2021-05-03, 17:13
Medlem
Nu ska Adrian sitta och fråga ut Simon om hans dåliga förlorarreaktioner IGEN... idioten vill ju att han ska ta upp det så tittarna ser dåligt på Simon för i bikten klagar ju Adrian på Simon det om, så jävla falskt
2021-05-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han vart väl dumpad , bodde ju med en tjej och de har en hund tillsammans som de har gemensam vårdnad över. Jag fattar det som han tog uppbrottet jävligt hårt.
PRECIS som Peter Jöback! Och det finns 2 alternativ: Win her back, eller bög. Svinenkelt.
Medlem
Skulle vilja ha en T-shirt med Nardos ansikte på. Det vore guld. Hon är så fin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Visst är det så och det formar oss till dem vi är idag och en del som gått igenom livets tuffa prövningar blir ödmjuka och tacksamma och andra kan bli tvärtom bittra och fördomsfulla. Grunden till våra värderingar börjar redan från det vi föds och miljön vi växer upp i. Där vi får lära oss genom våra föräldrar som uppfostrar oss och genom deras exempel och vad för samtal som studsar runt middagsbordet.

Det bär vi med oss under livet och kommer att ge oss en grund att stå på och på vägen kommer oförutsedda händelser att ge oss nya infallsvinklar som hjälper oss att fatta beslut, valet är vårat och vare sig det är rätt eller fel så utvecklas vi genom dessa. Det går aldrig att veta hur livet kommer utspela sig och själv är jag så tacksam över att få uppleva en ny gryning som rodnande välkomnar den nya dagen och väntar på oss alla!

Simon behöver hjälp att med rätt knep försöka tänka hur han ska hantera denna storm av känslor när den dyker upp. ADHD gör detta mycket svårare för även om man inte ska skylla ett beteendemönster bara på att man har en diagnos så gör den att man kraschar och slår bakut med totalt kaos. När människor utan bokstavsdiagnos har svårt att förändra eller att kontrollera sina känslor så kan man förstå hur mycket mer komplicerat det blir för en person med ADHD att göra detta!

Det är inte lätt men emellan Simons dåliga filtrering så har han den mest färgglada och strålande personlighet just för att han är ett med sin diagnos. Inte bara de negativa delarna. Som alla andra har han små tjuvskott som måste plockas bort och hållas i schack men det är han sannerligen inte ensam om.

Jag känner samhörighet med det du skriver. Jag kan bara nicka jakande till dina analyser i den här frågan. Du beskriver nästan identiskt min syn på Simon som jag tidigare idag försökte formulera i ett inlägg och du formulerar det så väl.
2021-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nu ska Adrian sitta och fråga ut Simon om hans dåliga förlorarreaktioner IGEN... idioten vill ju att han ska ta upp det så tittarna ser dåligt på Simon för i bikten klagar ju Adrian på Simon det om, så jävla falskt
Glömde hans uuuh det är så sjukt och så skrattar han som han alltid gör mot ngn när han tar upp deras svaga sidor
2021-05-03, 17:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bedrövligt... Men wtf? Stäng inte av här. Läääängtar till vi båda behöver syrgas och akut terapi då Idiotmössalatmask(smygbög???) Ev blir kvar för att man ska förnedra ALLA kvinnor som hejjar på idiot...🥶🤯😱🤬

Jag kommer vara här fullt rustad med en papperspåse att hyperventilera i. 😱😰😱👀
2021-05-03, 17:16
Medlem
Citat:
Han är bög. Lika öppet som bögrim. HÄNDE något för 6-8 månader sedan.... hans egna ord! Jauuug vill iiiinteeuuu beuurätta häääuuur. Nä, tacka faan för det.
Han fick väl en ordentlig negerkuk upptryckt i fisan och efter det kan han inte fokusera på någonting annat. Kvinnor är det sista han kan tänka sig.
2021-05-03, 17:16
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror denna myglande produktion visar ett besök hemma hos Nardos avsnitt 99 precis innan finalen.

En fyratimmars dokumentär lär det bli. Den kommer sändas både på fyran och alla deras systerkanaler två gånger om dagen.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
När Adrian och Madde pratade i gymmet förut (lördags) så körde han ju sitt vanliga snack, men så fort hon sa "men då blir det väl inget mellan oss" så sa han "man ska aldrig säga aldrig". Han vill uppenbarligen inte ha henne, men samtidigt hålla henne kvar. Han vill alltså ha henne efter sig enbart. Antingen pga taktik eller för att han njuter av bekräftelsen. Han verkar även njuta av att få folk att göra saker för honom, att använda dem som medel för att uppnå egen vinning. Eftersom det kan vara småsaker det handlar om så verkar det vara motivet.

Han står och tjuvlyssnar på andras samtal, triggar folk att göra saker som han själv vill göra och har en sadistisk ådra.. som t.e.x när han blev sur över något han trodde Nardos gjort mot honom och sedan valde att slänga alla tårtor på henne.. hårt. Han vet att Madde blir ledsen pga honom men låtsas vara helt ovetande och går runt och frågar vad det handlar om när hon går ut och gråter, bara för att få en egoboost av att hon är ledsen pga honom. Han frågar ut deltagarna för att få ut så mycket info som möjligt som han sedan kan använda emot dem, men vägrar svara på frågor om sig själv så att de inte kan göra samma sak mot honom.

Jag tycker att Adrian är en av dem mest intressanta att skåda där inne. Det händer inte ofta att man får observera en sådan typ av person (grovt manipulativ) på så nära håll. Jag tror att det annars oftast är Adrian som observerar folk. Alla människor kan vara mer eller mindre manipulativa i vissa situationer. I Adrians fall verkar det prägla hela hans person vilket är anmärkningsvärt.

Dennis spelar svin men är egentligen en toffel. Adrian spelar snäll men är egentligen ett svin. Att måla ut sig själv som känslomänniska är en del av den typen av människors spel. Om sanningen om deras mörka inre kommer ut så kan de inte använda människor på det sättet de gör längre, och det är det deras liv går ut på.

Håller helt med! Men vill ändå ha ut honom, räcker med observationstid tycker jag.

Undrar om han är kapabel att känna känslor? Förutom kärlek till sig själv då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Skulle vilja ha en T-shirt med Nardos ansikte på. Det vore guld. Hon är så fin
Tryck upp en! Billigt och välj bild själv. . Kan du ha på dig och stå utanför porten och sjunga: Åååå Nardos, jag väntar vid 7/11. 👻👻👻
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Han är bög. Lika öppet som bögrim. HÄNDE något för 6-8 månader sedan.... hans egna ord! Jauuug vill iiiinteeuuu beuurätta häääuuur. Nä, tacka faan för det.

100% utan tvekan.
2021-05-03, 17:18
Medlem
Citat:
HUR trött i huvudet är man då man byter nick från svart-skalle till vit-skalle? Svart-skalle avstängd 6 månader pga ohörsamhet. Just saying... Så troll uppmärksammas. Dock, beter man sig så har alla rätt till ny chans.
Om något händer mig så vet ni vem senaps-älskaren är. Bra taktit! Människan lär väl knappast lärt sig en läxa heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in