2021-05-03, 22:39
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Vet inte om jag pallar en vecka till med den plågsamma Madde som ska försöka nästla sig till uppmärksamhet och bekräftelse från Adrian... Det är så jävla pinsamt att titta på... Ut med båda två så vi slipper se den skiten...
Det är Adrians fel a
2021-05-03, 22:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De som inte ser att hon för ENORMA fördelar av produktionen är blinda. De kan filma henne när hon står tyst och skurar diskbänken i en halvtimma fast folk har kul och skrattar i ett annat av rummen t.ex. Hade aldrig hänt med någon annan av deltagarna.
Dessutom får hon tre-fyra ggr mer kameratid än någon annan deltagare i avsnitten. Tanja ser man t.ex. knappt röken av vare sig på DC eller avsnitten. Som sagt.. inte samma förutsättningar för alla och extremt jävig produktion som favoriserar och straffar som de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Har vi haft så här många riggade omröstningar i ett svenskt tv någonsin svaret är :Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj😠
Har vi haft ett sämre BB nån gg svaret är:Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj😠
Amen!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Officeren är dock återuppstånden med nya uppdrag från MI6. Det är positivt.
Mmmmm Madde är en bricka i ett farligt spel. Ett slags Mssion Impossible.
Madde måste dock kommunicera med köksan.
Groda myser.

HHHHAHAHHHhhahHahaha
Köksdoran Svåldith kommer ta över kommandot och det med råge, om det så krävs pop the cherry på Nardologen. Precis som MmmmMadde kommer göra allt som krävs i sin makt för att ta den manliga oskulden (även kallad mandomen) på autistOfficeren. Vänta och se.
Ett knull kan ta honom lång i spelet, mmmMadde är bara en schackpjäs och AD är Bobby Fisher
Senast redigerad av Rudieboi 2021-05-03 kl. 22:42.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sjykt, wow helt sjyyyykt är det jy.

Vad jag inte fattar är att det inte pratas mer om fyrans ständiga och enorma favorisering av Nardos (och i viss mån Adrian) i media eller Instagram/Facebook?

Det är ju för helvete en tävling om en miljon trots allt!
Och folk satsar ju pengar på skiten?
Konstigt ingen anmält Mastiff/Tv4 till spelinspektionen eller nåt sånt?

Eller är det bara vi här på Flashback som har ögon och fungerande hjärnor?

Haha mastiff är redan i skiten pga av PH-övergreppen. Dem bör ju vara mer försiktiga
Medlem
Adrian "Jag är så glad, wow "
2021-05-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det kommer bli JÄKLIGT intressant att se deras nomineringar när Dompa åkt och Emelie immun.

Emelie kommer aldrig vinna bb ändå, nu vill jag se hur det blir om hon blir immun och dom andra ska nominera varandra. Hur kommer Pedram och AD reagera om dom blir nominerade?

Det bästa som kan hända är om Pedram och Adrian blir nominerade. Helst tillsammans med Tanja. Inte för att jag vill ha ut henne utan för att hon kommer slå ut båda två, sen får lotten falla på vem av de två som blir kvar.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Jävla utomjording
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Autism
Bannlyst
Adrian ber Pedram berätta filmen avatar som alla sett 100 gånger, vilka efterblivna jävlar 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
2021-05-03, 22:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Smaken är lika delad som dina arselhalvor. Dessutom skrev jag inte att Tanja var ful. Så hatisk du verkar känns inte sunt.

Scrolla bak några sidor och sopa rent framför din egen dörrmatta.
Det som ger tröst är att grisEmpa inte är en av vinnarna i alla fall.
Jag kommer njjyyyyiiita den dagen, som AD själv precis uttryckte sig
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Jävla utomjording
Han tänker att det blir klirr i kassan kanske. Han kan fylla sin Hästens säng sen med sedlar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Vet inte om jag pallar en vecka till med den plågsamma Madde som ska försöka nästla sig till uppmärksamhet och bekräftelse från Adrian... Det är så jävla pinsamt att titta på... Ut med båda två så vi slipper se den skiten...
Drömmen vore ju att både får lämna samtidigt och Madde ser överlycklig ut för nu är dom äntligen på utsidan och samtidigt så dags för Adrian att visa framfötterna och han kommer behöva kissa men springer från studion till nästa tåg till Lund

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in