RÖSTA KVAR DOMPA, vi behöver något par i huset.
Vi behöver kärlek & drama. Det får vi knappast från Adrian.
Varför rösta ut folk som bidrar att vi får något att titta på? Vi vill inte bara ha positivt i tv rutan hela tiden. Vi behöver känslor.
Rösta ut Adrian. Sen ser jag gärna att pedram Judith och Tanja åker. Ja dom är jätte härliga människor, absolut. Men enligt mig bidrar dom med INGENTING.
Vi behöver känslor och drama för att VI ska tycka det är kul att titta på. Glöm inte det.
Tror det är Adrian som kommer sitta i annexet ikväll oavsett om det är Emelie eller Dennis som åker. Tror inte de kommer sätta Emelie och Dennis för eftersom att alla pratat om det.
Nu tror jag inte det blir så men jag hade verkligen velat se Adrian åka för att se vad Madde gör 😂😂 hon hade säkert lämnat direkt efter för att komma ut och inse att hon nu aldrig kommer ens få kontakt med honom igen
Är inte bekant med han men han är känd i fotbolls kretsar och mer givmild människa får du leta. Dompa äter mest Adrian kollar alltid att alla är mätta.
Det gör inte dompa
Du är fan helt störd i huvudet om du tror det är sant. Han är den vidrigaste mest egoistiska människan på denna jord. Varför ljuger du? Idiot.