Någon har tidigare tråden sagt att det är Per och Alex. Jag kan dock inte förstå vad de kan ha gjort
gemensamt. Slagits??
Spänningen är olidlig. Har bara läst Elias och Per, för att de drog till en campingplats eller liknande. Tänkte om det kunde vara nån regel mot mobbning, gentemot Alex, som vi inte fått se, men det har ju högt i tak. Slagsmål låter mer troligt.
Min gissning är att Tuva-per och Ludde tar mobbingen mot Alex för långt och får därmed åka. Ludde känner sig som en kung med inställsamma blondinen och hans forna lagkompis vilket gör honom maktgalen när han kan sätta dubbelt så stora Alex (som hade ätit upp honom på plats) på pottan. Bye bye forna lag syd er pakt har ingen bäring längre! Hoppas ni får konsekvenser irl för vuxenmobbingen ni ägnat er åt på bästa sändningstid.
Någon har tidigare tråden sagt att det är Per och Alex. Jag kan dock inte förstå vad de kan ha gjort gemensamt. Slagits??
Har nån sagt att Alex är den andra som bröt mot något? Det måste jag ha missat.
Slagsmål tror jag inte på.
Gränslandet
Jag vet inte om det är så bra att komma in i Robinson den här veckan, deltagarna kan rösta ut personen ganska omgående med motiveringen att man redan blivit utröstad en gång. Kanske lite bättre att komma in från Gränslandet om några veckor som Mattias gjorde? Även fast man kan mycket väl bli utröstad även där och inte få komma till final. Såvida man inte kniper immuniteter, hade Alex krigat sig in i tävlingen igen så hade han fått solklart motstånd av William om immuniteterna.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-04 kl. 00:41.