2021-05-03, 14:21
Medlem
Apropå ingenting.
Finns ingen i Sverige som heter Nardos Alberto. Har hon skyddad identitet?
2021-05-03, 14:23
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nej Adrian hade frågat om kli och då hade Nardos börjar och sen sa Madde att han kan komma till henne för kli och då hade han bara dragit bort sin arm från Nardos och hoppat över till Madde direkt, Nardos blev sur över det och sa att han aldrig mer ska få kli

ja det var det jag menade, skrev lite slarvigt. Men då var det till madde han sprang snabbt som blixten.

Citat:
Ursprungligen postat av monsterbitchen
Apropå ingenting.

svårt o se det. då skulle hon inte kunna va med i live tv....
skulle nog inte tillåtas.
2021-05-03, 14:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Eller hur, spyr på Instagram och hela Nardos sekten och huuuur perfekt hon är.
Fy fan

Ja, det räcker nu! 🤮🤮🤮
Senast redigerad av Blaisen 2021-05-03 kl. 14:36.
2021-05-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi

svårt o se det. då skulle hon inte kunna va med i live tv....
skulle nog inte tillåtas.

Så då ljuger hon om sitt efternamn......
2021-05-03, 14:27
Medlem
Citat:
Apropå ingenting.

Noterat det med. Inget avsnitt där Big Brother hälsar på hemma hos henne heller. Har inte sett något sådant avsnitt hos Joel heller för den delen. Båda bor väl hemma hos föräldrarna och skäms väl haha! Nardos tippar jag bo någonstans kring Järvafältet, dvs rinkeby kista tensta husby däromkring. Skulle fan inte förvåna mig
2021-05-03, 14:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Visst är det intressant hur Dennis är den som enligt många beter sig som douchebag men tom han sa till Emelie på lördagens fest att "Madde finns inte ens för Adrian". Ändå är det inget snack på ex instagram om Adrians beteende, både mot Madde och de andra i huset när han aldrig hjälper till, tar mer mat när de andra knappt fått osv. Upplever fortfarande att han målas upp som en guldpojke.

Jag lägger mig röst på Dennis ikväll i hopp om att Adrian ska ryka. Emelie är kvar ändå.

Det har du rätt i...
Adrian kommer undan med allt. Fastän han är lat, manipulerande och egoistisk. Dompa har, om man jämför de två, ett hjärta av guld. Emelie sade ju själv i senaste avsnittet att allt elakt hon sagt om honom inte stämmer och att hon tycker om honom. Dompa vill nog verkligen att alla ska må bra och har inga onda avsikter. Till skillnad från Adrian då... Otäck typ.
2021-05-03, 14:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Det gäller Pedram också men ingen smiter så synligt som Adrian. Jag blir lika provocerad av att Nardos o(och ibland Madde) går in och slätar över och agerar försvarsadvokater. Det är dom som möjliggör flykten från tilldelade arbetsuppgifter. Kvinnor som motarbetar en jämn fördelning av arbetsuppgifterna och sen klagar över att dom måste göra allt själv... säger jag som är kvinna.

Ja, Pedram är ju mer den som flyger under radarn medan jag tror att Adrian njuter av hur han kan styra runt dem.

Oh ja, det är mammor som fostrar sina mansgrisiga söner och förälskade tjejer som fortsätter pjolta bort och försvara dem! Plus att vi knivar varandra i ryggen. Det är därför den extrema feminismen är ett jävla skämt. Nardos som snackar om kvinnors värde yada yada kommer från en extremt patriarkal kultur och agerar bara som förväntat.
2021-05-03, 14:32
Avstängd
Hmm inget odds ännu. vad händer?
2021-05-03, 14:34
Avstängd
Inte för att vara den som är den men nardos är efterbliven
2021-05-03, 14:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
i natt när jag inte kunde somna kom jag på ett nytt tema:

BÖGVECKAN
Deltagarna delas upp i läderbögar och smygbögar.
Läderbögarna har till uppgift att få smygbögarna ur garderoben. Varje kväll ska smygbögarna placeras i varsin garderob. De som kommit ut under natten, får avancera till läderbög.
Den som är sist kvar i garderoben belönas med en extra röst.
Varje morgon startas med obligatoriska RFSL-möten, där läderbögarna ger tips och råd till smygbögarna.

Tävlingar under veckan:
1. Bastuklubben
Deltagarna ska sitta in en uppvärmd bastu, och den som sitter längst får en extra röst.

2. Gayradarn
En gayradar rullas in, och deltagarna ska en och en sitta under den. De övriga ställer frågor och radarn ger utslag beroende på vad deltagarna svarar. Den som får högst utslag belönas med veckans immunitet.

Veckan avslutas med en Prideparad där deltagarna får bära fantasifulla kreationer. Därefter avslutas kvällen med fest på bögklubb.

Garanterad succe utlovas. Och temat passar TV4 som hand i handske.

Hahaha du är helt sjuk i huvudet.. men rolig samtidigt. Tack för garvet ;D
2021-05-03, 14:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Apropå ingenting.

Googlar du får du fram N*rdos Abr*ha i Solna som är 23 år (skorpion) som garanterat är hon.
2021-05-03, 14:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är skandal om Dennis åker mot Adrian i en omröstning. Ustmössan är den tråkigaste deltagaren i BB:s historia. Han bjuder aldrig på sig själv och sitter tyst när det är flera som diskuterar. Den enda anledningen att han har kommit så långt i tävlingen är för att han ser bra ut. Nu när folk i slutet av säsongen börjar bli trötta så är Dennis där och ger mycket energi till gruppen. Det kommer inte bli roligt att titta de tre sista veckorna om papegojknullaren inte åker ut. Det kommer bara bli tid i DC för Nardos och hennes blattebröder.

+1000

Produktionen har ju riggat omröstningar förut så om de har något vett så riggar de denna också. Programmet DÖR om Dompa åker och Mössan ska vara kvar och äta dem ur huset och tråka ihjäl tittarna. Tror de kommer förlora MÅNGA tittare om Mössfan blir kvar och en av tre med energi åker nu (Dompa, Tanja och Simon).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in