2021-05-03, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar du kvar

Emelie 699

Adrian 524

Dennis 479
Kollar man Instagram räddar 70% av dem mössan.. suck..
2021-05-03, 11:49
Medlem
De har storstädning i huset o alla gör något..utom Adrian! Var gömmer han sig?
Patetisk snubbe! Han måste ut ikväll!
2021-05-03, 11:50
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Kollar man Instagram räddar 70% av dem mössan.. suck..

Jäkla synd, men samtidigt har jag dragit ner tittandet så mycket att jag kollar max fyra timmar i veckan. Har även märkt att flera andra användare knappt skriver i tråden längre. BB fyran har bara sig själva att skylla på när det ska fyllas med immunitetstävlingar o skit från start. Det var kul i början, men fyfan vad tröttsam fyran är.
2021-05-03, 11:51
Avstängd
Smattra röster på dompa ÖKA FÖRFAN
2021-05-03, 11:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
De har storstädning i huset o alla gör något..utom Adrian! Var gömmer han sig?
Patetisk snubbe! Han måste ut ikväll!
Adrian måste ju tänka på sig själv och sitt utseende, så han passar på att GYMMA, medan de andra städar hela huset. Så vidrigt egoistisk.

Två röster lagda på Dompa, i hopp om att få ut egoistmössan.
2021-05-03, 12:03
Medlem
Anonym396s avatar
Det är skandal om Dennis åker mot Adrian i en omröstning. Ustmössan är den tråkigaste deltagaren i BB:s historia. Han bjuder aldrig på sig själv och sitter tyst när det är flera som diskuterar. Den enda anledningen att han har kommit så långt i tävlingen är för att han ser bra ut. Nu när folk i slutet av säsongen börjar bli trötta så är Dennis där och ger mycket energi till gruppen. Det kommer inte bli roligt att titta de tre sista veckorna om papegojknullaren inte åker ut. Det kommer bara bli tid i DC för Nardos och hennes blattebröder.
2021-05-03, 12:03
Medlem
Stummakorianderss avatar
Ni som lägger tid på att skapa massa konton för att kunna rösta flera gånger. Ni är med på att det är en röst per enhet. Kanske onödigt att lägga tid på att skapa tio konton utan att ha tio surfplattor och telefoner.
2021-05-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Visst är det intressant hur Dennis är den som enligt många beter sig som douchebag men tom han sa till Emelie på lördagens fest att "Madde finns inte ens för Adrian". Ändå är det inget snack på ex instagram om Adrians beteende, både mot Madde och de andra i huset när han aldrig hjälper till, tar mer mat när de andra knappt fått osv. Upplever fortfarande att han målas upp som en guldpojke.

Jag lägger mig röst på Dennis ikväll i hopp om att Adrian ska ryka. Emelie är kvar ändå.

+100000
2021-05-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jäkla synd, men samtidigt har jag dragit ner tittandet så mycket att jag kollar max fyra timmar i veckan. Har även märkt att flera andra användare knappt skriver i tråden längre. BB fyran har bara sig själva att skylla på när det ska fyllas med immunitetstävlingar o skit från start. Det var kul i början, men fyfan vad tröttsam fyran är.
+1. Vart inne stundvis i tråden, men orkar inte kommentera då inläggen varit väääääldigt trista och mest gått ut på att vara elak mot varandra. Sitta och scrolla inlägg som handlar om ALLT annat än BB är mindre kul så att säga...Men men... Lagt alla mina röster på Dompa. Hoppas att mössan ryker, 1500 av 12000 möjliga röstat på mammagruppen, så än lever hoppet. Svagt dock...😳👎
2021-05-03, 12:12
Medlem
lillaflippens avatar
Har AD redan gjort sin del av städningen eller smiter han bara som vanligt?
Medlem
wolfiess avatar
Vem var det som kommentera Tanjas brännskador?
Medlem
Flor-Idas avatar
i natt när jag inte kunde somna kom jag på ett nytt tema:

BÖGVECKAN
Deltagarna delas upp i läderbögar och smygbögar.
Läderbögarna har till uppgift att få smygbögarna ur garderoben. Varje kväll ska smygbögarna placeras i varsin garderob. De som kommit ut under natten, får avancera till läderbög.
Den som är sist kvar i garderoben belönas med en extra röst.
Varje morgon startas med obligatoriska RFSL-möten, där läderbögarna ger tips och råd till smygbögarna.

Tävlingar under veckan:
1. Bastuklubben
Deltagarna ska sitta in en uppvärmd bastu, och den som sitter längst får en extra röst.

2. Gayradarn
En gayradar rullas in, och deltagarna ska en och en sitta under den. De övriga ställer frågor och radarn ger utslag beroende på vad deltagarna svarar. Den som får högst utslag belönas med veckans immunitet.

Veckan avslutas med en Prideparad där deltagarna får bära fantasifulla kreationer. Därefter avslutas kvällen med fest på bögklubb.

Garanterad succe utlovas. Och temat passar TV4 som hand i handske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in