Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Vad är grejen med att ligga i sängarna hela dagarna? Upp och gör någonting istället. Gymma, hjälpas åt att rigga middagskäk eller sätta sig ute i friska luften. Blir ju bara massa dötid!
Ja jag fattar inte hur dom tycker det är kul att bara ligga i sängen? Inte så att dom ens kan slappa och kolla på tv, utan dom bara ligger där.
Visst städning är ju kanske egentligen inte kul men är jag uttråkad och rastlös hemma kan jag lätt börja städa lite, torka av, sortera garderoben, dammsuga, diska mm. Med tanke på hur det ofta ser ut där inne (förutom just nu då dom faktiskt städat) så finns det nog alltid något att städa.
Jag avskyr att laga mat och är verkligen urusel på det men till och med det hade jag gjort där inne om det inte fanns annat att göra. Speciellt när det är måndagsfinal ikväll. Om alla hjälps åt och iaf förbereder maten så mycket som det går och dukar redan nu så blir det lättare sen.
Btw, ser att Adrian har randiga tjuvmössan på sig, alla tjuv och poliskläder skulle dom ju lämna i slussen för flera timmar sedan. Men AD får väl behålla den, det är ju en huvudbonad och snutte för honom, tv4 ser nog genom fingrarna när det gäller mansbebisen.