VARFÖR ger Olivia inte fotbojan till Johanna??
Vidrig människa, som Joanna påpekar efter tävlingen, samt att Johanna tidigare vunnit en kamp mot just Olivia?
Man ser ju inte avsnittsspoilern att personen som får fotbojan har byxor på sig vilket inte Johanna hade under tävlingen. Otaktiskt val då både Anki och Andreas (som många redan nämnt) inte har gjort ett skit under tävlingarna.
Du får nog kolla en gång till för Johanna har byxor på sig när de går till Pris-tävlingen, men har tagit av sig dem innan det är dags för tävling. Jag har försökt kolla skostorleken, men bilden svischar förbi så otroligt snabbt att det är svårt att avgöra vems sko det är... Jag tror hon fick fotbojan av Olivia.
Du får nog kolla en gång till för Johanna har byxor på sig när de går till Pris-tävlingen, men har tagit av sig dem innan det är dags för tävling. Jag har försökt kolla skostorleken, men bilden svischar förbi så otroligt snabbt att det är svårt att avgöra vems sko det är... Jag tror hon fick fotbojan av Olivia.
Det måste jag missat.
Hoppas verkligen du har rätt!
Blir i så fall kul att se hennes reaktion.
Kamratfostran var det någon som föreslog. I lite vardagligare termer kallas det för kompanistryk. Det har han gjort sig förtjänt av. Men man ska komma ihåg att jan inte ens är torr bakom öronen så man får ha lite överseende. Ett par blåögon och fläskläpp räcker. Han tål nog inte mera än så.
Jag håller nog med dig. Andreas verkar trots allt flugit under radarn i forna lag nord och inte skapat fiender trots pakten. Johanna känns given att få bojan och det flashades väl även att Anki klagade på brist på empati och med hennes tankesätt så kan det tänkas att hon ser Joanna som för liten och lätt för att ha bojan. Produktionen älskar också att spoila så att vi ska tro tvärt om mot vad vi ser. F.ö. skulle det inte förvåna mig om produktionen ser till att låta gamla lag nord hitta sjutton dubloner som ger dom enväldig makt i nästa och sista? öråd.
Jag håller nog med dig. Andreas verkar trots allt flugit under radarn i forna lag nord och inte skapat fiender trots pakten. Johanna känns given att få bojan och det flashades väl även att Anki klagade på brist på empati och med hennes tankesätt så kan det tänkas att hon ser Joanna som för liten och lätt för att ha bojan. Produktionen älskar också att spoila så att vi ska tro tvärt om mot vad vi ser. F.ö. skulle det inte förvåna mig om produktionen ser till att låta gamla lag nord hitta sjutton dubloner som ger dom enväldig makt i nästa och sista? öråd.
Nämnde hon inte brist på empati, just efter helikoptern? I så fall har det nog samband med den händelsen.
Sedan utgör ju hennes eget lag, med sig själv i spetsen, människor helt utan empati, för dem som inte ingår. Så det pekar på att någon i hennes lag drabbats.
Blir ju ingen tävling han är ju för överlägsen han som var imun. Presis som i farmen inga motståndare. Jo om han åker ut på nått roulett game eller nått då kanske man inte vet och tycker det blir spännande. Så tycker jag iaf
här är skon med bojan https://imgur.com/kM6sF53 orkar nån kolla igenom avsnittet borde man kunna hitta vems sko det är.
här är skon med bojan https://imgur.com/kM6sF53 orkar nån kolla igenom avsnittet borde man kunna hitta vems sko det är.
Tusen Tack för bilden! Det ser ut att vara en liten fot och ett smalt ben, så det lär vara Johanna som blir bojad. Det är ju dock en liten chans att det kan vara Andreas, då han har samma färg på skor/brallor, men Annki är det inte, då hon har en annan färg på sina byxor. Tröttsamma typer alla tre.