2021-05-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ja det var dumt av dig, du hade lite otur när du tänkte innan du skrev. Men det blir bättre ska du se. Tummen upp i...
INTE för mig. Kanske för dig, om du slutar skriva då du inte...Eeeeh, mår så bra! Periodvis är dina inlägg...🥶🥶🥶
2021-05-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
”Barbados Adrian håller på och äter upp din lax”
”Ta ej den Adrian, det är Cookies” - Pedrat

”Nej jag ska ha den, jag vill ha mer mat” - AD

Jävla gris AD
Vidriga människa! Nu är han inne på sin fjärde portion. Kanske femte om jag inte missat något!
2021-05-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En fråga, är det bara jag som tycker att Judith börjat med en annan jargong mot Simon? Tur att han inte tar åt sig för hon kan vara riktigt dryg och sarkastisk vissa stunder. Skulle hon hålla på så mot Pedram, nja jag tror inte det va!

Jag tycker Judith vart sån mot Simon hela tiden.
Hetsade honom ofta om vad han tyckte om Tess rumpa osv, för att han skulle se illa ut.
Då tänkte jag att Judith ville att det skulle kännas för Steffi men hon har ju fortsatt även efter att Steffi åkt hem. Synd att Simon ser henne som den han litar mest på där inne.
2021-05-03, 18:15
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vidriga människa! Nu är han inne på sin fjärde portion. Kanske femte om jag inte missat något!

Så sjukt egoistisk människa, har jag aldrig sett maken till.
Han är säkert en sån snubbe som aldrig öppnar sin plånbok ute, varken på restaurang eller när man ska storhandla. Det är tjejen som får betala och stå för allt.
Ändå kräver han att det ska finnas femdubbelt upp med käk hemma, som bara är till för honom.

Nu tog grisen en till ranson mat.
2021-05-03, 18:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker mest det är tragiskt att se.. Visst, hon är en snäll tjej men alltså varför kan hon inte stå upp för sig själv istället för att trampa på sig själv genom att fortsätta springa efter någon som inte ger något tillbaka. Speciellt på live-TV. Jag förstår att känslor kanske förstoras därinne men HUR kan man inte fatta att det inte är besvarat när han dissar henne gång på gång på gång..

För hon är typen som förtvivlat hänger fast i de små agnarna han slänger ut... Hon är uppenbarligen en masochist.

Är det Adrian som gjort Simons shade? Den ser förjävlig ut!
2021-05-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så klart inte. Då attackerar ju hela HBTQ-världen.

Iaf den dumma delen som bara vill se en hbtq-person vinna oavsett beteende.
2021-05-03, 18:17
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
INTE för mig. Kanske för dig, om du slutar skriva då du inte...Eeeeh, mår så bra! Periodvis är dina inlägg...🥶🥶🥶

Dont be so hard dbabydoll. it is u that is to weak.

having said that.... nu e d CENCUR IGEN ! ! ! ! ! ! !
2021-05-03, 18:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Han är säkert en sån snubbe som aldrig öppnar sin plånbok ute, varken på restaurang eller när man ska storhandla. Det är tjejen som får betala och stå för allt.
Ändå kräver han att det ska finnas femdubbelt upp med käk hemma, som bara är till för honom.

hoppas att han åker ut...
Medlem
Citat:

Jag blir helt orimligt arg över hans beteeende men jag har aldrig skådat något mer egoistisk människa. Det är likadant vid varje måltid! Han trycker i sig fyra fem portioner utan att ens ha en tanke på om övriga vill ha mer. Sedan hjälper han aldrig till med någonting och det är ju inte direkt så att han ger överväldiga tack heller.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag tycker Judith vart sån mot Simon hela tiden.
Hetsade honom ofta om vad han tyckte om Tess rumpa osv, för att han skulle se illa ut.
Då tänkte jag att Judith ville att det skulle kännas för Steffi men hon har ju fortsatt även efter att Steffi åkt hem. Synd att Simon ser henne som den han litar mest på där inne.
Har Judith nominerat Simon ngn gång ?
2021-05-03, 18:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
För hon är typen som förtvivlat hänger fast i de små agnarna han slänger ut... Hon är uppenbarligen en masochist.

Är det Adrian som gjort Simons shade? Den ser förjävlig ut!

Exakt..hon måste gilla att plåga sig själv som springer efter ego-roboten fortfarande. Att inte hans dåliga sidor vilka är otaliga har skrämt bort henne är en gåta.

Hmm jag vet inte om det är Adrian men skulle inte förvåna mig om han gjort det fult med flit för att han hatar Simon.
2021-05-03, 18:19
Medlem
Citat:
Hade äckel Empa kniven i munnen o sen rakt ner i smörpaketet? Såg jag rätt?

Jorååå såg det ja med.
Jag skulle inte orkat med ett enda dygn därinne, så dom gör det bra 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in