2021-05-03, 23:03
Medlem
Rollokolans avatar
Jag vet att det finns en tråd med liknande ämne men jag kunde inte hitta den. En moderator får gärna flytta ihop trådarna.

Jag är nyfiken på era äckligaste erfarenheter i arbetslivet.

Jag kan börja med min:
Jag jobbade på tullen under en lång tid, dock inte längre. Runt 2001 så stoppade jag en man för att söka igenom hans bagage. Jag hittade en ica-påse med massa små gummipåsar som luktade satan. Jag står där och tittar och petar när han säger att "Det där är min kondomsamling med alla kondomer jag använt de senaste 10 åren". Då har jag stått och rullat hans 10 år gamla kondomer med brungrön sperma som luktar fördjävligt. Han har alltså knutit ihop varenda kondom genom sitt sexliv och är så fäst vid påsen att han till och med reser runt med den.

Kom med era egna berättelser
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-03 kl. 23:34.
Citera
2021-05-03, 23:05
Medlem
epicChunguss avatar
Gav du tillbaks kondomerna eller slängde du dem efteråt?
Citera
2021-05-03, 23:06
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epicChungus
Gav du tillbaks kondomerna eller slängde du dem efteråt?
Han fick behålla dom men fy fan...lukten och förståelsen av vad jag stått och klämt på lever kvar än idag.
Citera
2021-05-03, 23:10
Medlem
epicChunguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Han fick behålla dom men fy fan...lukten och förståelsen av vad jag stått och klämt på lever kvar än idag.
Vad för slags tull jobbade du på och varför gav du tillbaks kondomerna?
Om det är en tull i relation med flygplan eller dylikt borde väl dessa kondomer vara någonslags hälsorisk eller brott mot de där reglerna om medtagen vätska ombord?
Citera
2021-05-03, 23:13
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epicChungus
Vad för slags tull jobbade du på och varför gav du tillbaks kondomerna?
Om det är en tull i relation med flygplan eller dylikt borde väl dessa kondomer vara någonslags hälsorisk eller brott mot de där reglerna om medtagen vätska ombord?
Jag jobbade på Arlanda. Det finns bara en sorts tull även om man täcker upp många områden, resenärer, post frakt mm. Finns absolut inget skäl att beslagta dom, hur äckligt vi än tycker att det är. Mängden vätska ombord är en helt annan sak, det sköter säkerhetskontrollen. Den här mannen kom resande och hade det i incheckat bagage. Det här var (nog) innan 9/11 så då fanns inte vätskekraven heller, även om det inte berörde min tjänst.
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-03 kl. 23:15.
Citera
2021-05-03, 23:23
Medlem
Rollokolans avatar
Men som sagt, det här ska inte handla om min historia utan jag vill höra fler berätta
Citera
2021-05-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Men som sagt, det här ska inte handla om min historia utan jag vill höra fler berätta
Jag tror att du precis toppade allt någon annan kan komma med..jag är färdig att kaskadspy just nu och nu ska jag göra mitt bästa för att glömma bort den här tråden.
Citera
2021-05-03, 23:27
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag tror att du precis toppade allt någon annan kan komma med..jag är färdig att kaskadspy just nu och nuska jag göra mitt bästa för att glömma bort den här tråden.
Haha det är nästan att jag är beredd att göra samma sak 20 år efter händelsen
Citera
2021-05-03, 23:33
Medlem
När jag städade hotelrum år 2006 så hade en gäst lämnat kvar en porrtidning. Ingen skam i kroppen.
Citera
2021-05-03, 23:37
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvargen
När jag städade hotelrum år 2006 så hade en gäst lämnat kvar en porrtidning. Ingen skam i kroppen.
Jag förstår att du skämtar om det inte var så att tidningen var av...eh skum karaktär Men visst allt är välkommet. Om du är städare gissar jag att du uppriktigt sett både det ena och det andra som platsar här.
Citera
2021-05-03, 23:40
Medlem
franges avatar
Tror nog det var när jag bokstavligt talat trampande på ett halvt förruttnat rådjurskadaver som bara pös till och det formligen bubblade ut fluglarver (likmaskar) ur den, när jag röjde ungskog i stekande sommarhetta. Den stanken var inte att leka med kan jag säga.
Citera
2021-05-03, 23:44
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Tror nog det var när jag bokstavligt talat trampande på ett halvt förruttnat rådjurskadaver som bara pös till och det formligen bubblade ut fluglarver (likmaskar) ur den, när jag röjde ungskog i stekande sommarhetta. Den stanken var inte att leka med kan jag säga.
Det är något särskilt med lukt...det äter sig kvar mer än det visuella...sen larver på det
Senast redigerad av Rollokolan 2021-05-03 kl. 23:47.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in