2021-05-03, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Han är både ful och har dödens personlighet! VF jag kommenterar på hans utseende är för att han tar upp halva sin dag framför spegeln, 30 år och så extremt mån om att ngt ska sitta rätt på honom, snacka om tom personlighet och ett vandrande tomt skal! Säger också mycket om hans värderingar, så gammal och har inget annat att komma med
2021-05-03, 11:13
Medlem
Vidriga Mössan ber i vanlig ordning om att andra ska hjälpa Pedros att ta in varor. Han själv ska gymma och kan inte hjälpa till. Vidrigaste personlighet jag någonsin skådat på tv.
2021-05-03, 11:14
Medlem
Adrian bad precis andra att hjälpa Pedram att sätta in mat i kylen. Och Adrian själv HAN GÅR OCH GYMMAR?!? Han är fan helt dum i huvudet ursäkta mig
2021-05-03, 11:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Instämmer i allt och då har Simon alltid varit en favorit. Ja, fram till frågesporten häromdagen då han började skrika om att han kommer lacka om han får fel på frågan om Maddes jobb. Han måste vara så sjukt curlad och det märks tydligt att han inte kan hantera minsta motgång eller förlust.
ADHDn spelar säkerligen in i Simpans beteende. Men jag är helt säker på att han även är otroligt bortskämd och söndercurlad vilket inte gör hans beteende på något sätt bättre. Snubben är 26 år. 26! Han beter sig på alla sätt och vis som ett barn som är van vid att alltid få som han vill och som föräldrarna lurat i att han alltid är bäst på allt. Krocken mellan hans självbild och hans faktiska prestationer i huset (under tävlingar etc) blir enorm och han blir frustrerad som fan.

Han hotar och surar när BB inte ger honom mer alkohol. Han "luftspottar" på folk, kallar dom smuts och säger att de är döda för honom. Han jämför tävlingar och teman med cancer och han säger att han hellre skulle haft covid än "insert random motgång".

Allt detta tyder på att han har noll perspektiv och erfarenhet av ett liv som inte enbart kretsar kring honom själv och hans behov. Han har inte upplevt en närstående (eller han själv) som kämpat mot cancer eller covid. Han banaliserar och projicerar. Detta hade "passat" en obstinat 13 åring men inte en 26 årig vuxen man.

Men visst. Simpan är ju "kInGeN" där inne.....
2021-05-03, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
ADHDn spelar säkerligen in i Simpans beteende. Men jag är helt säker på att han även är otroligt bortskämd och söndercurlad vilket inte gör hans beteende på något sätt bättre. Snubben är 26 år. 26! Han beter sig på alla sätt och vis som ett barn som är van vid att alltid få som han vill och som föräldrarna lurat i att han alltid är bäst på allt. Krocken mellan hans självbild och hans faktiska prestationer i huset (under tävlingar etc) blir enorm och han blir frustrerad som fan.

Han hotar och surar när BB inte ger honom mer alkohol. Han "luftspottar" på folk, kallar dom smuts och säger att de är döda för honom. Han jämför tävlingar och teman med cancer och han säger att han hellre skulle haft covid än "insert random motgång".

Allt detta tyder på att han har noll perspektiv och erfarenhet av ett liv som inte enbart kretsar kring honom själv och hans behov. Han har inte upplevt en närstående (eller han själv) som kämpat mot cancer eller covid. Han banaliserar och projicerar. Detta hade "passat" en obstinat 13 åring men inte en 26 årig vuxen man.

Fast jag vet många som har någon diagnos men ändå lärt sig att hantera detta. Just därför har jag kunnat se igenom mycket Simon gjort om han nu har adhd samt att det är en jävlig speciell situation. Men när det är så på varenda sak som går mot honom märks det att han inte ens försöker att hantera situationen annorlunda. Precis som du säger så har han nog inte upplevt så mycket. Han jobbigaste tid har ju enligt honom själv varit IBS och arbetslöshet. Visst, IBS är säkert pissjobbigt och gör att man får ”jobba runt det” men det är ju inte döden precis.
2021-05-03, 11:25
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Fast jag vet många som har någon diagnos men ändå lärt sig att hantera detta. Just därför har jag kunnat se igenom mycket Simon gjort om han nu har adhd samt att det är en jävlig speciell situation. Men när det är så på varenda sak som går mot honom märks det att han inte ens försöker att hantera situationen annorlunda. Precis som du säger så har han nog inte upplevt så mycket. Han jobbigaste tid har ju enligt honom själv varit IBS och arbetslöshet. Visst, IBS är säkert pissjobbigt och gör att man får ”jobba runt det” men det är ju inte döden precis.

Jag hade svår IBS. Det ÄR ett helvete men man vänjer sig och anpassar sig. Personligen hade jag aldrig ens kunnat söka till ett program som BB med min IBS. Hade inte funkat. Men IBS kan ju se väldigt olika ut från person till person. Han verkar ha en lindrigare variant eller ha den underkontroll åtminstone (baserat på vad jag sett från BB sedan dag 1)
2021-05-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian bad precis andra att hjälpa Pedram att sätta in mat i kylen. Och Adrian själv HAN GÅR OCH GYMMAR?!? Han är fan helt dum i huvudet ursäkta mig

Ahhh jag orkar inte med honom. Både att han inte hjälper till, och är passivt elak mot Madde. Tittar på senaste avsnittet från tjuv/polis-festen och Madde är så naiv. Han är aldrig helt ärlig mot henne utan hon går runt med förhoppningar en stund, sen blir hon ledsen och ska fokusera på sig själv, ramlar sen tillbaka...
Emelie har så rätt hon sa säger att han är en egoist, tyvärr.
2021-05-03, 11:26
Medlem
Citat:
Vidriga Mössan ber i vanlig ordning om att andra ska hjälpa Pedros att ta in varor. Han själv ska gymma och kan inte hjälpa till. Vidrigaste personlighet jag någonsin skådat på tv.
Japp som vanligt!! Håller med
2021-05-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Som alltid, tar upp att nu måste vi städa, laga mat osv men han försvinner iväg
2021-05-03, 11:27
Medlem
Visst är det intressant hur Dennis är den som enligt många beter sig som douchebag men tom han sa till Emelie på lördagens fest att "Madde finns inte ens för Adrian". Ändå är det inget snack på ex instagram om Adrians beteende, både mot Madde och de andra i huset när han aldrig hjälper till, tar mer mat när de andra knappt fått osv. Upplever fortfarande att han målas upp som en guldpojke.

Jag lägger mig röst på Dennis ikväll i hopp om att Adrian ska ryka. Emelie är kvar ändå.
Senast redigerad av Sanglampa 2021-05-03 kl. 11:33.
2021-05-03, 11:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Någon som vet vad den där låten som spelades hette? De sjöng typ "heeeeeeeeeeeeeey im so lonely. I wish I didn't need to be with anybody else".

Tyckte texten verkade frän. Någon som vet?
2021-05-03, 11:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Citat:
+10000000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in