2021-05-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha va? Har han sjungit på kommersiella låtar denna morgon? Är det den regeln han har brutit imorse?

Jag trodde det hänt nåt allvarligt, eller har jag missat nåt mer idag?

Nej då, han sjöng faktiskt inte ens, han spelade luftgitarr och lät.
Jag tror BB drev lite med honom faktiskt.
2021-05-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nardos blev väl också auto för hon paktade med Pedram?
Hon blev aldrig det, har för mig hon fick ett annat straff
2021-05-03, 09:57
Medlem
Simon är kung.
Adrian är en stjärna.
Madde är ful varför ska Adrian nöja sig med det. Adrians vältränade brud sedan många år knäckte han. Varför ska Adrian inte få vara ifred
2021-05-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Simon e så jävla trasig, svårt att se honom vända sitt liv. Sorgligt, för han är ingen ond människa, han har hjärtat på rätta stället. Bara enormt förstörd

Utveckla gärna?
2021-05-03, 10:04
Medlem
Frukost: Adrian undviker att sätta dig bredvid Madde, Tanja undviker sätta sig bredvid Judith, trots att det är den enda "puffen" som är ledig
2021-05-03, 10:04
Medlem
Äsch , Simon har väl en diagnos? Dålig impulskontroll, svårt att reglera sina känslor etc.

Med det sagt , man kan inte skylla ett dåligt beteende på sin diagnos han ska ju kunna fungera i ett civiliserat samhälle. Det finns hjälp att få både med medicin i rätt dos och att lära sig hur man hanterar sina känslor och reaktioner. Båda grejorna kanske saknas för denna kille. Har ju hört floskler komma ur hans mun att det är så här han reagerar när han förlorar eller blir arg.

Han är nog väldigt snäll i grund och botten , men har helt klart ett jobbigt beteende i vissa situationer.
2021-05-03, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Utveckla gärna?
Ja vad ska jag säga, tycker bara det lyser så igenom på hans personlighet, han ser inte lycklig ut, och verkar ha enorma problem med sig själv+ missbruksproblem som han definitivt inte är färdig med. Emellanåt verkar han enormt uppgiven, och då inte enbart pga huset, verkar mer djupt rotat än så.
2021-05-03, 10:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nardos blev väl också auto för hon paktade med Pedram?

Ah det kanske var så, minns inte riktigt men det kan stämma
2021-05-03, 10:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Simon e så jävla trasig, svårt att se honom vända sitt liv. Sorgligt, för han är ingen ond människa, han har hjärtat på rätta stället. Bara enormt förstörd
Ja det verkar ju som han har nåt fruktansvärt traumatiskt i sitt bagage, men skulle inte bli förvånad om det bara rör sig om nåt patetiskt som att han inte fick ett Ps3 på releasedagen eller blev utskrattad då han råkade göra ett självmål i en handbollsturnering på sin skola 2011?

Skulle veka Simon haft en tiondel av Tanjas skador som hon fick efter hennes olycka, skulle han troligen bara varit ett jollrande kolli som bara suttit och dreglat på nån psykiatrisk institution.

Missförstå mig rätt, gillar Simon när han är i form sas.
Då är han ju den enda roliga deltagaren i årets kalkonupplaga, MEN han är ju så fruktansvärt irriterande vek, gnällig och instabil ibland så man lessnar ju till slut!
2021-05-03, 10:27
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Hur fan kan folk tycka AD är snygg? Inte nog med hår transplantation, ser ut som hud transplantation också, hans hud ser ut som en mask, ser inte riktigt ut. Ihålig och sträv. Lägg därtill hans spetsiga öron, så är vi så långt ifrån en riktig människa man kan komma

Alltså det där var lågt. Kommentera inte folks utseende på det där viset. Vad folk tycker är vackert varierar från person till person. Själv tycker jag att Adrian det bra ut men tycker att han har tråkig personlighet.
2021-05-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja det verkar ju som han har nåt fruktansvärt traumatiskt i sitt bagage, men skulle inte bli förvånad om det bara rör sig om nåt patetiskt som att han inte fick ett Ps3 på releasedagen eller blev utskrattad då han råkade göra ett självmål i en handbollsturnering på sin skola 2011?

Skulle veka Simon haft en tiondel av Tanjas skador som hon fick efter hennes olycka, skulle han troligen bara varit ett jollrande kolli som bara suttit och dreglat på nån psykiatrisk institution.

Missförstå mig rätt, gillar Simon när han är i form sas.
Då är han ju den enda roliga deltagaren i årets kalkonupplaga, MEN han är ju så fruktansvärt irriterande vek, gnällig och instabil ibland så man lessnar ju till slut!
Såklart om man gemför med Tanja är hans problem noll. ( Vad vi vet, men kan inte tänka mig mkt värre än vad Tanja gått igenom) Men han är ju mycket svagare än henne och mår säkert därför sämre. Är enormt imponerad av Tanja och hur hon är som människa, riktig förebild! Men hon är dock också lite väl glad i flaskan. Fast det stör inte, då hon beter sig. Har svårt att hata på Simon , då han inte är en elak människa. Han är enormt destruktiv och sorglig. Men kanske det helt enkelt är så att det bara är missbruks relaterat, vem vet. Men ja, jag tror han har nån form av ptsd ifrån något mycket större än ett självmål!
2021-05-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Alltså det där var lågt. Kommentera inte folks utseende på det där viset. Vad folk tycker är vackert varierar från person till person. Själv tycker jag att Adrian det bra ut men tycker att han har tråkig personlighet.
Han är både ful och har dödens personlighet! VF jag kommenterar på hans utseende är för att han tar upp halva sin dag framför spegeln, 30 år och så extremt mån om att ngt ska sitta rätt på honom, snacka om tom personlighet och ett vandrande tomt skal! Säger också mycket om hans värderingar, så gammal och har inget annat att komma med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in