2021-05-03, 17:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ja men Mouchino, dom här två är nykära (tror jag) dom dras till varandra och vill inget annat än känna varandras närhet. I kväll kanske en av dom lämnar huset och dom vill nyttja varje stund till att andas varandras doft och känna varandras hud. Förälskade par är urtråkiga att umgås med - Dom befinner sig i en kokong och har all sin energi riktad mot varandra.

Jag förstår vad du menar men jag tror också att jag förstår vad deras önskan är.

Nej jag tänkte faktiskt inte först på Dompa och Emelie, där har jag full förståelse i.om att de kanske blir tvungna att skiljas åt ikväll. Tänker mer på de andra som ligger och slaggar mitt på dagarna. Jag förstår också att produktionen spelar upp dessa hemska ljud för att få upp de sovande!
2021-05-03, 17:00
Avstängd
Stänger av, orkar ej se tramsandet klockan 17 varje måndag.
2021-05-03, 17:01
Medlem
Mouchinos avatar
nu bytte jag kamera
2021-05-03, 17:01
Medlem
Madde styr upp tittut varje jävla måndag. Snacka om att vilja ställa sig in hos svärfamiljen
2021-05-03, 17:02
Medlem
lillaflippens avatar
Dom kör tittut och nardos ska hoppa framför AD när det är hans hälsning till sitt syskonbarn
2021-05-03, 17:03
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom kör tittut och nardos ska hoppa framför AD när det är hans hälsning till sitt syskonbarn
Regerade också på det. Allting är Nardos show. Bb är hennes program dem andra är statister.
2021-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stänger av, orkar ej se tramsandet klockan 17 varje måndag.
Bedrövligt... Men wtf? Stäng inte av här. Läääängtar till vi båda behöver syrgas och akut terapi då Idiotmössalatmask(smygbög???) Ev blir kvar för att man ska förnedra ALLA kvinnor som hejjar på idiot...🥶🤯😱🤬
2021-05-03, 17:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Hahahaha Nardos i ett nötskal!

Ska Nardos packa åt honom nu också?
2021-05-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde styr upp tittut varje jävla måndag. Snacka om att vilja ställa sig in hos svärfamiljen
Han är bög. Lika öppet som bögrim. HÄNDE något för 6-8 månader sedan.... hans egna ord! Jauuug vill iiiinteeuuu beuurätta häääuuur. Nä, tacka faan för det.
2021-05-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
nu bytte jag kamera
Hur länge kan man sitta och sminka sig ? . Och varför tror produktionen man vill se det vareviga eftermiddag . Samma procedur varje gång. Krulla hår o sen 3 timmars spackel på de
2021-05-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han är bög. Lika öppet som bögrim. HÄNDE något för 6-8 månader sedan.... hans egna ord! Jauuug vill iiiinteeuuu beuurätta häääuuur. Nä, tacka faan för det.

Han vart väl dumpad , bodde ju med en tjej och de har en hund tillsammans som de har gemensam vårdnad över. Jag fattar det som han tog uppbrottet jävligt hårt.
2021-05-03, 17:11
Medlem
Mouchinos avatar
Madde försökte få uppmärksamhet av AD inatt igen genom att killa hans arm och händer men han låg med ryggen mot henne!

Jag förstår inte detta, han har en sån fin och omtänksam kvinna som vill dela med sig av sina känslor till honom och han bara vänder ryggen åt? En annan hade känt sig hedrad att en sådan vacker och behagande kvinna vill ge sin kropp och själ till en!

AD förtjänar knappt luften Madde andas för som han har dissat henne gång på gång visar bara vilken låst person han är!

Fan vad jag hoppas att han åker ut ikväll!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in