2021-05-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
PRECIS som Peter Jöback! Och det finns 2 alternativ: Win her back, eller bög. Svinenkelt.

Nu, har vi ju inte all fakta , men vem fan vill vinna tbx någon som varit otrogen? Tror inte alls han är gay men han är nog jävligt kräsen och väldigt försiktig. Att han inte går i gång på Madde verkar många ha svårt att förstå? Tror hon helt enkelt inte är hans typ plus att kemin saknas.
2021-05-03, 17:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han fick väl en ordentlig negerkuk upptryckt i fisan och efter det kan han inte fokusera på någonting annat. Kvinnor är det sista han kan tänka sig.

Once you try black, you can't go back

Eller vänta...👀
2021-05-03, 17:21
Medlem
Ridnes avatar
Kul om tvisten blir att ingen lämnar ikväll... Not. Tv4-beställda roboten Adrian kan givetvis inte lämna huset då han ska reta alla tittare till vansinne och försöka övertyga oss om att han är en riktig människa av kött och blod först innan androidens uppdrag är genomfört i det sociala experimentet

Allt detta lallande i veckan med att produktionens älskling var tvungen att göra ett svårt val och allt runt omkring var alltså bara för att Nardos+Adrian skulle få mer kameratid och sympatier. ALLT produktionen gör, gör de med Nardos vinst i åtanke. Kräks.
2021-05-03, 17:22
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Om något händer mig så vet ni vem senaps-älskaren är. Bra taktit! Människan lär väl knappast lärt sig en läxa heller.

Jag kommer tillbaka som "storaflippen"
2021-05-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Once you try black, you can't go back

Eller vänta...👀
Ja! Eller vad vet jag. Det är inget jag tänder på.
2021-05-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej jag tänkte faktiskt inte först på Dompa och Emelie, där har jag full förståelse i.om att de kanske blir tvungna att skiljas åt ikväll. Tänker mer på de andra som ligger och slaggar mitt på dagarna. Jag förstår också att produktionen spelar upp dessa hemska ljud för att få upp de sovande!
Tänkte sedan jag citerat dig att du nog menade alla. Råkade se ditt inlägg i samma stund som jag såg Dompa och Emelie på min tv. Tycker annars att det blir tråkigt med alla dessa vilopauser.

Förstår att dom ibland behöver vila med tanke på vad dom utsätter kroppen för. Alkohol nästan varje dag och sömn med alkohol i kroppen måste slita hårt. Kanske det vore idé att ha en dag utan live eller sändning där dom bara kan vila och hämta ny energi. Så kan vi som följer spektaklet också få en dags vila 😊
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Om något händer mig så vet ni vem senaps-älskaren är. Bra taktit! Människan lär väl knappast lärt sig en läxa heller.

Eeeeyyyy! Go crazy vet jag och bli en Senapshatare istället

VAD fan tittar jag på?? Nardos som rakar näshår?

Fuckung jävla Nardovision hela jävla tiden! 20 min med övriga, 4 timmar Nardos...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nu, har vi ju inte all fakta , men vem fan vill vinna tbx någon som varit otrogen? Tror inte alls han är gay men han är nog jävligt kräsen och väldigt försiktig. Att han inte går i gång på Madde verkar många ha svårt att förstå? Tror hon helt enkelt inte är hans typ plus att kemin saknas.

VEM skulle bli intresserad av någon som stalkar en, aldrig ger upp.. till och med står utanför toalettdörren med psykosblick och frågar hur det går? Själv skulle jag springa fort som fan från en sådan person hur vacker och sexig han/hon än var.
2021-05-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag kommer tillbaka som "storaflippen"
Eller som jag trodde du hette ganska länge ”lillafImpen”. Så framför mig en liten fimp 🚬🚬🚬
2021-05-03, 17:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Inte jag heller... Not my cup of tea.
2021-05-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eeeeyyyy! Go crazy vet jag och bli en Senapshatare istället

VAD fan tittar jag på?? Nardos som rakar näshår?

Fuckung jävla Nardovision hela jävla tiden! 20 min med övriga, 4 timmar Nardos...
Helt sanslöst! Skriker som en galning, det känns väl inte ens någonting med en sådan där mackapär. Tv-tid, tv-tid och lite mer tv-tid.
2021-05-03, 17:27
Medlem
Citat:
Vad tänder du på då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in