2021-05-03, 17:54
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
det sista har du fel, Mergim på Adrian..

Hahah kan ge dig den! Men han är besatt av Nardos också 😂
2021-05-03, 17:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Håller med, det är jättetragiskt! När hon väl får känslor för någon efter 4 år så är det en narcissistisk egoist.

Hon fattar inte för att han sänder dubbla signaler! När hon är på väg bort eller backar så lockar han tillbaka henne. Och hoppet är ju det sista som överger människan.

Men för att citera Roboten Adrians egna ord: "Händlingar betöjdär mäer än uuurd"
Han kanske ger dubbla signaler verbalt men han ger inget tillbaka fysiskt. Som Dompa sa, för Adrian existerar inte ens Madde. Han säger att det kanske kan bli något på utsidan men ser henne inte ens i huset. Det borde hon ha sett själv.. Hon framstår rätt desperat nu tycker jag. Jag hoppas att han åker så att hon förhoppningsvis kan vara den sköna och roliga Madde vi fick se när Adrian var inlåst i Lilla och hon kunde slappna av med Simon och Tanja. Hon var som en helt annan tjej, i positiv bemärkelse.
2021-05-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Fysiskt och mentalt rädda för att rösta ut dom. De är less på dem och orkar inte ta fighten.

Exakt så
2021-05-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nardos och Pedram är populära av de andra i huset, men inte här. Varför?
För att här finns så många rasister
2021-05-03, 17:56
Medlem
ziggarillens avatar
Ikväll ska snorkråkan ut. Madde får söka kärlek hos knogjärnsmannen eller vara utan skuff i muffen. Ska bli så skönt att se bögen lämna. Madde måste få en chock sen när hon fattat att hon var så kär i en homosexuell man.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så bra skrivet, håller med till 100%.
Kan tänka mig att han blev helt paff när exet ville göra slut. När hon räknade upp alla de sidor som vi alla kan se 24/7, stod han helt oförstående. "Va?" "Asså shit!" "Wow!" Jag kan se och höra det framför mig.

Kan också se och höra honom när jag läser ditt inlägg!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Fysiskt och mentalt rädda för att rösta ut dom. De är less på dem och orkar inte ta fighten.
? Om dom nomineras avgör ju tittarna vem som åker, eller?
Vad ska de andra i huset vara rädda för då?
Du tror väl inte ngn vinner BB för att andra i huset är rädda för dom?😀
2021-05-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den beteendet hos henne gillar jag inte och hon har gjort det tidigare och fick varning då hon gick över gränsen. Hur många varningar har Judith på sig? Det är så lätt att "råka" tänja på det där om man tanklöst bara babblar på.

Känns som hon har en hel del varningar. Men av någon anledning blir hon aldrig autonominerad oavsett hur hon beter sig.
2021-05-03, 17:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
För att här finns så många rasister
Ja tyvärr, det är sorgligt!
2021-05-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men för att citera Roboten Adrians egna ord: "Händlingar betöjdär mäer än uuurd"
Han kanske ger dubbla signaler verbalt men han ger inget tillbaka fysiskt. Som Dompa sa, för Adrian existerar inte ens Madde. Han säger att det kanske kan bli något på utsidan men ser henne inte ens i huset. Det borde hon ha sett själv.. Hon framstår rätt desperat nu tycker jag. Jag hoppas att han åker så att hon förhoppningsvis kan vara den sköna och roliga Madde vi fick se när Adrian var inlåst i Lilla och hon kunde slappna av med Simon och Tanja. Hon var som en helt annan tjej, i positiv bemärkelse.

Kan inte annat än hålla med dig! Hoppas för allas skull att AD åker ikväll!
2021-05-03, 17:58
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hahah kan ge dig den! Men han är besatt av Nardos också 😂

jo, men inte på ett sexuellt sätt..
2021-05-03, 17:59
Medlem
Mouchinos avatar
Dags att AD åker hem nu så vi får chansen att se Madde blomma ut och befriar henne från skygglapparna den sista tiden som är kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in