2021-05-03, 10:35
Bannlyst
Aja, lönlöst att sitta här, får väl se senare om det går bättre.

Bloggman out
2021-05-03, 10:37
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Många fler misstag när det är få meddelanden som sagt, när det är många och man kommer in i ett flow så går det alltid mycket bättre.

Btw, man kan väl svara på stoppade konversationer? Ger det lika mycket betalt? Hur ser det ut där?
2021-05-03, 10:46
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Btw, man kan väl svara på stoppade konversationer? Ger det lika mycket betalt? Hur ser det ut där?
0.1 bobban
2021-05-03, 10:49
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Segt men det är bra så jag får tid över att städa. Annars brukar jag inte ta mig tid att pyssla med lyan. Bra när det är så nån gång i veckan.

Använd tiden smart och gör något istället för att lacka som ett fån.

Kan läsa om något, kika på produkter du kan importera och säljs vidare för att tjäna mer pengar osv medan du väntar. Jag säljer varor mot väst. Brukar jämföra priser och samla på mig nya tillverkare, göra annonser för min försäljning osv medan jag väntar.
Ett varv med damsugaren bobban vad säljs för varor mot väst?
2021-05-03, 10:54
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Ett varv med damsugaren bobban vad säljs för varor mot väst?

Olika saker, inget jag går in på här. Mycket tillverkas där jag bor så kan få det billigt.

Poängen är iaf att göra något med tiden istället för att lacka ur. Tänka på hälsan så vi kan svara på mess när ni är gamla med. Blir ju ingen pension att tala om
2021-05-03, 11:08
Bannlyst
Nu förstår jag varför vissa inte trodde på mig när jag yrade om 600 meddelanden per dag, klart som fan det är otroligt när det går långsamt av helvete och bara står och tuggar.

När man dock blir spammad av meddelanden då jävla flyter det på.
2021-05-03, 11:09
Medlem
se8035s avatar
Det flowar på bra nu
2021-05-03, 11:15
Medlem
blablablablabla1s avatar
T: Du är en nolla, en jävla nolla, tills du ligger med mig är du en nolla

P: Okej det gör inget jag kan vara en nolla bara jag får träffa dig

T, (ordagrant): Jag gillar dig nu
2021-05-03, 11:16
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo fast vi cw tattare har sällan anledning att vara kaxiga när det gäller kö. Är det köer någonsin på cw så vet du vad som händer inom några dagar så har du 200 nya pigga ops som sitter o kör. Och så var det dött igen.

Som utvecklingsstörd tror jag du har rätt till gratis boende som har personal som hjälper dig dygnet runt, lagar mat åt dig osv, kika på det istället.

Tror inte det är något för mig. Men kul för dig att du fått det ordnat för dig.
2021-05-03, 11:18
Bannlyst
Jag saknar Amir, love and kisses och resten av folket, nu får dom fan ta och vakna till.

Roligt hur detta jobb kräver mer produktivitet än mitt "riktiga" jobb som jag har 5 årig universitetsutbildning för, med det kan jag slappa 80% av dagen och inte göra ett skit.

Detta jobb? Köra på intensivt hela tiden (när det väl finns meddelanden).
2021-05-03, 11:26
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Det flowar på bra nu

Så fort Salmon sa att han skulle testa igen senare istället så började det rulla på haha.

Dra inte ner oss med dig, please.
2021-05-03, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Han berättar ju precis som det är. Coacherna kan styra och ställa lite som dom vill.
Alla på JH har ju liksom olika flöden det kan du läsa i denna tråden eftersom folk klagar på det
har blivit annorlunda. Satsa på 1 företag till så får du för mycket att göra. Leve JH

Men varför gör de så att det tuggar för vissa då? Enda anledningen är väl i sådana fall att de tycker att man är kass?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in