Är det bara jag som blir trött på "kärleksparet" som till står del ligger i sängen och vill gosa/sova hela dagarna när inget annan aktivitet står på schemat?
Det är ju härligt med kärlek, men det skulle verkligen bli en helt ny och intressant vändning i huset om en av dessa åkte ut idag.
Emelie har visat för mycket av sin sura sida och det känns tyvärr som hon har tappat en hel del glöd och det har slutat i allt för många diskussioner och bråk när de ska ha sina festkvällar, samt att det blir för mycket av hennes dåliga spekulationer och det hon tror sig alltid veta vad som ska hända i BB¨huset.
Jag håller med Nardos när hon tycker de är tråkiga när de inte vill hålla igång och dansa, utan hellre sitter och snackar en massa skit och hånglar.
Tycker också att Adrian får för mycket skit för att han äter, tränar och vinner "alla" tävlingar och att han är dåliga att hjälpa till i huset. Det sistnämnda har gruppen kunnat tagit upp som ett problem på husmötena om de tyckt att det var så jobbigt och fel, för det är väl så man löser det som inte fungerar i huset. Så då bedömer jag det som att deltagarna inte sett det som ett så stort problem.
Vill också nämna att jag tycker de grova språket i många av inläggen inte är rumsrena och relevanta.
Lägger min röst på Adrian i kväll