2021-05-04, 00:38
Medlem
Önskar Johanna kunde bete sig, hon skjuter verkligen sin egen fot med ett sådant beteende. Imponerande.
Dock 20 år och feminist, så det förklarar väl uppträdandet.
2021-05-04, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Ja ni har rätt det är jag som är korkad bara. Men hade det på känn, kände för att kivas lite bara.

Reinfeldt menar du? Ja hon är trist. Menlös.

Haha, har missat det smeknamnet, varför Reinfeldt?
2021-05-04, 00:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hur länge orkar du hålla på egentligen?
Nu har jag kollat om, och hon viskar så tyst, så tyst, så tyst till sina bänkgrannar att det hade krävs stetoskop för att överhöras
(å andra sidan kan det ju vara bortklippt när hon ev fick spel & kanske skrek
"mä! era looser sub-sahariska klappträn!, jag kan ju!!" )

Alternativt så har den onda drama-produktionen post-tävling viskat i Joannas öra dessa andrahandsuppgifter för dom visste att hon skulle triggas

Knullhjärnad ännu?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-04 kl. 00:46.
2021-05-04, 00:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki

Här kommer en karta över Gränslandets ö som förtydligar eventuella händelseförlopp
https://i.imgur.com/7CL1Scv.jpg

Finns några olika teorier kring vad som hände den där natten med Elias och Sophia:
1. De rotade i sopor vid campingen som resulterade i mättande magar
2. Hade en pangkväll hos husvagnscampare vid campingen
3. De gick de facto vilse
4. De nuppade enligt Alex utsago
5. De hittade vägen som ledde hela vägen in till samhället (3km)
6. De hittade villan som ligger ca 500m från Gränslandet
2021-05-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här kommer en karta över Gränslandets ö som förtydligar eventuella händelseförlopp
https://i.imgur.com/7CL1Scv.jpg

Finns några olika teorier kring vad som hände den där natten med Elias och Sophia:
1. De rotade i sopor vid campingen som resulterade i mättande magar
2. Hade en pangkväll hos husvagnscampare vid campingen
3. De gick de facto vilse
4. De nuppade enligt Alex utsago
5. De hittade vägen som ledde hela vägen in till samhället (3km)
6. De hittade villan som ligger ca 500m från Gränslandet

Vem har gjort den där festliga kartan?
2021-05-04, 00:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vem har gjort den där festliga kartan?

Tyvärr peterZiipen och ingen från produktionen
2021-05-04, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Haha, har missat det smeknamnet, varför Reinfeldt?
Mest pga den slående likheten. Sen har hon ju ingen egen personlighet så då ligger Reinfeldt nära tillhands.
2021-05-04, 00:52
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Verkar generellt sett vara ganska få som är vänner av deltagarna. Eller ska jag säga att många är ovänner istället kanske. I alla fall om man ser till Instagraminläggen. Tidigare år har det väl varit hyfsat god ton och likes på inläggen från andra deltagare i alla fall - trots knivhugg i ryggen som ju alltid förekommer.
2021-05-04, 00:53
Medlem
Citat:
Tyvärr peterZiipen och ingen från produktionen

Den var rolig ju. Nu kan man även få lite perspektiv på ön. Men var har du fått uppgiften om en villa 500 m bort ifrån? Är det där produktion bor kanske.
2021-05-04, 00:54
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Den var rolig ju. Nu kan man även få lite perspektiv på ön. Men var har du fått uppgiften om en villa 500 m bort ifrån? Är det där produktion bor kanske.

Kolla på Eniros karta så finns det flera hus där
2021-05-04, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Ludde är borta, the evil is defeated!
Efter gårdagens avsnitt var jag förvånad över hur nära Olivia och Joanna verkar vara. Det har alltid vinklats så det ska verka som att Joanna inte tycker om Olivia. Är de plötsligt bästisar eller har det klippts bort hela tiden?

Sedan har vi fulpakten som började med sin nya slogan. Valkampanjen lät såhär:
"Rösta med hjärtat. Olivia är inte en värdig, Olivia är inte värdig..." och sen om igen och om igen tills alla är lite lagom hjärntvättade av propagandan.
Vette sjutton vad de menar, undrar jag. Vadå rösta med hjärtat? Hur röstar man annars, med foten eller? Riktigt otäckt att se, hur fyra vuxna människor kan gå ihop sig sådär och sporra varandra med en plötslig gemensam fiende, som är oskyldig. Lite som gamla häxjakterna eller vikingatiden. Hade de gett en riktig förklaring som "Olivia är alltid trött, sur och klagar. Alla skulle må bättre om hon försvann." Hade det varit en annan femma.

Mitt hopp var att Ludde skulle åka och det gjorde han. Men igen, är förvånad över att Joanna och Olivia och company börjar sucka över hur tråkigt det är att Ludde åker. Har de klippt bort mycket? För jag trodde inte alls att Joanna tyckte om Ludde. Känns som att det mesta vi får se här hemma är Johanna och hennes klagogäng.

Undrar lite varför Anders i år har valt att berätta om Gränslandet framför alla istället för i enrum med den utröstade. Tanken har ju annars varit att det ska komma som värsta chocken för dem sen.

...

Amen, the truth has been spoken!
Grymt fint inlägg där du sätter ord på mycket av det man man känt i Robinson hittills.
2021-05-04, 00:58
Medlem
Citat:
Kolla på Eniros karta så finns det flera hus där

Nja minns inte vad ön hette så det får va. Såg du hus då tror jag på uppgiften, men lite märkligt är det att det är så nära deltagarna. Det måste vara där produktionen själva håller till. O den berömda måsen hade du med också.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 01:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in