2021-05-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja Madde skulle ju i princip räddas från en begynnande psykos ifall Adrian blev utröstad, men troligen skulle hon då skita i 24 timmars regeln och hysteriskt skrikande försöka klösa sig genom dörren ut till den försvunna burkputtaren?
😂😂😂 Hoppas att det är det vi får se ikväll!
2021-05-03, 16:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Tror det är varje måndag då den frågan kommer varje måndag här och man då tror att det är för att ingen åker
Så här sent har aldrig oddsen kommit, om dom kommer.
2021-05-03, 16:40
Medlem
Sitter Judith fortfarande och tjatar om när hon lurade dom vid nomineringen av den tredje. Vad är det som är kul med det?? Inget...
2021-05-03, 16:40
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Är det lätt att skapa många konton på tv4 play? Eller måste då ha typ 30 mejl adresser för 30 olika konton? Dompa behöver räddas!

Såvitt jag har fattat så är det en mail per konto, ja.
Men det finns ju något som heter "tempmail" googla på det så får du se.

Fast nu tror ju jag att det inte spelar någon roll hur folk röstar. Även om Dennis skulle få femhundra fler röster än Adrian så åker han, för det har fyran bestämt.
De måste till varje pris ha kvar sin älskade burkputtande lille ustmössa.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-03, 16:41
Medlem
Räinmännudlar hahaha ramen heter det väl haha hennes roliga uttalande
2021-05-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Min själ går i bitar, värsta måndagsliven denna säsong.
Detta sker ikväll:
Nardos skrik i timmar av lycka att hennes hemliga kärlek får stanna kvar.
Madelenes tindrande ögon som inom två timmar är rödgråtna över hennes obesvarade kärlek till Adrian.
Adrians familj som applåderar att deras månadslånga planering fungerar.
Adrians hånflin mot Emelie och Simon.

Kommer jag se på ovanstående?
Ja, för jag älskar känslan när själen slits ur min kropp.
Spännande se Surelies reaktion på om Dompa ryker= 😐. Dompas reaktion utanför då han fattar vem han spenderat tid med och slööööösat sin tid i BB med= 😳😱🤢🤢🤮
2021-05-03, 16:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du glömde hur han:
Ofta provocerar och anstiftar fram bråk, för att sen alltid genast fegt dra sig tillbaka på en säker plats och observerar resultatet.
Aldrig kan ta ett straff som en man (tex bli tårtad), utan då springer han och gömmer sig som en feg surikat.
Ofta lindar in förolämpningar i lite pusitivt prat.
Älskar att jävlas och snacka skit om Simon.

Och handklappande - som jag iofs inte sett honom göra på ett tag nu? Senaste uppgraderingen fixade den glitchen?
Senast redigerad av Blaisen 2021-05-03 kl. 16:49.
2021-05-03, 16:46
Medlem
lillaflippens avatar
Har ni sett Ponnes senaste inlägg på IG? Om hur det är att bo med deltagarna, Faktiskt rolig 😂😂
2021-05-03, 16:47
Medlem
När Simon Dennis och Tanja pratar om snacks är det lite kul att lyssna på.
Jämför när Nardos och Adrian pratar med varandra de är aldrig kul bara oerhört tröttsamt trist.
2021-05-03, 16:47
Medlem
Enligt källa från BB....ingen kommer åka ikväll
2021-05-03, 16:48
Medlem
När Adrian och Madde pratade i gymmet förut (lördags) så körde han ju sitt vanliga snack, men så fort hon sa "men då blir det väl inget mellan oss" så sa han "man ska aldrig säga aldrig". Han vill uppenbarligen inte ha henne, men samtidigt hålla henne kvar. Han vill alltså ha henne efter sig enbart. Antingen pga taktik eller för att han njuter av bekräftelsen. Han verkar även njuta av att få folk att göra saker för honom, att använda dem som medel för att uppnå egen vinning. Eftersom det kan vara småsaker det handlar om så verkar det vara motivet.

Han står och tjuvlyssnar på andras samtal, triggar folk att göra saker som han själv vill göra och har en sadistisk ådra.. som t.e.x när han blev sur över något han trodde Nardos gjort mot honom och sedan valde att slänga alla tårtor på henne.. hårt. Han vet att Madde blir ledsen pga honom men låtsas vara helt ovetande och går runt och frågar vad det handlar om när hon går ut och gråter, bara för att få en egoboost av att hon är ledsen pga honom. Han frågar ut deltagarna för att få ut så mycket info som möjligt som han sedan kan använda emot dem, men vägrar svara på frågor om sig själv så att de inte kan göra samma sak mot honom.

Jag tycker att Adrian är en av dem mest intressanta att skåda där inne. Det händer inte ofta att man får observera en sådan typ av person (grovt manipulativ) på så nära håll. Jag tror att det annars oftast är Adrian som observerar folk. Alla människor kan vara mer eller mindre manipulativa i vissa situationer. I Adrians fall verkar det prägla hela hans person vilket är anmärkningsvärt.

Dennis spelar svin men är egentligen en toffel. Adrian spelar snäll men är egentligen ett svin. Att måla ut sig själv som känslomänniska är en del av den typen av människors spel. Om sanningen om deras mörka inre kommer ut så kan de inte använda människor på det sättet de gör längre, och det är det deras liv går ut på.
2021-05-03, 16:49
Medlem
Ridnes avatar
Simon & Dompa är sköna ihop...Fattar egentligen inte varför Dompa hänger med Adrian och Pedram när han inte alls passar med dem. Han verkar ju till och med tycka att Adrian är en tönt.
Dompa skrattar gott med Simon.. Synd att de inte blir bros.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in