2021-05-04, 00:02
Medlem
Rollokolans avatar
Ingen mer? Ni måste inte matcha en ica-kasse full med kondomer. Jag vill höra lite roliga/äckliga historier
Citera
2021-05-04, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Han fick behålla dom men fy fan...lukten och förståelsen av vad jag stått och klämt på lever kvar än idag.

Någonsin reflekterat över om han egentligen var ett smuggelgeni?
Citera
2021-05-04, 00:04
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Nja...nej, isåfall anser jag mig besegrad

Han genomgick en ytlig kroppsbesiktning, dvs strippa av sig alla kläder. Men kondomerna liknade inga droger så...jag tror/hoppas att det var rätt att låta honom gå hem med sin trofepåse.
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-04 kl. 00:06.
Citera
2021-05-04, 00:07
Medlem
Mojokiis avatar
Åh, fy fan! Det var det värsta jag hört! Tror typ inte att någon kan toppa det.

Det värsta jag har varit med om är att behöva gräva bajs ur en toalett som var förstoppad av allt bajs. Jag hade ingen städhandske till hands så jag fick använda en plastpåse, och det kändes tyvärr lite för väl.

Nästa uppdrag var att laga mat efter det. Tvättade händerna flera gånger men "känslan" satt kvar ett relevant tag till. Jag tappade väl knappast min tro på mänskligheten men jag kan ju säga att jag tappade min aptit.
Citera
2021-05-04, 00:10
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Åh, fy fan! Det var det värsta jag hört! Tror typ inte att någon kan toppa det.

Det värsta jag har varit med om är att behöva gräva bajs ur en toalett. Jag hade ingen städhandske till hands så jag fick använda en plastpåse, och det kändes tyvärr lite för väl.

Nästa uppdrag var att laga mat efter det. Tvättade händerna flera gånger men "känslan" satt kvar ett relevant tag till. Jag tappade väl knappast min tro på mänskligheten men jag kan ju säga att jag tappade min aptit.
Känslan av avföringen genom en tunn påse är väl inte allt för mysig...sen mat på det!! Aptiten försvann snabbt kan jag tänka mig, precis som du säger. Behöver inte tappa tron på mänskligheten för att platsa här

Tack för att du delade med dig, kom gärna med mer
Citera
2021-05-04, 00:14
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq

Haha! Det var även min initiala tanke när jag läste trådstarten.

TS, du blev grundlurad!
Citera
2021-05-04, 00:21
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha! Det var även min initiala tanke när jag läste trådstarten.

TS, du blev grundlurad!
Damn...20 år uppsamlad ångest kommer när du säger så

Nädå...blev jag lurad bjuder jag på det, det var små mängder av (whatever) isåfall eftersom han kollades noga.
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-04 kl. 00:39.
Citera
2021-05-04, 01:03
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Damn...20 år uppsamlad ångest kommer när du säger så

Nädå...blev jag lurad bjuder jag på det, det var små mängder av (whatever) isåfall eftersom han kollades noga.

Han hade naturligtvis svalt skiten. Det tänkte du inte på va? Syltrygg
Citera
2021-05-04, 01:33
Medlem
Black-lies-matters avatar
Fy fan. En av mina lågvattennoteringar var när jag praktiserade på ett sjukhus och min handledare skulle undervisa mig i den folkkära konsten att byta ileostomipåse på en ursinnig zigenarkärring i 85-årsåldern. Kärringen gjorde våldsamt motstånd och ville inte skiljas från sitt tunntarmsinnehåll med mindre än att andra skulle få lida. Stanken var så in i helvete fruktansvärd att jag stapplade ut ur rummet i avsikt att hitta ett lämpligt ställe att kaskadkräkas å det grövsta.

Hann precis ut ur rummet och lade en grandios familjepizza på korridorgolvet och mitt under pågående spya hörde jag ett hjärtskärande illvrål från handledaren. Hon kom flygande ut ur rummet, helt nedsölad på överkroppen av den satans jävla zigenarkärringens flytande tarmflora. För den som inte erfarit dylik stank kan jag bara säga: försök inte ens föreställa er något liknande! Detta hände för 35 år sedan och många ileostomipåsars innehåll har runnit under broarna sen dess, men än idag fick jag rusa ut på muggen och snacka danska med Ulrik vid blotta tanken.

Fy för Satans alla jävlars värsta tvångstankar vad jag spydde, stackars stackars handledare!
Citera
2021-05-04, 05:02
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Jag vet att det finns en tråd med liknande ämne men jag kunde inte hitta den. En moderator får gärna flytta ihop trådarna.

Jag är nyfiken på era äckligaste erfarenheter i arbetslivet.

Jag kan börja med min:
Jag jobbade på tullen under en lång tid, dock inte längre. Runt 2001 så stoppade jag en man för att söka igenom hans bagage. Jag hittade en ica-påse med massa små gummipåsar som luktade satan. Jag står där och tittar och petar när han säger att "Det där är min kondomsamling med alla kondomer jag använt de senaste 10 åren". Då har jag stått och rullat hans 10 år gamla kondomer med brungrön sperma som luktar fördjävligt. Han har alltså knutit ihop varenda kondom genom sitt sexliv och är så fäst vid påsen att han till och med reser runt med den.

Kom med era egna berättelser

Troll
Citera
2021-05-04, 06:57
Bannlyst
Jobbade som gatusopare pa drottninggatan ett tag. Flog likdelar overallt och man fick veja for arga feminister med palsryggsackar som tycker man tog for mycket plats och annu argare polska byggarbetare som tyckte man "kor som en jude". Sa upp mig tror hare krishna tog over jobbet sen
Citera
2021-05-04, 07:06
Medlem
Har ett par men kan dra de värsta.

Rättpsyk;
Patient får under psykos för sig att smeta in sitt bajs överallt dvs väggen sig själv och allt annat i rummet.

Stanken när vi kom in i rummet gjorde att jag höll på att spy på plats.
Men vi var tvungna att tvångsduscha honom innan vi välta honom för tvångsinjection.
Han var inte jättehaj på det så fick en hel del bajs på mig, fan va jag stod och skrubba i duschen efteråt.
Kan få mini PTSD av det fortfarande ibland hahah.

Annan patient som bajsa på golvet som kollegan fick den briljanta idén att ge honom en mopp att torka upp det med.
Patienten började sedan slåss med bajsmoppen.
En av få gånger jag höll på att riktigt tappa det.

Sen har jag en från psykakuten men vet inte om den går under äcklig men de va äckligt att se iaf.
Kom in en patient som fimpat på sig själv och då snackar vi inte en eller två utan typ 500.
Svårt att förklara hur han såg ut men infekterat så in i helvete så det blev vanliga akuten direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in