2021-05-03, 15:48
Medlem
Kanske spelbolagen har fått information att det är väldigt jämt mellan D och A. Här på FB verkar majoriteten vilja ha dompa kvar medans på andra sidor har Adrian ett litet försprång.

Ser hellre hur det utvecklas med Emelie och Dennis där det faktiskt händer saker istället för se Adrian fortsätta hålla Madelene på kroken för att han inte vågar säga att han inte känner något.
2021-05-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom har sagt att dom får se vad som händer utanför .
Dom har visst sagt att dom ska träffas utanför och tar det då om vad som händer mellan dom
INGENTING. Ingenting kommer hända "utanför". Idiotmössa kör en Lenny vs mergim. Håller färgen i huset för husfriden, och hoppas på final. DÄRFÖR: Ytterligare ett skäl till UT i dag!!!🤬🤬
2021-05-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Sen Adrian och Madde, hur ser det ut där? Hon låg ju o kliade honom länge länge inatt i sängen. Att de lyckats sova ihop, men han kanske gick sen , skyllde på han va pissinördig? För att komma bort från henne...? Eller vaknade de ihop idag?

Hon gick ifrån honom och bytte rum. Den du!
2021-05-03, 15:52
Bannlyst
Adrian vill va kvar säger han, undrar varför?
Han måste väl fatta att han har noll chans att vinna miljonen med noll personlighet, tycker han det är så kul att supa varje dag?
Ända anledningen till varför han kommit så långt är att han är bra på att tävla.
2021-05-03, 15:55
Medlem
Upplägget ikväll är väl ganska klart? (Om en åker som vanligt)

Dom vill ju ha mesta möjliga drama i Annexet.
Så helst vill dom väl sätta Emelie och Dompa där.

Så om Emelie och Dompa får gå till Annexet är det 100% Dompa som åker.
Och om Adrian och Dompa får gå till Annexet är det väl nästan helt säkert att Adrian åker?
(Lär aldrig bli Emelie och Adrian i Annexet då det är så klart att Emelie sitter säkrast av de tre)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Jo fast förra gången blev han ju säker i soffan?? Gången innan dess köper jag, då var första reaktionen något mild

Du vet väl när man blir säker i soffan. Att det för fan är utan innebörds ordning. Den jäveln som blir räddad i soffan man ju ha den som har next minst röster också
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hur fan kan det va skitprat om Madde redan vet om denna händelse , dom har ju pratat om det .

Skit snack är om den andra inte vet om det.
MEN FÖR DEJ KVITTAR JU VAD HON GÖR .
DU ÄR PÅ HENNE OM ALLT HON GÖR . ÄVEN OM HON SKULLE GÖRA NÅTT BRA ÄR DU PÅ HENNE .

HOPPAS HON ÅKER UT SÅ MAN KAN SLIPPA DIN JÄVLA INLÄGG OM EMELIE HELA TIDEN.

Eller kommer du hitta nån annan ATT SKRIVA OM JÄMT DÅ OXÅ.

NÅTT ÄR FEL PÅ DEJ MER EN DOM DÄR INNE
VAD ÄR VITSEN MED ATT SKRIVA MED VERSALER (om du vet vad det betyder)
Då kan ju du redogöra för vad hon sa till Nardos om Madde. Vore kul att veta om vi uppfattat det olika.
När Lill Vickan åker, kommer det vara en ny jag kommer ogilla (obs inte hata). Du kan vara lugn.
Har ogillat tre i huset och det är Tess, Stor Vickan och Lill Vickan.
2021-05-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad är grejen med att ligga i sängarna hela dagarna? Upp och gör någonting istället. Gymma, hjälpas åt att rigga middagskäk eller sätta sig ute i friska luften. Blir ju bara massa dötid!

Ja men Mouchino, dom här två är nykära (tror jag) dom dras till varandra och vill inget annat än känna varandras närhet. I kväll kanske en av dom lämnar huset och dom vill nyttja varje stund till att andas varandras doft och känna varandras hud. Förälskade par är urtråkiga att umgås med - Dom befinner sig i en kokong och har all sin energi riktad mot varandra.

Jag förstår vad du menar men jag tror också att jag förstår vad deras önskan är.
2021-05-03, 15:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror denna myglande produktion visar ett besök hemma hos Nardos avsnitt 99 precis innan finalen.
Säkert!

Men inte på sjuan utan i självaste moderkanalen fyran på absoluta prime-time, en fredagskväll mellan 20-22.
Sen ett fem minuters reportage i nyheterna direkt efter, och allt avslutas med att Nardos hoppar in som väder-presentatör. (vilket inte går så bra, då hon hela tiden pekar på Polen och Finland?)
2021-05-03, 15:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vad är grejen med att ligga i sängarna hela dagarna? Upp och gör någonting istället. Gymma, hjälpas åt att rigga middagskäk eller sätta sig ute i friska luften. Blir ju bara massa dötid!

Ja jag fattar inte hur dom tycker det är kul att bara ligga i sängen? Inte så att dom ens kan slappa och kolla på tv, utan dom bara ligger där.

Visst städning är ju kanske egentligen inte kul men är jag uttråkad och rastlös hemma kan jag lätt börja städa lite, torka av, sortera garderoben, dammsuga, diska mm. Med tanke på hur det ofta ser ut där inne (förutom just nu då dom faktiskt städat) så finns det nog alltid något att städa.

Jag avskyr att laga mat och är verkligen urusel på det men till och med det hade jag gjort där inne om det inte fanns annat att göra. Speciellt när det är måndagsfinal ikväll. Om alla hjälps åt och iaf förbereder maten så mycket som det går och dukar redan nu så blir det lättare sen.

Btw, ser att Adrian har randiga tjuvmössan på sig, alla tjuv och poliskläder skulle dom ju lämna i slussen för flera timmar sedan. Men AD får väl behålla den, det är ju en huvudbonad och snutte för honom, tv4 ser nog genom fingrarna när det gäller mansbebisen.
2021-05-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ja men Mouchino, dom här två är nykära (tror jag) dom dras till varandra och vill inget annat än känna varandras närhet. I kväll kanske en av dom lämnar huset och dom vill nyttja varje stund till att andas varandras doft och känna varandras hud. Förälskade par är urtråkiga att umgås med - Dom befinner sig i en kokong och har all sin energi riktad mot varandra.

Jag förstår vad du menar men jag tror också att jag förstår vad deras önskan är.
Istället för att maxa i dag för att boosta sin "kärlek" så sover man... Bra srategi fån BB-proffset Sureliesurkart. 🤔
2021-05-03, 15:58
Avstängd
Citat:
Det är produktionens ansvar att sysselsätta idioterna i huset, dom är så jävla lata!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in