2021-05-03, 09:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Säg nån dag el minut juddan inte hänger Tanja i röven! Fyfan vad jobbigt det måste va, och som hon gör dig till, brister ut i sitt låtsas skratt åt allt Tanja säger o gör, känns så jävla desperat och tillgjort! Tanja kmr kasta henne sekunden efter huset
Tanja är inte bara en jävla kämpe i tävlingar, hon måste ju ha Sveriges största tålamod som står ut med vedervärdiga ÄckelJudiths psykiska terror 24/7!?
2021-05-03, 09:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Det känns som att bb gett upp. Dom autonominerade för varje regelbrott i början. Men nu när det nästan bara är produktionens favoriter kvar så kan dom göra vad som helst, produktionen kommer inte ingripa.

Autonominerade allt i början på denna säsong? Det har bara varit tre stycken auto? Två för kränkande ord och en för paktning.
2021-05-03, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vilka nollor vill ha ut Simon?
Har feminister från mammagruppen hittat hit?
Vill ni ha kvar Judith och Pedram och Adrian till final?

Jag vill ha ut crybabyn Simon. Men inte före dom andra du radade upp.
2021-05-03, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ut med SIOMIN NU ! ! ! !

Han trotsar BB o efter 4 tillsägelser på mindre än 20 sekunder så fortstätter han. ut med honom. Eller straffa honom

WOW nu kallas han till bikten ! ! ! !¨

Hoppas han blir tillsagd nu ordentligt.,

Du låter som instagtam-fjortisarna, håll dig på den plattformen istället ärthjärna. Lika barn leka bäst u knöw
2021-05-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Autonominerade allt i början på denna säsong? Det har bara varit tre stycken auto? Två för kränkande ord och en för paktning.

Okej varje regelbrott var en överdrift. Men dom autonominerade iaf när dom ansåg att det var grova regelbrott. Att jag sen inte håller med om vad som är grovt är en annan femma.

Fyra auto, du glömmer nog AD för kränkande ord.
2021-05-03, 09:47
Medlem
Citat:
Vägrar lyda BB som säger till han. medvetet trotsar dom. Bryter därmed reglerna.

Hoppas dom fakturerar honom för det så får han betala till STIM.

Nu verkar han ha fattat efter 2 ordentliga tillsägningar ab bb under cencur.

Knulldith försöker få honom att sjunga idas sommarvisa....det i sig är ju itnressant att hon manipulerar honom för att få ut honom... men borsett från det så säger han nej jag kan inte sjunga den den är copyrightad...så verkar som han fattat o lyder nu...men sur o ful e han fortfarande.

Synd folk inte ser detta o kastar ut honom.
Bryter han mot reglerna genom att sjunga då?
2021-05-03, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tanja är inte bara en jävla kämpe i tävlingar, hon måste ju ha Sveriges största tålamod som står ut med vedervärdiga ÄckelJudiths psykiska terror 24/7!?
Ja fyfan alltså vilket tålamod! Att ALDRIG få vara ifred
2021-05-03, 09:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vägrar lyda BB som säger till han. medvetet trotsar dom. Bryter därmed reglerna.

Hoppas dom fakturerar honom för det så får han betala till STIM.

Nu verkar han ha fattat efter 2 ordentliga tillsägningar ab bb under cencur.

Knulldith försöker få honom att sjunga idas sommarvisa....det i sig är ju itnressant att hon manipulerar honom för att få ut honom... men borsett från det så säger han nej jag kan inte sjunga den den är copyrightad...så verkar som han fattat o lyder nu...men sur o ful e han fortfarande.

Synd folk inte ser detta o kastar ut honom.

Haha va? Har han sjungit på kommersiella låtar denna morgon? Är det den regeln han har brutit imorse?

Jag trodde det hänt nåt allvarligt, eller har jag missat nåt mer idag?
2021-05-03, 09:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Okej varje regelbrott var en överdrift. Men dom autonominerade iaf när dom ansåg att det var grova regelbrott. Att jag sen inte håller med om vad som är grovt är en annan femma.

Fyra auto, du glömmer nog AD för kränkande ord.

Katti - kränkande ord
Ad - kränkande ord
Peddi - pakt.

Vem var den fjärde, minns inte? Var det någon med peddi då?
2021-05-03, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Frågan är dock hur många varningar han kan få. Vad är vitsen med varningar om de aldrig får någon ytterligare konsekvens. Jag tycker faktiskt att det var konstigt att Simon inte blev autonominerad med tanke på vad han gjorde tidigare under veckan och med tanke på vad folk har blivit autonominerade för tidigare under säsongen.

enligt tidigae utsagor så är det 3 varningar man får sen är det hej då men bb ser säkert till varje situation hur allvarlig den är säkert simon måste vid det här laget ha minst 2 som är befogade om han fått en 3 skule jag inte vara förvånad dessutom tror jag att man måste göra nåt riktigt jävla allvarligt för att bb ska slänga ut nåågon med 3 veckor kvar nu
2021-05-03, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Katti - kränkande ord
Ad - kränkande ord
Peddi - pakt.

Vem var den fjärde, minns inte? Var det någon med peddi då?

Nardos blev väl också auto för hon paktade med Pedram?
2021-05-03, 09:52
Medlem
Simon e så jävla trasig, svårt att se honom vända sitt liv. Sorgligt, för han är ingen ond människa, han har hjärtat på rätta stället. Bara enormt förstörd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in