2021-05-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom har sagt att dom får se vad som händer utanför .
Dom har visst sagt att dom ska träffas utanför och tar det då om vad som händer mellan dom
Nej dom sade bägge två att det är för långt bort att åka.
Medlem
Inga odds ute idag ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Håller helt med! Men vill ändå ha ut honom, räcker med observationstid tycker jag.

Undrar om han är kapabel att känna känslor? Förutom kärlek till sig själv då.
Det han de facto sa: jag hör vad du säger, jag upplevde en sak för 6-8 månader sedan. Jag förstår var du kommer ifrån, men här inne, du förståååår. Jag vet vi kan klicka. Det är sååååå mycket jag kan berätta på utsidan. Jag vill inte uppmuntra dig blabla bla... = Hoppas på "gamla" bruden som sänt in han med restriktioner! Alt, kom på han var bög. 🤣🤣🤣🤣
2021-05-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker mest det är tragiskt att se.. Visst, hon är en snäll tjej men alltså varför kan hon inte stå upp för sig själv istället för att trampa på sig själv genom att fortsätta springa efter någon som inte ger något tillbaka. Speciellt på live-TV. Jag förstår att känslor kanske förstoras därinne men HUR kan man inte fatta att det inte är besvarat när han dissar henne gång på gång på gång..

Håller med, det är jättetragiskt! När hon väl får känslor för någon efter 4 år så är det en narcissistisk egoist.

Hon fattar inte för att han sänder dubbla signaler! När hon är på väg bort eller backar så lockar han tillbaka henne. Och hoppet är ju det sista som överger människan.
2021-05-03, 17:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Skulle inte säga att de är populära, alls faktiskt. Snarare att de i huset TOLERERAR Negern och Våldtäktsmannen.
Varför nomineras dom inte då?
Är det för att dom är populära eller att de tolererars?😀
2021-05-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Man tänker kanske att de som hänger löst får lite extra tid i DC om inget händer men nej, det är Nardoscam varje dag.
De andra går som zombies. Likaså nominerade!😳😳😳
Medlem
Ghandis avatar
Ge Simon en sista spruta så han blir tyst. 43v3r
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Förra gången han stod i köket var vecka 3 när han skulle koka potatis då också. Han visste inte när en potatis är färdigkokt.

Madde fick fråga för att han skulle ta fram en gaffel och känna på potatisen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Det han de facto sa: jag hör vad du säger, jag upplevde en sak för 6-8 månader sedan. Jag förstår var du kommer ifrån, men här inne, du förståååår. Jag vet vi kan klicka. Det är sååååå mycket jag kan berätta på utsidan. Jag vill inte uppmuntra dig blabla bla... = Hoppas på "gamla" bruden som sänt in han med restriktioner! Alt, kom på han var bög. 🤣🤣🤣🤣
Du blandar ihop talspråk med skrift. Som att läsa vad en senildement skriver. Men du har rätt, antagligen är han råbög och rädd för att komma ut till sina strikta, katolska, Polska föräldrar.
2021-05-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Därför att de är rädda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Eller att han också behöver några år som singel för att repa sig efter uppbrottet. Who knows? Tycker iaf det är solklart att det inte finns något äkta intresse för Madde, oavsett orsak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sitt och konspirera! Solklart de nominerats pga att man kände så, just då, i huset! Bettar du lika varje vecka???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in