• 1
  • 2
2021-05-02, 22:12
Medlem
R16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det var DISM du skulle köra!

Det kan vara en rensning du gjort som gått fel. Nåja, ominstallera det program som använder sig av Visual så bör det lösa sig. Csgo möjligen?

Acers program som nämns i post #1 behöver du inte alls.

Vad menar du med "hittar inte"?

Jag har tummen mitt i näven när de gäller datorer hehe... Men löste de efter jag hittade till punkt 4, tog den äldsta backupen, nu verkar det fungera, jag tackar för hjälpen. Fortfarande fundersam vad som orsakade problemet..
Citera
2021-05-03, 06:40
Medlem
Literally det första svaret från Google, från Acers forum...
https://community.acer.com/en/discus...on-in-computer

Avinstallera sedan alla program som har med Acer att göra :P
Citera
2021-05-03, 09:01
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R16
Jag har tummen mitt i näven när de gäller datorer hehe... Men löste de efter jag hittade till punkt 4, tog den äldsta backupen, nu verkar det fungera, jag tackar för hjälpen. Fortfarande fundersam vad som orsakade problemet..

Om det inte var via en rensning så kan det ha varit via en Windows update, i så fall kan problemet komma tillbaka i närtid när Windows updaterar sig igen.

I trådstarten skrev du att ditt Os blev "korrupt", vad menar du med det. På vilket vis?
Citera
2021-05-03, 13:19
Medlem
R16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Om det inte var via en rensning så kan det ha varit via en Windows update, i så fall kan problemet komma tillbaka i närtid när Windows updaterar sig igen.

I trådstarten skrev du att ditt Os blev "korrupt", vad menar du med det. På vilket vis?

Alright!

korrupt?
Citera
2021-05-03, 13:21
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R16
Alright!

korrupt?

Glöm det! Jag blandade ihop din med en annan postning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in