jag tolkade det också. Så han känner att han behöver inte någon hjälp för att vinna = skiter i disken

Omöjligt att det är så! Klart det inte är givet att han ska vinna! Utöver det stod det att hans krafter är slumpvisa o att det inte alltid blir som han har tänkt! Däremot måste han diska o städa för att det ska bli fest!
2021-05-04, 12:36
Medlem
Undra vad Emelies onda uppdrag blir nu då? Att göra alla andras magiska krafter utan att de ska fatta att hon fått det som uppdrag kanske?
2021-05-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja han sa ju direkt att han inte skulle låta emelie och Tanja vara med på fest eftersom han är den som styr festerna med sina krafter.
Fan vad han är störd asså!!! Så störande att han är en flickidol nu då för alla fjortisar och det är dom som röstar
2021-05-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja nu försöker han övertyga dom andra att dom ska diska!! Jävla idiot asså, hur svårt ska det vara att ta disken för en gång skull på typ 100 dagar när alla andra gjort det åt honom!! Bra att Judith sa åt honom att om dom som klarade äta surströmmingen så ska han förfan klara att ta disken
Det finns ingenting gott i honom utan han är en självisk fitta som bara bryr sig om sig själv. Ta uppgiften horMössa och gör det bara. Det är ju inte precis så att du ska äta bajs utan du behöver vara delaktig i hushållsarbetet för en gång skull. Nu är de dessutom bara 8 personer och det mesta bör rymmas i diskmaskinen om man kör dem efter varje måltid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in