2021-05-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Heheh era JH stackare, i cw världen har det varit kö nästan hela helgen

Jo fast vi cw tattare har sällan anledning att vara kaxiga när det gäller kö. Är det köer någonsin på cw så vet du vad som händer inom några dagar så har du 200 nya pigga ops som sitter o kör. Och så var det dött igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
På CW ska man fylla i telefonr. Blir man intervjuvad eller varför?

Dom där 50k i böter. avser det tex om man både jobbar för JH och CW?
Kan någon länka avtalet?

Som utvecklingsstörd tror jag du har rätt till gratis boende som har personal som hjälper dig dygnet runt, lagar mat åt dig osv, kika på det istället.
2021-05-03, 10:04
Bannlyst
Alltså nu var det FAN ett jävla SKÄMT I DEDNNA FITT KÖ IGEN, VADF AN VILL DESSA FITT COACHER EGENTLIGEN? JAG VET JU ATT DET IFNNS GUBBJÄVLAR ATT SKRIVA MED IBLAND BA RASAR DET IN SEN BA BOOM INGEN MER, HERREGUD TUGG TUGG TUGG

FITT COACHER FIXA ERT JÄVLA SYSTEM
2021-05-03, 10:05
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Alltså nu var det FAN ett jävla SKÄMT I DEDNNA FITT KÖ IGEN, VADF AN VILL DESSA FITT COACHER EGENTLIGEN? JAG VET JU ATT DET IFNNS GUBBJÄVLAR ATT SKRIVA MED IBLAND BA RASAR DET IN SEN BA BOOM INGEN MER, HERREGUD TUGG TUGG TUGG

Fixa din hjärna
2021-05-03, 10:10
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Segt men det är bra så jag får tid över att städa. Annars brukar jag inte ta mig tid att pyssla med lyan. Bra när det är så nån gång i veckan.

Använd tiden smart och gör något istället för att lacka som ett fån.

Kan läsa om något, kika på produkter du kan importera och säljs vidare för att tjäna mer pengar osv medan du väntar. Jag säljer varor mot väst. Brukar jämföra priser och samla på mig nya tillverkare, göra annonser för min försäljning osv medan jag väntar.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-03 kl. 10:13.
2021-05-03, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Fixa din hjärna

Lol idiot din papaknullare, uppsala har bil, kom din hora
2021-05-03, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Segt men det är bra så jag får tid över att städa. Annars brukar jag inte ta mig tid att pyssla med lyan. Bra när det är så nån gång i veckan.

Använd tiden smart och gör något istället för att lacka som ett fån.

Kan läsa om något, kika på produkter du kan importera och säljs vidare för att tjäna mer pengar osv medan du väntar.

Så är det, smådrygt bara när man planerar in dagen att "de och de timmarna kan jag dra in pengar blabla", sen sätter man sig ner, händer inte ett skit.

Zz, kösystemet var 500% bättre bara några veckor sedan, less blir jag!
2021-05-03, 10:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Så är det, smådrygt bara när man planerar in dagen att "de och de timmarna kan jag dra in pengar blabla", sen sätter man sig ner, händer inte ett skit.

Zz, kösystemet var 500% bättre bara några veckor sedan, less blir jag!

När man jobbar på provision ska man arbeta extra hårt när det finns och ta ledigt när det inte finns jobb istället för att kämpa emot.

Det är vanligt att folk gör misstaget att sluta tidigt när man tjänar bra för att man snabbt kom upp i sitt mål för att sen kämpa för småpengar när det är dött.... Helt fel.

Men det är måndag liksom, gubbarna har många dagar kvar till helgen och stressar inte.
2021-05-03, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
När man jobbar på provision ska man arbeta extra hårt när det finns och ta ledigt när det inte finns jobb istället för att kämpa emot.

Det är vanligt att folk gör misstaget att sluta tidigt när man tjänar bra för att man snabbt kom upp i sitt mål för att sen kämpa för småpengar när det är dött.... Helt fel.

Men det är måndag liksom, gubbarna har många dagar kvar till helgen och stressar inte.

Yepp sant sant
2021-05-03, 10:18
Medlem
Det viktiga är att man loggar och att meddelanden är snygga och prydliga och håller god kvalite, man ska inte stirra sig blind på hur mycket pengar man tjänar.
2021-05-03, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det viktiga är att man loggar och att meddelanden är snygga och prydliga och håller god kvalite, man ska inte stirra sig blind på hur mycket pengar man tjänar.

Märkt att jag begår fler misstag när det är färre meddelanden, för jag blir stressad. När det är många så känner jag att "jag kan ta mig ganska lugnt med detta för det är ändå många fler meddelanden som kommer, so no stress".

När det är få blir det: "Oh my god kom igen pray to god att det är fler efter detta, låt se!!"
2021-05-03, 10:21
Medlem
Citat:
Märkt att jag begår fler misstag när det är färre meddelanden, för jag blir stressad. När det är många så känner jag att "jag kan ta mig ganska lugnt med detta för det är ändå många fler meddelanden som kommer, so no stress".

När det är få blir det: "Oh my god kom igen pray to god att det är fler efter detta, låt se!!"

Passa dig bara så inte jag eller Bbobi drar en printscreen på dig, det vänder sig i magen på mig (på oss) när ops missköter sig.
2021-05-03, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Passa dig bara så inte jag eller Bbobi drar en printscreen på dig, det vänder sig i magen på mig (på oss) när ops missköter sig.

Många fler misstag när det är få meddelanden som sagt, när det är många och man kommer in i ett flow så går det alltid mycket bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in