2021-05-03, 22:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja VERKLIGEN! För DÅ kommer det röra runt. RÖSTA PÅ EMELIE.

Dröm om Tanja sitter mot Adrian och Pedram och slår ut en av dem.

Ja det kommer bli JÄKLIGT intressant att se deras nomineringar när Dompa åkt och Emelie immun.

Emelie kommer aldrig vinna bb ändå, nu vill jag se hur det blir om hon blir immun och dom andra ska nominera varandra. Hur kommer Pedram och AD reagera om dom blir nominerade?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är ju inte konstigt alls, hon och Joel hade ju en äkta vänskap i huset och som de med all sannolikhet avser fortsätta med utanför huset (om det sen blir så vet väl ingen). Med Dompa är det ju lite mer abstrakt, de har känt varandra i en månad ungefär, det har varit väldigt mycket fram och tillbaka, och ingen vet om det blir något på utsidan. Där är det ju också så att om de inte blir ett par så blir de ingenting, jag tror knappast någon av dem är intresserade av att umgås som kompisar..
Det hon har gjort den här veckan har bara varit ett spel för gallerian för att få röster. Fint att ligga i tv fast hon egentligen inte ville . Människan är så genomskådad .
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Rösta på Adrian nu i appen. Han kommer inte klara uppgiften och inte bli immun. Men emelie kommer ju klara av det och vinna immuniteten

Emelie blir ändå inte utröstad om hon inte sitter mot Tanja, Simon eller Nardos. Den hårda sanningen.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Rösta på Adrian nu i appen. Han kommer inte klara uppgiften och inte bli immun. Men emelie kommer ju klara av det och vinna immuniteten
Har röstat på vackra Emilie och ska be alla mina kompisar att göra sak. Vi är ett stort gäng som avskyr din favorit Adrian.
2021-05-03, 22:35
Medlem
Shtre1s avatar
Man ser verkligen att Madde inte orkar höra nardologen
2021-05-03, 22:36
Medlem
hittanemoos avatar
Älskar att Dompa åkt ut och den enda de pratar om är Joel och hur bra han är.
Medlem
Anonym396s avatar
Hoppas Pedram och Adrian åker nu.

Simon förtjänar ett harem av kvinnor och... Judith.

Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja det är beklämmande att detta retar gallfeber på mor din.
Men kärringnylltet Empa får trots det inte min röst

En kvinna som man verkligen genuint kan kalla för vacker är Tanja.

Hihihi kJaMizZ
Smaken är lika delad som dina arselhalvor. Dessutom skrev jag inte att Tanja var ful. Så hatisk du verkar känns inte sunt.
2021-05-03, 22:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja och grejen är att de inte ens försöker dölja det eftersom DC följer henne till 90% om dagarna..

Till och med scenariot första veckan tror jag var ytterst välplanerat av produktionen.. När Emelie, Nardos och (vem fan var det mer?) satt i soffan och Nardos då fick reda på att hon hade åkt OM någon hade åkt den veckan men alla fick stanna. Då fick hon "underdog"-stämpel som hon sedan kunde spela på och som gav henne fördelar för att tittarna tyckte synd om henne. Sedan har allt bara fortsatt. Hon har vunnit alla omröstningar förutom några i början som Tanja vann (för syns skull antar jag).

Nej nu får det vara bra.. Big BLM Brother kunde som sagt bara gett henne miljonen rakt av för deltagarna har definitivt INTE fått samma förutsättningar från start. Hon har fått allt serverat på silverfat.
Sjykt, wow helt sjyyyykt är det jy.

Vad jag inte fattar är att det inte pratas mer om fyrans ständiga och enorma favorisering av Nardos (och i viss mån Adrian) i media eller Instagram/Facebook?

Det är ju för helvete en tävling om en miljon trots allt!
Och folk satsar ju pengar på skiten?
Konstigt ingen anmält Mastiff/Tv4 till spelinspektionen eller nåt sånt?

Eller är det bara vi här på Flashback som har ögon och fungerande hjärnor?
2021-05-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon ser gul ut på min datorskärm också, det är inget fel på den..

Hon har fel färg på sitt spackel bara..
2021-05-03, 22:38
Medlem
Vet inte om jag pallar en vecka till med den plågsamma Madde som ska försöka nästla sig till uppmärksamhet och bekräftelse från Adrian... Det är så jävla pinsamt att titta på... Ut med båda två så vi slipper se den skiten...
2021-05-03, 22:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Verkligen fina tjejer och det är väl mest gamla vindrickande ruggugglor som röstar. Därför tror jag att fetknoppen Judit vinner då många känner igen sig.

Två snygga brudar som vänder inochut på tanternas välspäckade tjocktarm. De kommer inte kunna ta det lätt. Innerst inne har jag sympati för deras sjuka påhitt. Jag swishar gärna över ett par spänn för semlor att trycka in i gapet och se den feta grädden välla fram mellan brödet. Mysigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in