Citat:
Ursprungligen postat av
Vonsexron
Jag tror att Trump är full med skit. Jag har lagt fram en tes att han är full med skit. Sedan tror jag att militären är förberedd att förhindra eventuella cupförsök då de flesta militärer INTE röstade på bonespur. Och som den sanna taktikern biden är så kommer faktiskt militären komma stärkt ur detta val.
Inett läge där överbefälhavaren är den som är överbefälhavare ska mycket till att bli avsatt, och det sker via en församling som en demokratiskt vald. Och endast där.
Och mannen som gjorde sminket för män manligt kommer sitta kvar där han sitter.
Har man valts på fel grunder, kommer staterna ta tillbaka sina elektorer/val av person med start i Arizona. Biden kommer då snart ej ha sina 270 elektorer kvar utan ett antal stater som konstaterats vunna på fusk. Har detta skett med Kinas hjälp kan vi helt klart skruva upp temperaturen ett par hundra grader. Folk kommer vara ursinniga.
De som assisterat Demokraterna i sitt röstfusk, samt givetvis många Demokrater kommer då att få
militära domstolar. Då militären skall upprätthålla konstitutionen. Det många utfört är landsförräderi, tänk Snowden på steroider. Det lyder under militären i USA.
Vad som kommer hända vet troligen ingen just nu. Väljer man att ha ett "skådespel" dessförinnan absolut kan hända, men i vilken ordning detta sker om han då anses vara utan ämbete kan nog ingen säga, nåväl spännande är det i vart fall.
"Den som, med skyldighet att vara lojal mot Förenta staterna, tar krig mot dem eller följer deras fiender eller ger dem hjälp och stöd
inom Förenta staterna eller någon annanstans, är skyldig till landsförräderi och skall dömas till döden, eller fängslas inte mindre än fem år och böta inte mindre än $10 000,
och får inte heller inneha ett allmänt ämbete i Förenta staterna. ― United States Code Titel 18 § 2381"